تحصیل در خارجسایر موضوعات

معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت | چگونه کیس ازدواج برای مهاجرت پیدا کنیم

کانال تلگرام تحصیلی     

معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت یکی از چالش های افرادی است که قصد مهاجرت از طریق ازدواج را دارند. یکی از روش های مهاجرتی ازدواج با شهروندان سایر کشورها می باشد و در صورتی که ثابت شود ازدواج واقعی است، پس از گذشت مدت زمان مشخصی، اقامت دائم به همسر خارجی اعطا می شود. ازدواج قانونی یک روش بسیار ساده و کم هزینه است اما زمانی که به دنبال کیس ازدواج برای مهاجرت باشید، شرایط تغییر می کند و ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید. به همین دلیل لازم است که از جزییات ازدواج برای مهاجرت اطلاع داشته باشید. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید این مطلب را مطالعه کرده و یا با مشاوران دانتل کو مشورت نمایید. 

 

 

معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت | چگونه کیس ازدواج برای مهاجرت پیدا کنیم

یکی از راه های مهاجرت از طریق ازدواج می باشد که در واقع کم هزینه ترین و ساده ترین روش مهاجرت نیز محسوب می شود. این روش برای افرادی در نظر گرفته شده که واقعا قصد ازدواج با شهروندی از کشور مقصد را داشته باشند اما با این حال برخی از افراد ترجیح می دهند که به سراغ معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت رفته و با ازدواج صوری مهاجرت نمایند. 

این روش سختی ها و خطرات خود را دارد چراکه اکثر کشورهای بزرگ و مهاجر پذیر سختگیری بسیار زیادی در مورد این روش مهاجرتی نشان می دهند و بررسی می کنند که ازدواج واقعی بوده و طرفین ازدواج صوری برای دریافت ویزا نشان ندهند. در صورت اثبات صوری بودن ازدواج برخوردهای قانونی خواهد شد. اما با این حال بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از جزییات سوال چگونه کیس ازدواج برای مهاجرت پیدا کنیم اطلاع کامل داشته باشند پس در این مطلب به بررسی آن خواهیم پرداخت. 

 

روش های پیدا کردن کیس ازدواج برای مهاجرت

افرادی که قصد دارند فردی را برای ازدواج انتخاب کرده و از این طریق اقامت کشور مورد نظر خود را دریافت کنند، باید در اولین مرحله بدانند که این روش چندان مطمئن نیست و احتمال بسیار زیادی وجود دارد که دولت متوجه صوری بودن ازدواج شده و ویزا به شما تعلق نگیرد. به منظور معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت می توان از روش هایی کمک گرفت که به شرح موارد زیر می باشند. 

 

معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت | آژانس های مهاجرتی

در پاسخ به سوال چگونه کیس ازدواج برای مهاجرت پیدا کنیم، می توان گفت که دفاتر و آژانس هایی که به صورت تخصصی در زمینه مهاجرت فعالیت می کنند، ارتباطات گسترده ای دارند و در کشورهای مختلف نیز افراد بسیار زیادی را می شناسند. به همین دلیل می توانند در معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت به متقاضیان کمک کنند. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

چگونه کیس ازدواج برای مهاجرت پیدا کنیم | دوستان و آشنایان

روش دیگر برای معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت این است که از دوستان و آشنایان خود کمک بگیرید و از آن ها بخواهید که در صورت شناختن فردی با شرایط مورد نظرتان، شما را به یکدیگر معرفی کنند. در صورتی که دوستان و آشنایانی در خارج از کشور دارید، این روش برای شما بسیار مناسب خواهد بود. 

معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت

 

سایت های همسریابی

و در نهایت رایج ترین روش برای معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت استفاده از سایت های همسریابی می باشد. این سایت ها در سرتاسر جهان فعال هستند و با عضویت در آن ها می توانید کیس ازدواج مورد نظر خود را بیابید. در هنگام عضویت باید اطلاعات خود مثل سن، تحصیلات، میزان درآمد و غیره را مشخص کنید و بر این اساس با کیس های ازدواج مهاجرت آشنا می شوید. 

 

موارد مهم در معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت

افرادی که برای مهاجرت به دنبال ازدواج هستند، اهداف احساسی ندارند و تنها به دنبال مهاجرت به کشور مورد نظر و دریافت اقامت آن کشور می باشند. در این شرایط هم بسیار مهم است که قبل ازدواج برخی موارد را بررسی کرده و بر این اساس کیس ازدواج خود را انتخاب نمایید. موارد مهم در معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت به شرح موارد زیر می باشد. 

 

چگونه کیس ازدواج برای مهاجرت پیدا کنیم | شرایط سنی

در تمامی کشور ها قانونی در مورد سن ازدواج وجود دارد که ممکن است در یک کشور با دیگر کشور ها متفاوت باشد. اکثر کشورها سن قانونی ازدواج را 18 سال در نظر می گیرند پس این نکته را در بررسی شرایط کیس ازدواج خود مد نظر قرار دهید تا با مشکلات قانونی در ازدواج با او مواجه نشوید. حداکثر سن قانونی نیز هیچ محدودیتی نخواهد داشت. 

 

سوابق ازدواج

در هنگام معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت حتما به طور دقیق بررسی کنید که سابقه ازدواج نداشته باشند و یا به صورت قانونی طلاق گرفته و در حال حاضر مجرد باشد. ازدواج با فردی که همسر قانونی دارد در بسیاری از کشور ها جرم محسوب می شود و امکان دریافت اقامت دائم از این روش را نیز نخواهید داشت. 

 

معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت |‌ سوابق پزشکی

معمولا افرادی که به قصد مهاجرت ازدواج می کنند، به سوابق پزشکی توجه زیادی نشان نمی دهند. اما ضروری است که حتما سلامت جسمانی و روانی فرد را به طور دقیق بررسی نمایید و چکاپ های پزشکی را انجام دهید. در غیر این صورت ممکن است پس از ازدواج با مشکلات جدی و مسئولیت های سنگین مواجه شوید.  

 

چگونه کیس ازدواج برای مهاجرت پیدا کنیم | نداشتن سوسابقه

و در نهایت در هنگام معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت حتما سوسابقه فرد را به طور دقیق بررسی کنید تا سوابق کیفری نداشته باشد. این افرا معمولا کلاهبردار هستند و تنها پول را دریافت کرده و ازدواجی انجام نمی دهند. حتی در صورت ازدواج نیز ممکن است مشکلات جدی برای شما به وجود بیاورند. 

 

مشکلات مهاجرت با پیدا کردن کیس ازدواج

معمولا افراد این باور را دارند که مهاجرت از طریق معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت روش ساده ای است و به راحتی می توانند ویزا و اقامت خود را دریافت کنند. اما باید توجه داشته باشید که ساده بودن مهاجرت از طریق ازدواج برای افرادی است که به صورت واقعی ازدواج می کنند و پس از شناخت کامل از طرف مقابل و ایجاد علاقه به صورت رسمی ازدواج می نمایند. 

اما در شرایطی که از طریق معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت اقدام می کنید، شرایط فرق می کند و مشکلات زیادی بر سر راه شما به وجود خواهد آمد. از بزرگ ترین مشکلات و معایب معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

 

مشکلات قانونی

همانطور که گفته شده کشورهای مختلف صوری یا واقعی بودن ازدواج را به طور جدی مورد بررسی قرار می دهد و سخت گیری بسیار زیادی در مورد ازدواج برای دریافت اقامت نشان می دهند. در صورت مشخص شده صوری بودن ازدواج مشکلات قانونی برای هر دو نفر به وجود خواهد آمد. 

 

معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت | زمان بر بودن دریافت اقامت

با توجه به اینکه افراد بسیار زیادی برای دریافت ویزا به صورت صوری ازدواج می کنند، کشورها راهکاری اندیشیده اند و به محض ازدواج قانونی اقامت نمی دهند. زوجین باید بین 1 تا 5 سال (با توجه به قوانین کشور مورد نظر) ازدواج خود را حفظ کرده و در این مدت واقعی بودن ازدواج را ثابت کنند. 

 

هزینه های بالا

کیس ازدواج برای مهاجرت در قبال دریافت پول بسیار زیاد با افراد ازدواج می کند و معمولا بخش زیادی از مبلغ باید در همان ابتدای کار واریز شود. این مبالغ بسیار متفاوت هستند اما همگی آن ها مبالغ بسیار زیادی را درخواست می کنند که معمولا به چند صد هزار دلار می رسد. پس از ازدواج نیز باید بخشی از هزینه های زندگی را نیز تقبل کنید. از سوی دیگر همواره این امکان وجود دارد که کیس ازدواج کلاهبردار باشد و پس از دریافت پول کنار بکشد. 

 

مشاوره مهاجرت

با توجه به هزینه های بسیار بالای پیدا کردن کیس ازدواج برای مهاجرت و امکان کلاهبرداری و ضرر مالی بسیار زیاد، توصیه می شود که تنها در شرایط به سراغ روش مهاجرتی ازدواج  بروید که ازدواج شما کاملا واقعی باشد و بتوانید بدون صرف هزینه های اضافی و نگرانی با فرد مورد نظر خود ازدواج کرده و مهاجرت کنید. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران و متخصصان این حوزه مشورت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. چگونه کیس ازدواج برای مهاجرت پیدا کنیم؟

    برای این منظور می توانید از آژانس های مهاجرتی و یا سایت های همسریابی کمک بگیرید. 

  2. آیا شرط سنی برای ازدواج از طریق معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت وجود دارد؟

    تمامی کشورها سن قانونی برای ازدواج دارند که معمولا حداقل 18 سال می باشد. 

  3. معرفی کیس ازدواج برای مهاجرت روش ایمن است؟

    خیر در این روش همواره این امکان وجود دارد که فرد کلاهبردار باشد. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره