سایر آزمون هاسایر موضوعات

اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ در دو مرحله نتایج اولیه و نتایج نهایی می‌باشد. داوطلبان در بازه زمانی اعلام نتایج باید به سایت سنجش پزشکی مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند. در حدود دو ماه پس از انتخاب رشته نتایج نهایی اعلام می‌شود و داوطلبان پذیرفته شده باید اقدامات بعدی را انجام دهند. در این مقاله به بررسی کامل اعلام نتایج دستیاری دندانپزشکی ارائه شده است. برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳

داوطلبانی که در رشته دندانپزشکی فراغ التحصیل شده اند و یا در سال آخر تحصیل خود هستند، می‌توانند برای ادامه تحصیل در رشه های تخصصی دندانپزشکی اقدام کنند. داوطلبان برای ثبت نام در آزمون دستیاری دندانپزشکی باید به سایت سنجش پزشکی مراجعه کرده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایند. داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب نمره شده‌اند، می‌توانند در بازه زمانی تعیین شده نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام نمایند. 

مدتی پس از انتخاب رشته، نتایج دستیاری دندانپزشکی اعلام می‌شود. اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی می‌باشد و در سایت سنجش پزشکی اعلام می‌شود. داوطلبان پس از اعلام نتایج، در صورت پذیرفته شدن باید اقدامات بعدی را انجام دهند. 

 

 

زمان اعلام نتایج اولیه دستیاری دندانپزشکی  1403

سازمان سنجش پزشکی اطلاعیه ای منتشر کرده و در آن زمان اعلام نتایج اولیه را مشخص کرده است. بر اساس این اطلاعیه آزمون در ۲۹ تیر برگزار شده و دقیقا یک ماه بعد در مرداد ۱۴۰۳ نتایج اولیه اعلام می‌شود. 

در صورتی که داوطلب حداقل ۵۱ درصد از نمره خام آزمون را کسب کرده باشد، مجاز به انتخاب رشته شده و می‌تواند در بازه زمانی تعیین شده نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کند. زمان انتخاب رشته در سال گذشته در مرداد ماه انجام شد.

پس از گذشت چند روز از اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ دفترچه انتخاب رشته نیز منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند آن را از سایت سنجش پزشکی دانلود کرده و مطالعه نمایند. در دفترچه انتخاب رشته تمامی اطلاعات مورد نیاز داوطلبان ارائه شده است. 

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳

تمامی مراحل آزمون دستیاری دنداپزشکی در سایت سنجش پزشکی ارائه می‌شود. داوطلبان از مراحل اولیه ثبت نام تا مشاهده نتایج باید به سایت سنجش پزشکی مراجعه نمایند. در زمان اعلام آزمون نتایج دستیاری دندانپزشکی باید وارد سایت sanjeshp.ir شده و طبق مراحل زیر کارنامه خود را دریافت نمایید. 

1️⃣ در زمان اعلام آزمون نتایج دستیاری دندانپزشکی وارد سایت سنجش پزشکی شوید.

2️⃣ از منوی سمت راست بر روی گزینه دندانپزشکی و سپس دستیاری دنداپزشکی کلیک کنید. 

نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی

3️⃣ در این مرحله دریافت نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی 1403در صفحه جدید بر روی گزینه ” کارنامه علمی-مشاهده پاسخنامه ” کلیک کنید. 

اعلام نتایج دستیاری دندانپزشکی

4️⃣ تیک گزینه کارنامه علمی و پاسخنامه را فعال کرده و سپس کد رهگیری ۱۶ رقمی را وارد کنید.

نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی

5️⃣پس از انتخاب گزینه جستجو کارنامه اولیه آزمون دستیاری پزشکی برای تان نمایش داده می‌شود.  

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری دندانپزشکی

در کارنامه اولیه رشته های دستیاری دنداپزشکی در پنج گروه تقسیم می‌شوند و داوطلبان می‌توانند با توجه به رتبه کسب شده شان در هر زیر گروه نسبت به انجام انتخاب رشته اقدام نمایند. در حدود دو ماه پس از انتخاب رشته نتایج نهایی آزمون دستیاری پزشکی اعلام می‌شود. 

مانند مراحل قبلی، اعلام نتایج دستیاری دندانپزشکی نیز به صورت اینترنتی بوده و در سایت سنجش پزشکی منتشر می‌شود. داوطلبان برای اطلاع از محل قبولی خود باید در زمان اعلام‌نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ به سایت سنجش پزشکی مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، نتیجه را مشاهده نمایند. 

زمان دقیق اعلام‌نتایج نهایی دستیاری دندانپزشکی هنوز مشخص نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق آن در این صفحه قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید برای کسب اطلاع سریع از زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

نحوه مشاهده نتایج نهایی دستیاری دندانپزشکی

داوطلبان به منظور مشاهده نتایج دستیاری دندانپزشکی (انتخاب رشته) خود، باید در زمان اعلام نتایج آزمون دستیاری دنداپزشکی به سایت سنجش پزشکی مراجعه کرده و بر اساس راهنمای ذکر شده نتایج خود را دریافت نمایند. 

1️⃣با جستجو آدرس sanjeshp.ir وارد سایت سنجش پزشکی شوید. 

2️⃣از منوی سمت راست بر روی گزینه دندانپزشکی و سپس دستیاری دنداپزشکی کلیک کنید. 

اعلام نتایج دستیاری دندانپزشکی

3️⃣ در این مرحله دریافت نتایج دستیاری دندانپزشکی بر روی گزینه نتیجه نهایی کلیک کنید. 

4️⃣مجددا بر روی گزینه نتیجه نهایی کلیک کرده و کد رهگیری خود را وارد نمایید. 

5️⃣گزینه جستجو را انتخاب کرده و نتیجه قبولی خود را مشاهده نمایید. 

 

زمان تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری دندانپزشکی

داوطلبانی که موفق به کسب قبولی در زمان نتایج دستیاری دندانپزشکی نشده‌اند، می‌توانند در زمان تکمیل ظرفیت اقدام کرده و شانس خود را امتحان کنند. انتخاب رشته باید در بازه زمانی تکمیل طرفیت انجام شود و در غیر این صورت دیگر امکان ثبت نام وجود ندارد. 

پس از اعلام سازمان سنجش پزشکی داوطلبان باید به سایت مراجعه کرده و مدارک و اطلاعات خود را بارگزاری نمایند. زمان تکمیل ظرفیت معمولا در آذرماه می‌باشد. هنوز زمان دقیق تکمیل ظرفیت دستیاری دنداپزشکی اعلام نشده است. به محض اطلاع رسانی این مطلب بروزرسانی خواهد شد.

 

مشاوره اعلام نتایج دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳

داوطلبانی که در آزمون دستیاری دنداپزشکی شرکت کرده و موفق به کسب قبولی شده اند، باید مطابق با اطلاعیه های دانشگاه محل قبولی خود برای ثبت نام حضوری اقدام نمایند. عدم مراجعه به دانشگاه در زمان ثبت نام به معنای انصراف از تحصیل است و امکان اعتراض نیز وجود ندارد. 

چنانچه پس از مطالعه این مطلب سوال یا ابهامی در زمینه اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می‌توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج  آزمون دستیاری دندانپزشکی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی ۱۴۰۳ چه زمانی است؟

    اعلام نتایج اولیه در مرداد ماه می‌باشد و اما در مورد زمان اعلام نتایج نهایی اطلاعیه ای منتشر نشده است. 

  2. برای دریافت نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی 1403 چه باید کرد؟

    برای مشاهده نتایج باید به سایت سنجش پزشکی مراجعه نمایید. 

  3. اطلاعات مورد نیاز برای مشاهده نتایج دستیاری دندانپزشکی چیست؟

    داوطلبان برای مشاهده نتایج اولیه و نتایج نهایی آزمون خود باید کد رهگیری ۱۶ رقمی را در اختیار داشته باشند. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره