کارشناسی ارشدکارشناسی ارشد وزارت بهداشت

اعتراض به نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰

کانال تلگرام تحصیلی     

اعتراض به نتایج نهایی ارشد بهداشت ۱۴۰۰ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با آدرس الکترونیکی sanjeshp.ir امکان پذیر است. نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 در دو مرحله منتشر می گردد. پس از اعلام نتیجه اولیه و اتمام فرآیند انتخاب رشته، داوطلبان می‌توانند در تاریخ های اعلام شده، نتیجه نهایی خود را دریافت کنند. دسته ای ای از متقاضیان پس از دریافت نتایج نهایی می توانند در صورتی که به نتایج نهایی اعتراض دارند، درخواست خود را ثبت کنند. 

 

اعتراض به نتایج نهایی ارش دوزارت بهداشت ۱۴۰۰

پس از برگزاری این آزمون در مقطع کارشناسی ارشد داوطلبان می توانند نتیجه اولیه را دریافت کنند و مطابق کارنامه اولیه خود وارد فرآیند انتخاب رشته شوند. پس از گذشت یک بازه زمانی کوتاه نتیجه انتخاب رشته با عنوان نتیجه نهایی منتشر می گردد.

دسته ای از داوطلبان با دیدن نتیجه نهایی خود، بر این باور هستند که در محاسبه نتیجه آن ها اشتباهی رخ داده است. این دسته از داوطلبان مجاز هستند از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعتراض خود را ثبت کنند.

 

زمان اعتراض به نتایج کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰

داوطلبانی که پس از اعلام نتیجه نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 در هیچ کد رشته محلی پذیرفته نشده اند و یا از کد رشته محل قبولی خود رضایت کافی ندارند، می توانند تا چند روز پس از اعلام نتیجه نهایی درخواست اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند.

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 در چهارم مهرماه اعلام شد داوطلبان مجاز هستند از تاریخ چهارم مهرماه به سایت ” sanjesp.ir ” مراجعه کرده و درخواست اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند.

 

نحوه ثبت درخواست اعتراض به نتایج ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۰

متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 که قصد دارند درخواست اعتراض به نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت را ثبت کنند، می توانند مطابق مراحل زیر درخواست خود را ثبت کنند.

1️⃣ به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور با آدرس “ sanjeshp.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ از منوی سمت راست سایت ابتدا بر روی گزینه ” سیستم پاسخگویی ” و سپس بر روی گزینه “ ارسال درخواست ” کلیک نمایید.

سایت سنجش پزشکی

3️⃣ در این مرحله اطلاعات خواسته شده شامل نام، نام خانوادگی، کدملی، تلفن همراه و  ایمیل (ایمیلی که در این قسمت وارد می کنید، بایستی که معتبر باشد، زیرا کد رهگیری به آن ارسال خواهد شد) را مطابق تصویر زیر وارد کنید.

نحوه ثبت درخواست اعتراض به نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت

4️⃣ پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، آزمون خود را از میان آزمون های وزارت بهداشت انتخاب نمایید. اگر قصد اعتراض به نتایح نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را دارید، گزینه “ کارشناسی ارشد ” را انتخاب نمایید.

نحوه ثبت درخواست اعتراض به نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت

5️⃣ در مرحله پنجم در قسمت ” دسته بندی ” مشخص کنید که زمینه درخواست شما چیست. برای اعتراض به نتایح نهایی ارشد وزارت بهداشت، گزینه ” اعتراض به نمره ” را انتخاب کنید.

نحوه ثبت درخواست اعتراض به نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت

6️⃣ در نهایت متن درخواست اعتراض خود را در قسمت ” پیغام ” بنویسید و بر روی گزینه ” ارسال ” کلیک نمایید.

دکتری وزارت بهداشت

7️⃣ در انتها سامانه یک کد رهگیری ثبت درخواست اعتراض به ایمیل شما ارسال می کند که این کد را نزد خود نگه دارید، تا بتوانید درخواست اعتراض خود را ثبت کنید.

 

دریافت پاسخ اعتراض ارشد وزارت بهداشت

اگر درخواست اعتراض به نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را در سامانه ثبت کرده اید، می توانید پس از گذشت یک بازه زمانی 24 تا 72 ساعت پس از ثبت درخواست اعتراض، جهت دریافت پاسخ اعتراض خود اقدام کنید. در ادامه به مراحل دریافت پاسخ درخواست اعتراض کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اشاره کرده ایم.

1️⃣ مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با آدرس sanjeshp.ir

2️⃣ کلیک بر روی گزینه ” پیگیری درخواست

سایت سنجش پزشکی 

3️⃣ درج کدملی و کد رهگیری

دریافت پاسخ اعتراض ارشد وزارت بهداشت

4️⃣ کلیک بر روی گزینه ” مشاهده ” و دریافت نتیجه

درصورتی که شما با دلایل منطقی به نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اعتراض کرده باشید، در زمان پیگیری درخواست، کارشناسان مربوطه درخواست شما را بررسی کرده و نتایج را برای شما درج می کنند.

 

مشاوره نتیجه کنکور ارشد بهداشت ۱۴۰۰

در این قسمت از مقاله برای دسترسی راحت تر شما عزیزان لینک ورود به سامانه پاسخگویی و ارسال درخواست سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی را قرار داده ایم. با کلیک بر روی لینک زیر و مطابق مراحل فوق اعتراض خود را به نتیجه نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400، ثبت کنید.

در صورتی که در هر کدام از مراحل ثبت درخواست اعتراض به نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سوالی دارید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل استفاده کنید و یا ثبت درخواست اعتراض خود را به مشاوران مجرب این مرکز بسپارید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج نهایی ارشد بهداشت 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد بهداشت ۱۴۰۰ می توانند نسبت به نتایج نهایی اعتراض کنند؟

بله، دسته ای از داوطلبان که به نتیجه نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1400 اعتراض دارند، می توانند درخواست اعتراض خود را در سامانه درج کنند.

اعتراض به نتیجه نهایی ارشد بهداشت ۱۴۰۰راز طریق کدام سایت انجام می شود؟

داوطلبان می توانند پس از رویت نتایج نهایی جهت ثبت درخواست اعتراض به نتیجه نهایی ارشد بهداشت 1400 به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی اینترنتی ” sanjeshp.ir ” مراجعه کنند.

نحوه ثبت درخواست اعتراض به نتیجه نهایی ارشد بهداشت 1400 به چه صورت است؟

در متن مقاله فوق به نحوه ثبت درخواست اعتراض به نتیجه نهایی ارشد بهداشت 1400 اشاره کرده ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره