ثبت نام کنکور کارشناسی ارشدبدون آزمون دانشگاه آزاددانشگاه های بدون آزمونکارشناسی ارشد

نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

کانال تلگرام تحصیلی     

نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ برای داوطلبان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دانشجویانی که موفق به ثبت نام در دوره های با آزمون نشده‌اند، می‌توانند در دوره های بدون کنکور ویژه استعداد درخشان انتخاب رشته کرده و در صورت قبولی به تحصیل در دانشگاه آزاد بپردازند. نتایج استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org منتشر می‌شود. پس از قبولی در دانشگاه آزاد داوطلبان بایستی در مدت محدودی برای ثبت نام اقدام نماید. به همین دلیل مهم است که داوطلبان از زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور آزاد 1402 اطلاع داشته باشند تا در سریع ترین زمان اقدامات لازم را انجام دهند. 

 

نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ 

برای تحصیل در دانشگاه آزاد داوطلبان می‌توانند به دو روش با آزمون و بدون آزمون اقدام نمایند. بدون کنکور دانشگاه آزاد  بر اساس استعداد درخشان می‌باشد. داوطلبان برای انتخاب رشته های بدون کنکور باید دفرتچه راهنمای انتخاب رشته بدون آزمون را مطالعه کرده و بر اساس دستور العمل‌های درج شده در دفترچه اقدام به تکمیل فرم نمایند. 

مدتی پس از انتخاب رشته، نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می‌شود. داوطلبان برای مشاهده نتایج باید به این سامانه مراجعه نمایند. توجه داشته باشید که فرایند انتخاب رشته و مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد به طور کامل مجزا از سایت سنجش است. 

فرم انتخاب رشته داوطلبان بدون کنکور بر اساس معدل شاخص ارزیابی بر اساس ظرفیت ۱۰ درصد حساب می‌گردد. برای قبولی در استعداد درخشان باید معدل حداقل ۱۷ داشته باشید و بیشتر از ۳ سال از مقطع تحصیلی قبلی نگذشته باشد. در ادامه مقاله به بررسی کامل زمان و نحوه مشاهده نتایج استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ می‌پردازیم. 

 

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

داوطلبان ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد می‌توانند در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس استعداد درخشان نمایند. بیش ترین پذیرش دانشگاه آزاد در نیمسال اول تحصیلی است. نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402 به طور معمول در شهریور ماه اعلام می‌شود.

 تاکنون تاریخ دقیق اعلام نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ مشخص نشده است. به محض اعلام در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

در بهمن ماه نیز دانشگاه آزاد برای تکمیل ظرفیت اقدام به پذیرش بدون کنکور می‌نماید. نتایج ارشد در نیسمال دوم تحصیلی نیز طبق روند سال‌های گذشته در اوایل بهمن ماه منتشر می‌گردد. پس از اعلام نتایج و قبولی دانشگاه آزاد باید در مدت زمان مشخص شده به واحد دانشگاه قبولی خود مراجعه کرده و فرایند ثبت نام را تکمیل نمایید.

در حال حاضر تاریخ دقیق اعلام نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی این مقاله بروز رسانی می‌شود. همچنین شما داوطلبان گرامی برای کسب اطلاع از زمان اعلام نتایج بدون کنکور در سریع ترین زمان ممکن می‌توانید در کانال تلگرام دانتل کو عضو شوید. 

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی

سال ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا، دانشگاه آزاد اقدام به پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی کرد. دانشجویان می‌توانستند رشته های بدون کنکور را با توجه به سوابق تحصیلی خود انتخاب نمایند. این روش پذیرش ارشد دانشگاه آزاد تنها در سال ۹۹ انجام شد. نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد طبق این روش در اواخر دی ماه می‌باشد.

بعد از آن سال این روش کاملا برچیده شد و دیگر امکان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی وجود ندارد. با این حال در صورت هرگونه تغییر در روند انتخاب رشته ارشد این مقاله بروزرسانی خواهد شد. 

 

نحوه مشاهده نتایج استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

داوطلبان می‌توانند در زمان تعیین شده برای اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه کرده و نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده نمایند. به منظور سهولت کار شما داوطلبان گرامی در این بخش از مطلب به توضیح مراحل کلی و راهنمای گام به گام مشاهده نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد پرداخته ایم. 

🔵ورود به سایت azmoon.org

🔵انتخاب گزینه اعلام نتایج استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ 

🔵وارد کردن اطلاعات مورد نیاز و مشاهده نتایج

 

راهنمای تصویری

1️⃣ با جستجو آدرس azmoon.org وارد سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد شوید. 

برای ورود مستقیم به سایت دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

2️⃣ گزینه اعلام نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ (ویژه استعداد درخشان) را انتخاب نمایید.

 نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

3️⃣ کد ملی، شماره شناسنامه، سال تولد و عبارت امنیتی را وارد کرده و وارد صفحه اعلام نتایج شوید. 

 

نکات مهم انتخاب رشته ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد 

🔴در صورت عدم ثبت نام در دانشگاه پس از اعلام نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ قبولی فرد مردود خواهد شد. 

🔴طبق روش ثبت نام بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی امکان انتقالی گرفتن وجود ندارد. 

🔴در صورت عدم قبولی در ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد می‌توانید شانس خود را برای قبولی در سایر دوره ها همچون پیام نور امتحان نمایید. برای افزایش شانس قبولی در ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد و یا سایر دوره ها می‌توانید با مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

 

مشاوره نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

داوطلبان می‌توانند برای تحصیل در دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام در رشته های بدون آزمون (ویژه استعداد درخشان) نمایند. نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمسال اول تحصیلی معمولا در شهریور ماه منتشر می‌شود. اعلام نتایج تکمیل ظرفیت در نیمسال دوم تحصیلی نیز در اوایل بهمن ماه می‌باشد. نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرار می‌گیرد. 

در صورتی که در هر یک از مراحل ثبت نام، انتخاب رشته و مشاهده نتایج استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با مشکل مواجه شده و یا دچار ابهام شدید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوال های خود را دریافت کنید. مشاوران و متخصصان مرکز مشاوره دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان اعلام نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ چه زمانی است؟

    تاریخ دقیق اعلام نتایج استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد هنوز مشخص نشده است اما طبق روند سال های گذشته در اواخر شهریور ماه می‌باشد.

  2. برای مشاهده نتایج ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد چه باید کرد؟

    نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org منتشر می‌شود. داوطلبان باید به این سایت مراجعه کرده و اطلاعات خود را وارد کنند. 

  3. آیا امکان انتقالی گرفتن پس از قبولی بدون کنکور دانشگاه آزاد وجود دارد؟

    خیر دانشجویان ارشد پذیرفته شده به صورت بدون کنکور امکان انتقالی گرفتن به سایر واحدهای دانشگاه آزاد را ندارند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره