کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

اعتراض به نتایج مصاحبه کنکور ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

اعتراض به نتایج مصاحبه کنکور ۱۴۰۲ تا چند روز پس از اعلام نتایج دانشگاه‌های خاص امکان پذیر می‌باشد. در دفترچه راهنمای انتخاب رشته در تمامی زیرگروه ها، تعدادی از ظرفیت ها به رشته هایی با شرایط خاص در دانشگاه های مختلفی شامل دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، دانشگاه شاهد، دانشگاه شهید مطهری و … اختصاص دارد. داوطلبان پس از انتخاب این رشته ها و دعوت به مصاحبه، می توانند همزمان با اعلام نتیجه نهایی، نتایج مصاحبه را نیز دریافت کنند. در این میان برخی از داوطلبان به نتیجه بدست آمده اعتراض دارند که می توانند نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند. در ادامه اطلاعاتی پیرامون اعتراض به نتایج نهایی مصاحبه کنکور 1402 ارائه کرده ایم.

زمان اعتراض به نتایج نهایی مصاحبه کنکور ۱۴۰۲

پس از اعلام نتایج نهایی مصاحبه کنکور سراسری برخی از داوطلبان که در یک یا چند کد رشته محل در مصاحبه شرکت کرده اند، اما پس از رویت نتیجه در هیچ کد رشته محلی موفق به کسب نتیجه قبولی نشده اند و یا انتظار داشتند در کد رشته محلی بهتری پذیرفته شوند، می توانند اعتراص خود را ثبت کنند. بلافاصله پس از اعلام نتیجه نهایی مصاحبه کنکور ۱۴۰۲ به مدت چند روز و قبل از اتمام مهلت ثبت نام حضوری دانشگاه ها، داوطلبان فرصت دارند که اعتراض به نتایج مصاحبه کنکور ۱۴۰۲ خود را به نتیجه نهایی مصاحبه کنکور ثبت کنند. 

تاکنون سازمان سنجش آموزش کشور پیرامون زمان اعتراض به نتایج نهایی مصاحبه کنکور ۱۴۰۲ اطلاعیه ای منتشر نکرده است، اما به محض دریافت اخبار جدید در این قسمت از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

نحوه ثبت درخواست اعتراض به نتایج نهایی مصاحبه کنکور 1402

توجه داشته باشید که اولا در مرحله اول که دعوت شدگان به مصاحبه مشخص می شود، امکان ثبت درخواست اعتراض وجود ندارد و اگر اعتراضی هم داشته باشید، بدان پاسخی داده نخواهد شد، ثانیا از مراجعه حضوری به سازمان سنجش آموزش کشور بپرهیزید و مراحل ثبت اعتراض خود را به صورت اینترنتی دنبال کنید. متقاضیانی که اعتراض به نتایج مصاحبه کنکور ۱۴۰۲ دارند، می توانند طبق مراحل زیر عمل کنند.

1️⃣ متقاضیان بایستی به سامانه پیشخوان خدمات الکترونیک سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” darkhast.sanjesh.org ” مراجعه کنند.

darkhast.sanjesh

2️⃣ در فرم بایستی اطلاعات خواسته شده شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه و شماره همراه خود را در این فرم وارد کند و پس از تکمیل اطلاعات بر روی گزینه ” ثبت ” کلیک نماید.

تکمیل-اطلاعات

 

3️⃣ در این مرحله به شماره تلفن همراهی که متقاضی وارد کرده است، یک کد ارسال خواهد شد که بایستی این کد را در کادر مربوطه وارد کند و سپس بر روی گزینه ” ثبت ” کلیک نماید.

4️⃣ در آخر نیز بایستی متقاضی ثبت درخواست اعتراض به نتایج نهایی مصاحبه کنکور سراسری 1402 متن اعتراض خود وارد کرده و سپس اسناد و مدارک لازم را نیز به صورت فایل تصویری، پی دی اف و… ارسال نماید و در انتها بر روی گزینه ” تایید ” کلیک کند تا در نهایت برای متقاضی شماره نامه و کد رهگیری از طریق پیامک ارسال شود

توجه

پس از برگزاری کنکور سراسری و اعلام نتیجه نهایی مصاحبه کنکور ۱۴۰۲ امکان اعتراض از طریق سامانه پیشخوان خدمات الکترونیک سازمان سنجش فراهم خواهد شد که در آن زمان، راهنمای تصویری را نیز به این مطلب اضافه خواهیم کرد.

دریافت نتیجه اعتراض به نتایج نهایی مصاحبه کنکور ۱۴۰۲

شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از آخرین وضعیت اعتراض خود به نتایج نهایی مصاحبه کنکور 1402 پس از گذشته یک بازه زمانی 24 تا 72 ساعت از زمان ثبت اعتراض در سامانه پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش، نسبت به دریافت نتیجه اقدام کنید. برای این کار بایستی به سامانه رهگیری مکاتبات اداری به نشانی اینترنتی ” rahgiri.sanjesh.org ” مراجعه کنید، و سپس با وارد کردن شماره نامه و کد رهگیری از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوید.

دریافت نتیجه اعتراض به نتایج نهایی مصاحبه کنکور

مشاوره مصاحبه کنکور ۱۴۰۲

داوطلبانی که رشته های دارای شرایط خاص را انتخاب می کنند و همینطور دعوت به مصاحبه نیز می شوند، چنانچه موفق به کسب نتیجه قبولی در مرحله مصاحبه نشوند، انتخاب و الویت بعدی آن ها بررسی می شود که در صورت قبولی در الویت بعدی، نتیجه برای آن ها منتشر می گردد. چنانچه پیرامون ثبت درخواست اعتراض به نتایج مصاحبه کنکور ۱۴۰۲ سوالی دارید، می توانید با برقراری تماس با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج نهایی مصاحبه کنکور ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

آیا امکان ثبت درخواست اعتراض به نتایج مصاحبه کنکور 1402 وجود دارد؟

بله تمامی متقاضیانی که در مصاحبه شرکت کرده اند، می توانند نسبت به نتیجه خود اعتراض کنند.

متقاضیان جهت ثبت درخواست اعتراض به نتیجه مصاحبه کنکور سراسری، باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

متقاضیان جهت ثبت اعتراض به سامامنه پیشخوان خدمات الکترونیک سازمان سنجش ” مراجعه کنند.

نحوه ثبت درخواست اعتراض به نتیجه مصاحبه کنکور سراسری به چه صورت است؟

در متن مقاله به نحوه ثبت درخواست اعتراض اشاره کرده‌ایم.

کانال تلگرام تحصیلی     

‫6 دیدگاه ها

    1. سلام ذر زمان اعتراض به نتایج مصاحبه کنکور سراسری که سازمان سنجش تعیین می کند (چند روز پس از اعلام نتایج) می توانید اعتراض خود را ثبت کنید.

  1. سلام من به نتیجه. ی نهایی اعتراض زدم آیا میتونم ب نتیجه ی مصاحبه هم اعتراض بزنم؟ و اینک من الان چند روز هس ک اعتراض زدم اما هنوز پاسخی دریافت نکردم میشع بخاطره این باشه ک اینترنت قطع شده

  2. سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم اگه به دلیل انتخاب رشته تو مصاحبه رد بشیم و بخواهیم اعتراض کنیم ایا فایده ای دارد؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره