سایر آزمون هاسایر موضوعات

ثبت نام آزمون آیلتس IELTS ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام آزمون آیلتس IELTS ۱۴۰۲ در ۱۴ آذر ماه شروع می شود و افرادی که قصد شرکت در آزمون و کسب مدرک آیلتس را دارند، می توانند نسبت به نام‌نویسی اقدام نمایند. تعداد دفعات برگزاری آزمون آیلتس محدود است و با توجه به اهمیت بسیار زیادی که برای متقاضیان دارد، باید از زمان و دیگر جزییات مربوط به ثبت نام آن اطلاع داشته باشند تا بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند. برای کسب اطلاع از ثبت نام آزمون آیلتس IELTS 2024 می توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 

ثبت نام آزمون آیلتس IELTS ۱۴۰۲

آزمون آیلتس یکی از معتبر ترین آزمون های زبان انگلیسی است که بسیاری از افراد تصمیم می گیرند در آن شرکت کرده و مدرک آیلتس را کسب نمایند. مدرک آیلتس مورد قبول اکثر کشورهای جهان می باشد و به همین دلیل یکی از بهترین و رایج ترین گزینه ها برای افرادی است که قصد مهاجرت دارند. 

آزمون آیلتس به صورت کامپیوتری برگزار می شود. داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، باید ابتدا نام نویسی کرده و سپس بر اساس اطلاعیه های منتشر شده نسبت به حضور در جلسه آزمون اقدام نمایند. در این مطلب به بررسی کامل ثبت نام آزمون آیلتس IELTS ۱۴۰۲ می پردازیم. 

 

زمان ثبت نام آیلتس IELTS 2024

ثبت نام آزمون آیلتس در سایت سنجش انجام می شود و زمان ثبت نام نیز متعاقبا ار طرف همین سازمان اطلاع رسانی می گردد. بر اساس اطلاعیه های منتشر شده جدید، زمان ثبت نام آزمون آیلتس IELTS ۱۴۰۲ از ۱۴ آذر ماه برابر با 5 دسامبر 2023 شروع شده و در سایت سنجش با نشانی ielts.sanjesh.org انجام خواهد شد. 

زمان ثبت نام آیلتس IELTS از ۱۴ آذر ماه ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.

چنانچه هرگونه اطلاعیه ای در مورد تغییر در زمان ثبت نام منتشر گردد، در این مطلب اطلاع رسانی خواهد شد. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع تر از جدول زمانبندی آزمون آیلتس در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

سایت ثبت نام آزمون آیلتس IELTS

افرادی که قصد ثبت نام در آزمون آیلتس را دارند، ممکن است با حجم زیادی از سایت های ثبت نام آزمون آیلتس مواجه شده و در مورد سایت ثبت نام آزمون دچار ابهام شوند. در این زمینه باید گفت که ثبت نام آزمون آیلتس IELTS در سایت سنجش انجام می شود.

برای ورود به صفحه ثبت نام آیلتس در سایت سنجش می توانید مستقیما از طریق آدرس ielts.sanjesh.org اقدام نمایید. چنانچه در روند ثبت نام آزمون دچار مشکل شده اید، می‌توانید ثبت نام خود را به مشاوران مجموعه دانتل کو بسپارید. 

 

نحوه ثبت نام آزمون آیلتس IELTS در سایت سنجش 

همانطور که گفته شد ثبت نام آزمون آیلتس IELTS ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی بوده و در سایت سنجش انجام می شود. به منظور سهولت کار برای شما داوطلبان گرامی در این بخش به توضیح گام به گام مراحل ثبت نام آیلتس خواهیم پرداخت. 

1️⃣آدرس sanjesh.org را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد سایت سنجش شوید. 

2️⃣بر روی گزینه آزمون های بین الملل کلیک کنید. 

ثبت نام آزمون آیلتس IELTS

 

3️⃣گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. 

ثبت نام آیلتس IELTS

 

4️⃣گزینه ثبت نام آزمون آیلتس را انتخاب نمایید. 

5️⃣لینک فعال سامانه اینترنتی سازمان سنجش را انتخاب کنید. 

6️⃣اطلاعات خود را تکمیل کنید. 

7️⃣پس از اطمینان از صحت اطلاعات گزینه submit را بفشارید. 

8️⃣هزینه ثبت نام را بپردازید. 

9️⃣کد رهگیری خود را دریافت نمایید. 

 

نحوه ثبت نام آزمون آیلتس  2024 IELTS در سایت my.ieltsessentials.com

برای ثبت نام آزمون آیلتس می توانید از طریق سامانه my.ieltsessentials.com نیز اقدام کرده و نام نویسی خود را انجام دهید. راهنمای ثبت نام آزمون در این سامانه به شرح زیر می‌باشد. 

1️⃣وارد سایت my.ieltsessentials.com شوید. 

2️⃣در سمت چپ صفحه گزینه register for your IELTS test را انتخاب کنید. 

آزمون ایلتس IELTS

 

3️⃣کشور و شهر خود را که محل برگزاری آزمون است را انتخاب کنید. 

ثبت نام آزمون آیلتس

 

4️⃣در قسمت test type نوع آزمون خود (آکادمیک یا عمومی) را انتخاب نمایید. 

5️⃣ در این مرحله ثبت نام آزمون آیلتس شهر و موسسه مورد نظر خود برای برگزاری آزمون را مشخص کنید. 

6️⃣تاریخ مورد نظر خود را مشخص کرده و بر روی گزینه continue کلیک کنید. 

7️⃣اطلاعات حساب خود را وارد کرده و در غیر این صورت یک حساب کاربری ایجاد کنید. (بهتر است قبل از شروع ثبت نام حساب کاربری خود را بسازید.)

8️⃣پس از ورود به حساب کاربری باید مدارک خود را بارگزاری کرده و سپس بر روی گزینه Terms & Conditions کلیک کنید. 

9️⃣گزینه continue را انتخاب نمایید. 

🔟در نهایت گزینه Pay Online را انتخاب نمایید و هزینه ثبت نام آزمون آیلتس IELTS ۱۴۰۲ را بپردازید. 

 

هزینه ثبت نام آزمون آیلتس ۱۴۰۲

همانطور که گفته شد داوطلبان برای ثبت نام آزمون آیلتس باید هزینه آن را بپردازند. هزینه ثبت نام در سال جدید هنوز مشخص نشده است اما به طور کلی می توان گفت که هزینه آن در حدود ۲۱۵ تا ۲۴۰ دلار می باشد. در ایران داوطلبان باید تقریبا ۸ تا ۹ میلیون برای ثبت نام آزمون آیلتس IELTS بپردازند. به محض اطلاع رسانی در مورد هزینه دقیق ثبت نام آزمون، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. 

 

مشاوره ثبت نام آیلتس IELTS 2024 

ثبت نام آزمون آیلتس ۱۴۰۲ از ۱۴ آذر شروع می شود. توصیه می شود که در روزهای اولیه نسبت به نام نویسی اقدام کنید تا در روزهای آخر با مشکلات شلوغی سایت مواجه نشوید. در روز آزمون حتما مدارک شناسایی را که دارای اعتبار می باشند با خود به همراه داشته باشید. پس از اعلام نتایج می‌توانید به نتیجه اعتراض کنید. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه ثبت نام آزمون آیلتس IELTS ۱۴۰۲ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون آیلتس IELTS می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ثبت نام آزمون آیلتس IELTS ۱۴۰۲ چه زمانی است؟

    طبق اطلاعیه های منتشر شده، ثبت نام از ۱۴ آذر شروع می شود. 

  2. برای ثبت نام آیلتس IELTS چه باید کرد؟

    ثبت نام آزمون آیلتس IELTS ۱۴۰۲ در سایت سنجش انجام می شود.

  3. آیا ثبت نام آزمون آیلتس هزینه ای دارد؟

    بله داوطلبان باید هزینه ثبت نام آزمون را بپردازند. مبلغ دقیق آن هنوز مشخص نشده است. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره