آزمون های استخدامیسایر موضوعات

ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه یکی از گزینه های پیش رو برای متقاضیان علاقه مند به کار در بانک سپه می باشد. داوطلبان باید در زمان تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و در آزمون ثبت نام نمایند. اطلاع از جزییات ثبت نام در روند نام نویسی بسیار حائز اهمیت است. در این مطلب به بررسی کامل ثبت‌نام آزمون استخدامی بانک سپه پرداخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه

یکی از بانک های دولتی بانک سپه می باشد که هر ساله با توجه به نیاز به نیروی کار اقدام به استخدام نیروی جدید می کند. افرادی که علاقه مند به کار در حوزه بانکداری هستند، می توانند در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به ثبت نام آزمون استخدامی اقدام نمایند.

ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه دو مرحله ای است و افرادی که در آزمون کتبی پذیرفته می شوند، باید برای مرحله دوم یعنی مصاحبه شفاهی آماده شوند. افراد پذیرفته شده در هر دو مرحله در بانک سپه استخدام خواهند شد. متقاضیان استخدام بانک سپه باید از تمامی جزییات مربوطه اطلاع کامل داشته باشند تا در این روند با مشکلی مواجه نشوند.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه

همانطور که گفته شد بانک سپه با توجه به نیاز خود به نیروی کار جدید اقدام به استخدام نیرو و برگزاری آزمون استخدامی می نماید. افرادی که در این فراخوان شرکت کرده و در آزمون کتبی و مصاحبه پذیرفته شوند، در این بانک استخدام خواهند شد. آخرین دوره برگزاری آزمون استخدامی بانک سپه در سال 96 بود و داوطلبان بایستی از طریق سایت سنجش اقدام به نام نویسی می کردند.

اما از آن سال به بعد دیگر آزمون استخدامی برای این بانک برگزار نشد و تاکنون نیز اطلاعیه ای در مورد ثبت نام در سال 1402 منتشر نشده است. چنانچه اطلاعیه ای در مورد زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه در سال جاری منتشر گردد، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

شرایط ثبت نام استخدامی سپه

متقاضیان علاقه مند به کار در بانک سپه باید حتما شرایط لازم برای استخدام را داشته باشند و در غیر این صورت امکان استخدام برای شان وجود نخواهد داشت. شرایط ثبت نام به دو بخش شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تقسیم می شود که به شرح موارد زیر است.

شرایط عمومی

✅ تابعیت ایرانی

✅ اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران

✅ اعتقاد به دین اسلام یا ادیان مورد تایید

✅ ارائه کارت پایان خدمت

✅ عدم اعتیاد به موارد مخدر و سوسابقه

✅ برخورداری از سلامت جسمانی و روانی کامل

✅ عدم ممنوعیت برای کار در مراکز دولتی

✅ عدم اشتغال در دستگاه های اجرایی

✅ مدارک تحصیلی مرتبط از ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه

✅ داشتن شرط سنی حداقل ۲۰ و حداکثر ۳۰ برای افراد دارای مدرک دیپلم

✅ شرط سنی حداقل ۲۰ و حداکثر ۳۵ برای افراد با مدرک کارشناسی و کاردانی

✅ شرط سنی حداقل ۲۰ و حداکثر ۴۰ برای افراد با مدرک ارشد و دکتری

شرایط اختصاصی

✅ داشتن مدرک تحصیلی مورد نیاز بانک سپه که در دفترچه ثبت نام ذکر می شود.

✅ برخورداری از حداقل معدل ۱۴ برای دیپلم و حداقل معدل ۱۵ برای مقطع بالاتر

✅ حداقل قد ۱۷۵ سانتی متر برای متقاضیان آقا

✅ تعهد به خدمت و عدم جابجایی برای مدت 10 سال

 

مدارک ثبت نام استخدامی بانک سپه

داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی بانک سپه باید مدارکی را ارائه دهند و در صورت نقص در ارائه مدارک، قبولی متقاضی در هر مرحله لغو خواهد شد. این مدارک مربوط به سال های گذشته بوده و ممکن است در سال جدید تغییر کند. مدارک ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه به شرح زیر می باشد. 

✅ عکس 4*3 اسکن شده

✅ عکس کارت ملی

✅ شناسنامه عمس دار

✅ مدارک تحصیلی 

✅ کارت معافیت دائم یا پایان خدمت (معافیت پزشکی مورد قبول برای استخدام بانک سپه نیست) 

 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سپه

در سال 96 که آخرین دوره آزمون استخدامی بانک سپه برگزار شد، داوطلبان باید از طریق سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت‌نام آزمون می کردند. در حال حاضر اطلاعی از برگزاری آزمون استخدامی بانک سپه در سال جدید در دسترس نیست اما با این حال احتمال می رود که در صورت برگزاری، روند نام نویسی مانند سال های گذشته باشد. نحوه ثبت نام استخدامی بانک سپه به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس sanjesh.org در مرورگر خود وارد سایت سنجش شوید. 

2️⃣ بر روی گزینه آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی کلیک کنید.

ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه

 

3️⃣ از منوی سمت راست بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. 

آزمون استخدامی

 

4️⃣ لینک فعال ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه را انتخاب نمایید. 

5️⃣ هزینه ثبت نام را پرداخت کنید. 

6️⃣ اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کرده و مدارک خود را بارگذاری نمایید.

7️⃣ کد رهگیری خود را دریافت کرده و تا انتهای روند ثبت نام نزد خود نگه دارید. 

 

برگزاری آزمون استخدامی بانک سپه

در سال های گذشته که آزمون استخدامی بانک سپه برگزار شد، داوطلبان باید تمامی مراحل ثبت‌نام را در سایت سنجش انجام می دادند. چند روز قبل برگزاری آزمون داوطلبان باید با مراجعه به این سامانه کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند و در روز آزمون با خود به همراه داشته باشند. 

ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه در دو مرحله انجام می شود. مرحله اول همان آزمون کتبی است که سازمان سنجش نیز مجری برگزاری آن می باشد. مرحله دوم مصاحبه شفاهی می باشد و تنها داوطلبان موفق در مرحله قبلی مجاز به شرکت در این مرحله خواهند بود. مدتی پس از برگزاری مصاحبه شفاهی، نتایج نهایی منتشر می شود و داوطلبان پذیرفته شده به صورت قطعی استخدام خواهند شد.

 

اعلام نتایج آزمون بانک سپه

همانطور که گفته شد آزمون استخدامی بانک سپه در دو مرحله انجام می شود و در نتیجه اعلام نتایج نیز طی دو مرحله خواهد بود. مرحله اول اعلام نتایج در حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون کتبی منتشر شده و حاوی اسامی افرادی است که به مرحله مصاحبه راه یافته اند. 

مرحله دوم نیز یک تا دو ماه بعد مصاحبه منتشر می گردد و داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله به صورت نهایی در بانک سپه استخدام خواهند شد. در صورت انتشار اطلاعیه در مورد زمان اعلام نتایج ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه این مطلب بروزرسانی خواهد شد. 

 

مشاوره آزمون استخدامی

بانک سپه در بازه های زمانی متفاوت با توجه به نیاز به نیروی کار، اقدام به پذیرش نیروی جدید از طریق برگزاری آزمون استخدامی می نماید. علاقه مندان می توانند در زمان تعیین شده به سایت سنجش مراجعه کرده و اقدامات لازم برای نام نویسی خود را انجام دهند. 

در صورت بروز ابهام و یا هرگونه مشکل در روند ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه می توانید با مشاوران این حوزه صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه به چه صورت است؟

    داوطلبان برای ثبت نام در این آزمون باید به سایت سنجش مراجعه نمایند. 

  2. زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک سپه چه تاریخی است؟

    هنوز زمان ثبت نام در سال جدید مشخص نشده است و به محض اطلاع  رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

  3. شرایط استخدام در بانک سپه چیست؟

    در متن مقاله به صورت کامل در مورد شرایط ثبت نام توضیح داده شده است. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره