سایر آزمون هاسایر موضوعات

کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی

کانال تلگرام تحصیلی     

کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی به داوطلبان کمک می‌کند تا چشم اندازی از وضعیت قبولی در این آزمون به دست آورند و بر این اساس برای مطالعه برنامه ریزی کنند. کارنامه پذیرفته شدگان در سایت معاونت پزشکی دانشگاه تهران قرار می‌گیرد و داوطلبان برای مشاهده کارنامه خود می‌توانند به این سامانه مراجعه نمایند. دسترسی سایر عموم به کارنامه قبولی سال‌های گذشته امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل برای کسب اطلاع داوطلبان در این مطلب به بررسی کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی پرداخته شده است. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی

مشاهده کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی برای داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی را دارند، بسیار مفید و کمک کننده است. این گونه داوطلبان می‌توانند از وضعیت درصدهای قبول شدگان سال های گذشته مطلع شده و در جریان آمادگی خود برای آزمون نیز از آن کمک بگیرند. همچنین داوطلبان می‌توانند پس از آزمون، رتبه و وضعیت قبولی خود را با کمک کارنامه قبول شدگان تخمین بزنند. 

اما کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی به صورت عمومی در دسترس نیست و تنها خود داوطلب می‌تواند با مراجعه به پورتال شخصی خود کارنامه اش را مشاهده کند. به دلیل محدودیت دسترسی سایر داوطلبان، امکان مشاهده کارنامه قبول شدگان لیسانس به پزشکی برای عموم افراد وجود ندارد.

اما مجموعه دانتل کو توانسته است برخی از کارنامه های قبولی پذیرفته شدگان را جمع آوری کرده و در اختیار داوطلبان قرار بدهد. بر اساس اطلاعات کارنامه های قبولی سال های گذشته، داوطلبان باید میانگین درصد ۶۰ را داشته باشند تا در این آزمون موفق شوند. نمونه کارنامه قبولی سال های گذشته به شرح زیر می‌باشد. 

کارنامه رتبه ۳ آزمون لیسانس به پزشکی
درس درصد
فیزیولوژی 80 درصد 
آناتومی 80 درصد
بیوشیمی 80 درصد
میکروب شناسی 73 درصد
شیمی 74 درصد
ایمنی شناسی 55 درصد
بافت شناسی 55 درصد
ژنتیک 35 درصد
فیزیک 30 درصد
روانشناسی جامعه شناسی 25 درصد
تفکر نقاد 28 درصد

 

اسامی پذیرفته شدگان آزمون لیسانس به پزشکی 

نتایج نهایی آزمون لیسانی به پزشکی سال ۱۴۰۲ در دو مرحله به داوطلبان اعلام خواهد شد. مرحله اول، نتایج آزمون کتبی است که مدتی پس از برگزاری آزمون در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. افرادی که موفق به کسب درصدبالا و رتبه حد نصاب قبولی شده باشند، برای جلسه مصاحبه دعوت خواهند شد.

در مرحله دوم نیز اسامی پذیرفته شدگان جلسه مصاحبه اعلام می‌شود و این افراد می‌توانند برای ثبت نام در دانشگاه اقدام نمایند. توجه داشته باشید که آزمون لیسانس به پزشکی ظرفیت بسیار محدودی دارد به طوری که در نهایت تنها ۱۰ تا ۲۰ نفر جز اسامی قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی خواهند بود. 

داوطلبانی که با اطلاع از کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی برای امتحان مطالعه کرده اند، در نهایت می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت پزشکی دانشگاه تهران از لیست پذیرفته شدگان این آزمون مطلع شوند. توجه داشته باشید که برای مشاهده کارنامه قبول‌شدگان آزمون لیسانس به پزشکی، باید به همین سایت مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات خود، کارنامه را دریافت نمایید.

کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی

 

تجربیات قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی

داوطلبانی که مدرک کارشناسی خود را در رشته های زیرگروه تجربی و ریاضی دریافت کرده اند، می‌توانند اقدام به ثبت نام در آزمون لیسانس به پزشکی نموده و شانس خود را برای پذیرش در رشته پزشکی امتحان کنند. 

کمک گرفتن از تجربیات قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی در این مسیر بسیار کمک کننده است. این گونه می‌توانید برنامه ریزی خود را بر اساس این تجربیات آماده کرده و با مطالعه بهترین منابع، آمادگی کافی برای شرکت در این آزمون را به دست آورید. 

داوطلبان باید ابتدا به سایت دانشگاه علوم پزشکی تهران مراجعه کرده و و در آزمون ثبت نام نمایند. پس از ثبت نام تا روز برگزاری آزمون ملهت دارید که پس از مشاهده کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی، برآوردی از میزان تلاش خود به دست آورده و مطالعه خود را شروع کنید. پس از برگزاری آزمون داوطلبان به صورت چندبرابر ظرفیت در جلسه مصاحبه دعوت خواهند شد. 

در این جلسه سوالات بسیار زیاد و تخصصی از داوطلبان پرسیده می‌شود تا در نهایت برترین آن ها برای ثبت نام در دانشگاه و ادامه تحصیل در رشته پزشکی انتخاب شوند. داوطلبان باید قبل از مصاحبه از سوالات مطلع شوند و بر این اساس خود را برای پاسخدهی آماده کنند. در مرکز مشاوره دانتل کو، متخصصان و مشاوران با تجربه ای فعالیت می‌کنند که می‌توانید با مشورت با آن ها از سوالات احتمالی مصاحبه مطلع شده و با کمک آنان برای حضور در جلسه آماده شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی مشاوره تحصیلی تلگرام کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

مشاوره آزمون لیسانس به پزشکی

در جلسه مصاحبه از داوطلبان سوالات علمی در رابطه با مطالب پزشکی پرسیده می‌شود. همچنین داوطلبان باید حالات روانشناختی یک پزشک را نیز دارا باشند. داوطلبانی که اعتماد به نفس بالایی دارند و می‌‌توانند بدون استرس و با آرامش به سوالات پاسخ دهند، شانس بیشتری برای قبولی در آزمون خواهند داشت. 

داوطلبان برای موفقیت در آزمون لیسانس به پزشکی باید ابتدا در آزمون کتبی عملکرد مناسبی داشته باشند و درصدهای بالایی را کسب کنند. برای ان منظور بهترین راه این است که کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی در سال های گذشته را مشاهده نمایید. 

توجه داشته باشید که ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی بسیار محدود است در نتیجه تنها افرادی موفق به قبولی می‌شوند که با کمک گرفتن از افراد متخصص آمادگی کامل برای شرکت در آزمون را کسب کرده باشند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی برای تان وجود دارد و یا در روند آمادگی آزمون با مشکل مواجه شده اید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی سال های گذشته را از کجا می‌توان مشاهده کرد؟

    در این مطلب کارنامه قبول‌شدگان آزمون لیسانس به پزشکی قرار گرفته است. 

  2. برای دریافت کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی به چه سایتی باید مراجعه کرد؟

    داوطلبانی که در آزمون لیسانی به پزشکی شرکت کرده اند، برای مشاهده کارنامه خود باید به سایت معاونت پزشکی دانشگاه تهران مراجعه نمایند. 

  3. آیا پس از قبولی در آزمون کتبی، می‌توان در دانشگاه ثبت نام کرد؟

    خیر آزمون لیسانس به پزشکی مرحله مصاحبه نیز دارد و تنها افراد پذیرفته شده در مصاحبه می‌توانند در دانشگاه ثبت نام نمایند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره