دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه دولتی و پردیس خودگردانکارشناسی ارشد

دانلود دفترچه ثبت نام ارشد بدون کنکور پردیس 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

دفترچه ثبت نام ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان 1400 پس از نتایج نهایی کنکور ارشد منتشر می شود. لیست رشته های ارائه شده جهت پذیرش بدون کنکور در دانشگاه های پردیس خودگردان از طریق مصاحبه تخصصی طی فراخوان هایی از سایت های دانشگاهی منتشر و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. همینطور لیست رشته های ارائه شده کارشناسی ارشد بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های پردیس خودگردان نیز از طریق دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان 1400 منتشر و در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. در ادامه به زمان انتشار و دانلود این دفترچه می پردازیم.

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس 1400 | سوابق تحصیلی

زمان انتشار دفترچه‌ی ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور از انتشار نتایج نهایی کنکور ارشد می باشد و زمان دقیق انتشار اعلام نشده است، اما به محض دریافت اخبار جدید در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

تاکنون زمان انتشار دفترچه ثبت نام ارشد بدون کنکور پردیس 1400 اعلام نشده است.

از سال گذشته مرحله تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد حذف گردیده است و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی جایگزین این مرحله شود. سازمان سنجش پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد، لیست کد رشته محل هایی از دانشگاه های پردیس که ظرفیت آن ها طی مرحله انتخاب رشته تکمیل نشده است را از طریق سایت سازمان سنجش منتشر و در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

 

دانلود دفترچه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس 1400

چنانچه دفترچه‌ی ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ) پردیس خودگردان  1400 به طور همزمان با دانشگاه های سراسری از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر گردد، در این قسمت از مقاله لینک دانلود آن را قرار خواهیم داد.

دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور (سوابق تحصیلی) پردیس 1400

 

جزئیات دفترچه

اشاره کوتاهی کردیم که مطالعه دفترچه‌ی ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پردیس خودگردان  از اهمیت بالایی برخوردار است و متقاضیان جهت اطلاع از جزئیات ثبت نام در این مرحله بایستی دفترچه را به طور کامل مطالعه کنند. مهم ترین مندرجات دفترچه نامبرده به شرح موارد زیر می باشد:

زمان انتخاب رشته نحوه انتخاب رشته شرایط و قوانین پذیرش تاثیر سهمیه ها
مدارک لازم  نحوه اعلام نتایج  لیست کد رشته محل های اعلام شده

 

مصاحبه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس

برخی از دانشگاه های پردیس خودگردان به صورت بدون کنکور در رشته های محدودی در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو جذب می کنند. ملاک و معیار سنجش در این مرحله نیز سوابق تحصیلی داوطلبان است و به عبارتی صحیح تر دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی می توانند در این دوره نام نویسی کنند، اما قبولی نهایی داوطلب در گرو قبولی در مصاحبه تخصصی خواهد بود.

دانشگاه های پذیرنده دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد به صورت بدون کنکور و با مصاحبه تخصصی برای اطلاع رسانی به متقاضیان فراخوان هایی را به صورت اختصاصی از سایت مربوط به دانشگاه منتشر می کنند.

دانشگاه های پردیس دانشگاه تهران، امیرکبیر و شریف از جمله این دانشگاه ها می باشند. بنابراین هر کدام از این دانشگاه ها به صورت جداگانه فراخوان هایی را منتشر می کنند. متقاضیان بایستی برای ورود به مقطع کارشناسی ارشد بدون آزمون این دانشگاه حتما در آزمون کتبی دانشگاه و مصاحبه تخصصی شرکت کرده و موفق به کسب امتیاز لازم شوند.

بنابراین اینطور می توان نتیجه گرفت که این دانشگاه ها دفترچه‌ای را منتشر نمی کنند و تمامی جزئیات مربوط به پذیرش بدون کنکور دانشگاه های پردیس خودگردان از طریق همین فراخوان ها در اوایل مرداد ماه در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.

 

مشاوره ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان 1400

نکته ای که لازم است پیرامون ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه پردیس خودگردان 1400 بدان توجه داشته باشید این است که دانشگاه های پردیس خودگردان به صورت شهریه پرداز اداره می شوند و شما چه به صورت با آزمون و چه از طریق ثبت نام بدون آزمون وارد این دانشگاه شوید، ملزم به پرداخت شهریه می باشید.

شهریه های دانشگاه های پردیس خودگردان در مقایسه به دیگر دانشگاه ها به نسبت شهریه های زیادی هستند که لازم است جهت جلوگیری از مشکلات مالی در آینده، ابتدا از شهریه رشته مورد علاقه خود در این دانشگاه ها مطلع گردید. چنانچه پیرامون ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور در دانشگاه های پردیس خودگردان سوالی دارید می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام ارشد بدون کنکور پردیس 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

زمان انتشار دفترچه‌ی ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس خودگردان سوابق تحصیلی در چه تاریخی می باشد؟

زمان انتشار معمولا پس از اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد می باشد.

متقاضیان از چه طریقی می توانند دفترچه‌ی ثبت نام بدون کنکور ارشد پردیس را دانلود کنند؟

این دفترچه در سایت سازمان سنجش منتشر می شود. البته در متن مقاله دفترچه را برای دانلود قرار داده ایم.

آیا دانشگاه های پردیس خودگردان برای ثبت نام ارشد بدون کنکور، مصاحبه تخصصی دارند؟

بله، برای ورود به دانشگاه های پردیس به صورت بدون کنکور داوطلبان باید در مصاحبه قبول شوند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره