کارشناسی ارشدانتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

اعتراض به نتایج نهایی کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

همواره پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ۱۴۰۰ ، هستند داوطلبانی که به نتیجه بدست آمده اعتراض دارند و از کدرشته محل قبولی خود رضایت کافی ندارند و خواستار قبولی در الویت‌های دیگر هستند و یا داوطلبانی که با عدم قبولی مواجه شده و به نتیجه بدست آمده، اعتراض دارند که می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، اعتراض خود را ثبت کنند. در ادامه به ارائه اطلاعاتی پیرامون اعتراض به نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 می‌پردازیم.

 

اعتراض نتایج نهایی کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1400

اگر شما از متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد هستید که پس از دریافت نتایج اولیه خود وارد مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شده اید، چنانچه فکر می کنید در نتیجه نهایی اشتباهی رخ داده است و نتیجه ایده آلی برای شما نیست، می توانید در صورت داشتن دلایل کافی مراحل اعتراص خود را در سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نمایید. 

برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج نهایی ارشد آزاد 1400، متقاضیان می توانند به سه روش شامل ثبت درخواست اینترنتی، تماس تلفنی و مراجعه حضوری اقدام کنند که در ادامه هر کدام را توضیح داده ایم.

 

اعتراض به نتایج نهایی ارشد آزاد 1400 | به صورت اینترنتی 

بهترین روشی که داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می توانند از طریق آن به نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد 1400 اعتراض خود را ثبت کنند، اینترنتی می باشد. فقط کافی است متقاضیان طبق مراحل زیر عمل کنند و اعتراض خود را در سامانه ثبت نمایند.

1️⃣ به سایت سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اینترنتی ” azmoon.iau.ac.ir” مراجعه کنید.

2️⃣ از منوی سمت راست سایت بر روی گزینه ” ارتباط با ما ” کلیک نمایید.

دانشگاه آزاد

3️⃣ در صفحه ایجاد شده گزینه ” ورود به سامانه پرسش و پاسخ ” را انتخاب کنید.

ورود به سامانه پرسش و پاسخ آزاد

4️⃣ برای ثبت درخواست اعتراض خود لازم است که بر روی گزینه ” طرح پرسش ” کلیک نمایید.

طرح پرسش آزاد

5️⃣ پس از انتخاب گزینه طرح پرسش، فرمی نمایش داده خواهد شد که بایستی با اطلاعات خواسته شده آن را تکمیل کنید. پس از تایید اطلاعات فوق، داوطلبان باید در قسمت ” شرح پرسش ” درخواست خود را شرح دهند.

شرح پرسش

6️⃣ پس از اینکه متن اعتراض خود را به فارسی در سامانه ثبت کردید، سیستم یک ” کد سوال ارسالی ” در اختیار شما قرار می دهد که بایستی این کد را برای دریافت پاسخ اعتراض نزد خود نگه دارید.)

 

اعتراض به نتایج نهایی ارشد آزاد 1400 | تماس تلفنی

روش دوم جهت ثبت درخواست اعتراض به نتایج نهایی انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400، تماس تلفنی می باشد. بدین صورت که شما بایستی از طریق  تماس با مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، مشکل و اعتراض خود را مطرح کنید.

تماس با ستاد پاسخگویی تلفنی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق تلفن گویای 4743_021 امکان پذیر می باشد. شما عزیزان می توانید برای ثبت درخواست خود در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:00 صبح الی 12:00 و 13:00 الی 14:30  تماس حاصل بفرمایید.

 

اعتراض به نتایج نهایی ارشد آزاد 1400 | مراجعه حضوری

اما آخرین روش برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد، مراجعه حضوری می باشد. البته لازم است پیش از هر توضیحی اضافه کنیم که در شرایط حال حاضر که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم، بهتر است اعتراض خود را به صورت غیر حضوری از طریق روش های گفته شده شامل تماس تلفنی و ثبت درخواست اینترنتی ثبت کنید و از مراجعه حضوری بپرهیزید.

برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج نهایی ارشد ازاد می توانید به  مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه ازاد اسلامی به نشانی تهران، انتهای اتوبان شهيد ستاری شمال، سازمان مركزی دانشگاه ازاد اسلامی مراجعه کنید.

 

چه زمانی به اعتراض به نتایج نهایی ارشد آزاد پاسخ داده می شود

کارشناسان مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه ازاد ، پس از گذشت 48 تا 72 ساعت اداری از ثبت سوال و اعتراض، پاسخ اعتراض شما را خواهند داد. چنانچه درخواست اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت کرده اید، می توانید با در دست داشتن کد سوال ارسالی به به بخش دریافت پاسخ مراجعه کنید و پاسخ خود را دریافت کنید.

مطمئن باشید اگر با دلایل منطقی نسبت به ثبت درخواست اعتراض اقدام کرده باشید، پاسخ درست را دریافت خواهید کرد.

 

مشاوره پذیرش کارشناسی ارشد آزاد 1400

بدیهی است که شما متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پس از رویت نتایج نهایی تا یک بازه زمانی 4 روزه تا یک هفته مهلت خواهید داشت تا اعتراض خود را ثبت کنید. 

فقط توجه داشته باشید تمامی متقاضیانی که پس از اعلام نتایج نهایی ارشد از نتیجه دریافتی رضایت کافی ندارند و یا درخواست قبولی در کد رشته محل های دیگری را که انتخاب کرده اند را دارند می توانند در این مرحله درخواست اعتراض خود را ثبت کنند اما پاسخ اعتراض آن ها وابسته به نظر کارشناس سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه ازاد خواهد بود

چنانچه پیرامون اعتراض به نتایج نهایی ارشد دانشگاه ازاد 1400 سوالی دارید، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید و همینطور می توانید ثبت درخواست اعتراض خود را به مشاوران ما بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج نهایی ارشد آزاد 1400  می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مجاز به ثبت درخواست اعتراض به نتایج می باشند؟

بله، تمامی داوطلبان پس از اعلام نتایج می توانند به نتیجه خود اعتراض کنند.

برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد متقاضیان بایستی به چه سایتی مراجعه کنند؟

برای ثبت درخواست باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرد.

داوطلبان از چه طریقیمی توانند پاسخ درخواست اعتراض به نتایج را دریافت کنند؟

داوطلبان پس از گذشت 72 ساعت از ثبت درخواست برای دریافت پاسخ به سایت سنجش دانشگاه آزاد مراجعه کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره