سایر آزمون هاسایر موضوعات

زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳ از مهم ترین سوالات داوطلبانی است که قصد شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی و ادامه تحصیل در این رشته را دارند. ثبت نام آزمون تنها در بازه زمانی مشخصی می‌باشد و در صورت عدم نام نویسی در مهلت در نظر گرفته شده دیگر امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت و داوطلبان باید شانس خود را در آزمون سال بعدی امتحان نمایند. در این مطلب به بررسی کامل زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی ۱۴۰۳

دانشگاه علوم پزشکی تهران در هر سال زمان دقیق ثبت‌نام آزمون لیسانس به پزشکی را در سایت خود اعلام می‌کند. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون را دارند، باید با توجه به اطلاعیه های دانشگاه علوم پزشکی نسبت به نام نویسی در آزمون و بارگزاری مدارک اقدام نمایند. آدرس سایت علوم پزشکی education.tums.ac.ir می‌باشد و داوطلبان باید در این سامانه نام نویسی نمایند. 

در حال حاضر زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی به طور دقیق مشخص نشده است اما با توجه به روند سال های گذشته انتظار می‌رود که دی ماه ثبت‌نام آزمون شروع شود. به محض اطلاع رسانی در مورد تاریخ دقیق ثبت‌نام آزمون لیسانس به پزشکی این مطلب بروزرسانی خواهد شد و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع از زمان ثبت نام آزمون در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

تمدید مهلت ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1403

داوطلبان بسیار زیادی متقاضی شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی هستند. در بالا نیز بیان شد که تمامی افراد دارای مدرک لیسانس با دیپلم ریاضی و تجربی واجد شرایط ثبت نام این آزمون هستند. 

همانطور که گفته شد داوطلبان برای ثبت نام باید در زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی اقدام کرده و مدارک خود را بارگزاری نمایند. اما برخی از افراد به دلایل مختلف موفق به ثبت نام در زمان مقرر نمی‌شوند.

به همین دلیل دانشگاه علوم پزشکی تهران هر ساله مدت نام نویسی را تمدید می‌کند و در این بازه زمانی داوطلبان متاخر و جامانده نیز می‌توانند با مراجعه به سایت education.tums.ac.ir نام نویسی نمایند. 

در حال حاضر تاریخ دقیق تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون لیسانس به پزشکی مشخص نشده است. به محض انتشار اطلاعیه توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران، این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق تمدید مهلت در این صفحه قرار خواهد گرفت. با مشورت گرفتن از مشاوران تحصیلی دانتل کو می‌توانید در این زمینه اطلاع کامل به دست آورید. 

زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

 

ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی

هر ساله آزمونی با عنوان لیسانس به پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود تا داوطلبان علاقه مند به رشته پزشکی که موفق به کسب قبولی در آزمون سراسری نشده اند و هم اکنون مدرک کارشناسی خود را دریافت کرده اند، در این آزمون شرکت کرده و شانس خود برای ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه شان را امتحان کنند. 

تنها داوطلبانی که مدرک کارشناسی دریافت کرده و دیپلم آن ها نیز ریاضی و تجربی است، امکان شرکت در این آزمون را خواهند داشت. ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی محدود است و در نهایت و پس از مصاحبه فراشناختی، ۱۰ تا ۲۰ نفر پذیرفته می‌شوند. داوطلبان باید در زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی به سایت مراجعه کرده و نام نویسی خود در سایت را انجام دهند. 

 

مشاوره لیسانس به پزشکی

داوطلبان علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته پزشکی می‌توانند پس از دریافت مدرک کارشناسی در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کرده و در صورت قبولی به ادامه تحصیل در این رشته بپردازند. برای شرکت در آزمون باید در زمان مقرر ثبت نام برای نام نویسی آزمون اقدام نمایید. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی برای تان وجود دارد و یا در مراحل نام نویسی آزمون در سایت با مشکلی مواجه شده اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی 1403 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی چه تاریخی است؟

    زمان دقیق هنوز مشخص نشده است اما احتمالا در دی ماه باشد. 

  2. آیا زمان ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی تمدید می‌شود؟

    بله معمولا دانشگاه علوم پزشکی زمان ثبت نام را تمدید می‌کند. 

  3. آیا داوطلبان با مدرک دیپلم فنی حرفه ای نیز می‌توانند در آزمون لیسانس به پزشکی شرکت کنند؟

    خیر تنها داوطلبان با مدرک دیپلم تجربی و ریاضی امکان شرکت در آزمون را دارند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره