کارشناسی ارشدکارشناسی ارشد وزارت بهداشت

زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ یکی از مهم ترین سوالات داوطلبان این آزمون می باشد. داوطلبان باید از زمان برگزاری آزمون اطلاع داشته باشند تا بتوانند به بهترین شکل برای حضور در این آزمون و کسب رتبه عالی برنامه ریزی نمایند. علاوه بر این داوطلبان باید چند روز قبل برگزاری آزمون نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه نیز اقدام نمایند. در این مطلب به بررسی کامل زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

امکان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های وزارت علوم و وزارت بهداشت وجود دارد. کنکور وزارت علوم و وزارت بهداشت به صورت مجزا از هم برگزار می شود. داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های وزارت بهداشت را دارند، باید در زمان تعیین شده وارد سایت سنجش پزشکی شده و در آزمون نام نویسی نمایند. پس از ثبت نام آزمون داوطلبان باید در زمان معین در جلسه آزمون شرکت نمایند. 

اطلاع از زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ بسیار حائز اهمیت است چراکه داوطلبان باید با توجه به این زمان برای آمادگی و مطالعه منابع امتحانی کنکور برنامه ریزی نمایند و در این زمان در حوزه امتحانی خود حضور به عمل آورند. بر اساس اطلاعیه های منتشر شده، آزمون ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

داوطلبان باید چند روز قبل برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. به محض اطلاع رسانی در مورد زمان انتشار کارت ورود به جلسه تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

ساعت شروع کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403

احتمال داده می شود که آزمون ارشد وزارت بهداشت در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردد. ساعت دقیق و زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ در کارت ورود به جلسه مشخص خواهد شد. به طور کلی ساعت شروع کنکور ارشد وزارت بهداشت در نوبت صبح ساعت ۸ صبح بوده و ساعت شروع آزمون نوبت عصر نیز در ساعت ۲ بعد از ظهر خواهد بود. تمامی داوطلبان موظفند که با توجه به زمان برگزاری آزمون خود حداقل یک ساعت قبل شروع آزمون در حوزه امتحانی حاضر شوند. 

داوطلبانی که بر اساس دفترچه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت در دو یا چند رشته امتحانی ثبت نام کرده اند، باید مطابق با اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه هر یک از آزمون های خود، در حوزه امتحانی حاضر شوند. زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت در هر یک از رشته ها به صورت هماهنگ خواهد بود. 

زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت

 

مدت زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت

یکی از مهم ترین دغدغه های داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت در مورد مدت زمان آزمون است. مدت زمان در برنامه ریزی برای کنکور بسیار حائز اهمیت است چراکه اینگونه داوطلبان می توانند برنامه ریزی کنند که برای پاسخ دهی به هر سوال چقدر زمان اختصاص دهند. 

طول مدت زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت 1403، برای تمامی رشته ها ۱۶۰ دقیقه خواهد بود و همه داوطلبان می توانند در این مدت زمان در نظر گرفته شده به سوالات پاسخ دهند. مدت آزمون به صورت هماهنگ و یکسان است تا کنکور در ساعت مشخصی شروع شده و در ساعت مشخصی نیز به اتمام برسد. 

 

تغییر زمان آزمون ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳

در سال های گذشته زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت تغییر کرد و دلیل آن نیز شیوع بیماری کرونا بود. در حال حاضر وضعیت به صورت ثابت درآمده است و به احتمال بسیار قوی آزمون در همان زمان تعیین شده برگزار خواهد شد.

اما با این حال اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ بدهد، این امکان وجود خواهد داشت که زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ تغییر کند. در این صورت سازمان سنجش پزشکی از طریق سایت خود یعنی sanjeshp.ir اطلاعات لازم را در اختیار داوطلبان قرار خواهد داد. در صورت تغییر در زمان برگزاری آزمون، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. 

 

مشاوره آزمون وزارت بهداشت

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت را دارند، باید چند روز قبل برگزاری آزمون نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. در کارت ورود به جلسه اطلاعات مهمی همچون زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت‌بهداشت ۱۴۰۳ و حوزه امتحانی درج شده است. یک ساعت قبل برگزاری آزمون در حوره امتحانی حاضر شوید تا با مشکلی مواجه نشوید. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی از الزامات شرکت در آزمون ارشد وزارت بهداشت می باشد. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون ارشد وزارت بهداشت می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان برگزاری کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

    طبق اطلاعیه ها آزمون ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۳ در ۱۰ و ۱۱ خرداد برگزار خواهد شد.

  2. کارت ورود به جلسه آزمون ارشد وزارت بهداشت چه زمانی منتشر می شود؟

    زمان دقیق هنوز اعلام نشده است اما معمولا ۳ تا ۴ روز قبل برگزاری آزمون منتشر خواهد شد.

  3. مدت زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت چقدر است؟

    آزمون برای تمامی رشته های به صورت هماهنگ ۱۶۰ دقیقه خواهد بود. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره