تحصیل در خارجسایر موضوعات

مهاجرت به آمریکا 2023

کانال تلگرام تحصیلی     

مهاجرت به آمریکا رویای بسیاری از افرادی است که قصد زندگی در کشورهای خارجی را دارند. آمریکا وضعیت اقتصادی بسیار خوبی دارد و با داشتن سیستم آموزشی قوی و امکانات رفاهی عالی جز بهترین مقاصد برای مهاجرت محسوب می‌شود. اما با این حال مهاجرت یک فرایند طولانی مدت و افراد باید شرایط لازم را دارا باشند. با توجه به سیاست‌های جدید آمریکا، دریافت ویزا نسبت به گذشته با سختی بیشتری همراه است. متقاضیان باید از جزییات اقامت آمریکا اطلاع کامل داشته باشند. برای کسب اطلاع کامل می‌توانید این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و یا از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه با متخصصان مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 

مهاجرت به آمریکا

کشور آمریکا یکی از قطب های مهاجرتی برای افراد سرتاسر جهان است و در این بین ایرانیان با 37 درصد از جمعیت مهاجران آمریکا مشخص کرده اند که این کشور جز محبوب ترین مقاصد مهاجرت است. آمریکا سیستم آموزش بسیار قوی دارد و همچنین به دلیل شرایط اقتصادی مناسب تبدیل به کشوری محبوب برای مهاجرت شده است.

ایرانیان از روش های متعددی می‌توانند برای مهاجرت به آمریکا اقدام کنند. البته لازم به ذکر است که مشکلات سیاسی آمریکا و ایران کمی وضعیت مهاجرت را با چالش مواجه می‌کند. اما با این حال مهاجرت به آمریکا امکان پذیر است و با اطلاع کامل از روش‌های مهاجرتی می‌توانید نسبت به انجام آن اقدام کنید.

 

مزایای مهاجرت به آمریکا

همانطور که گفته شد آمریکا جز مقاصد مهاجرتی بسیار محبوب در بین ایرانیان به شمار می‌رود. دلیل این محبوبیت مزایای بسیار زیاد مهاجرت به آمریکا است. مهم ترین مزیت مهاجرت، ورود به سیستم آموزشی بسیار قوی این کشور است. دانشگاه های آمریکا جز برترین دانشگاه های جهان هستند و از رنکینک بسیار بالایی برخوردارند.

فارغ التحصیلی از دانشگاه های آمریکا می‌تواند افراد را در مسیر موفقیت و پیدا کردن شغل رویایی‌شان یاری کند. مزیت مهم دیگر آمریکا نیز سیستم اقتصادی بسیار قوی آن است به طوری که حتی پس از فراگیری ویروس کرونا نیز آمریکا توانست در سریع ترین زمان نرخ بیکاری را کاهش داده و وضعیت اقتصادی خود را به شرایط قبل بازگرداند.

 

وضعیت اقتصادی و سیاسی آمریکا

کشور آمریکا قدرتمندترین کشور از نظر اقتصادی است. در این کشور قانون مرخصی وجود ندارد و شرکت ها و کارخانه ها با توجه به شرایط خود این قانون را مشخص می‌کنند. این مساله باعث نارضایتی کارگران و کارمندان آمریکایی است.

اما با این حال مزایا شغلی و حقوق (مخصوصا برای افراد ماهر و متخصص) بسیار خوب است به طوری که افراد زیادی در حال تلاش برای ورود به این سیستم و مهاجرت به آمریکا هستد. سیاست کشور آمریکا بر این است که به عنوان غول صنعت و اقتصاد جهان همواره از کشورهای دیگر مهاجر پذیرش کند تا علاوه بر بهبود وضعیت شغلی و اقتصادی خود چند ملیتی بودن را نیز به جهانیان نشان دهد.

 

وضعیت آموزشی و درمانی آمریکا

سیستم آموزشی آمریکا در سطحی عالی قرار دارد و دولت آمریکا نیز هر ساله بودجه بسیار زیادی را به آموزش اختصاص می دهد. در این کشور آمار بسیار خوبی در زمینه سطح تحصیلات وجود دارد به طوری که 80 درصد جمعیت بزرگسال از دبیرستان فارغ التحصیل شده و 50 درصد نیز تحصیلات دانشگاهی دارند. قرار گیری دانشگاه های آمریکا در لیست بهترین دانشگاه های جهان نیز وضعیت آموزشی این کشور را به خوبی نشان می‌دهد.

خدمات درمانی آمریکا نیز در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد به طوری که با در نظر گرفتن بیمه های درمانی مختلف همه افراد می توانند پس از مهاجرت به آمریکا از خدمات درمانی استفاده کنند. سیستم درمانی آمریکا از دو بخش خصوصی و همگانی تشکیل شده است و به دلیل وجود بخش همگانی دریافت خدمات با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.

 

روش های مهاجرت به آمریکا

همانطور که گفته شد سیاست کشور آمریکا بر این است که مهاجران را بپذیرد و از این طریق وضعیت اقتصادی خود را بهبود ببخشد و تنوع نژادی را نیز حفظ کند. به دلیل داشتن این سیاست، برنامه های متعددی نیز برای مهاجرت به آمریکا برنامه ریزی شده است به طوری که اکثر افراد می‌توانند با توجه به شرایط خود یکی از روش ها را در پیش بگیرند. روش های مهاجرت به آمریکا به شرح زیر می‌باشد.

 

مهاجرت کاری

بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند که از طریق مهارت و روزمه کاری خود برای مهاجرت به آمریکا اقدام کنند. در بسیاری از کشورها مهاجرت با ویزای کاری راحت است و متقاضیان می‌توانند با رزومه خوب ویزای کاری دریافت کنند. اما متاسفانه این روش برای اقامت آمریکا کار چندان راحتی نیست.

کارفرمایان آمریکایی بایستی سه ماه آگهی استخدام منتشر کنند و در صورت عدم یافتن نیرویی کارآمد به استخدام نیرو از کشورهای خارجی بپردازند. از طرف دیگر با توجه به سخت گیری زیادی که بر روی سابقه کار، رزومه و مهارت انجام می‌شود، می‌توان گفت که مهاجرت با ویزای کاری به آمریکا اتلاف وقت است و این روش به طور معمول توصیه نمی‌شود.

 

مهاجرت تحصیلی

بهترین و راحت ترین روش برای مهاجرت به آمریکا با استفاده از ویزای تحصیلی است. کشور آمریکا از دانشگاه های برتر برخوردار است و به همین دلیل با سهولت بیش تری نیز اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند. تحصیل در مدارس آمریکا نیز امکان پذیر است اما در این مورد والدین دانش آموز باید اقامت دائم آمریکا داشته باشند.

تحصیل در دانشگاه‌های آمریکا در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری امکان پذیر است. دریافت ویزای تحصیلی برای مقاطع ارشد و دکتری معمولا با سهولت بیش تری انجام می‌شود. دانشجویان پس از فارغ التحصیلی بیش ترین شانس را برای دریافت اقامت آمریکا دائم دارند چراکه پس از پایان تحصیل می‌توانند کار کرده و با پرداخت مالیات اقامت دائم دریافت نمایند.

 

مهاجرت با ازدواج

یکی دیگر از روش های مهاجرت به آمریکا ازدواج با فردی آمریکایی و یا دارای تابعیت آمریکا است. این روش از محبوبیت زیادی برخوردار است چراکه به نظر روش کم هزینه و راحتی می‌آید. مهاجرت از طریق ازدواج روش کم هزینه ای است اما پروسه خاص خود را دارد. برای مهاجرت فرد بایستی با ویزای k-1 به آمریکا رفته و در مدت 90 روز اقامت آمریکا این ویزا، به طور قانونی ازدواج کند. پس از آن پروسه بررسی ازدواج توسط اداره مهاجرت آغاز می‌شود.

برای دریافت ویزای موقت 6 تا 9 ماه زمان نیاز است و در این مدت زوجین باید مصاحبه کرده و واقعی بودن ازدواج خود را ثابت کنند. تابعیت و اقامت دائم آمریکا پس از گذشت پنج سال ازدواج و زندگی مداوم زوجین برای سه سال با یکدیگر داده می‌شود.

اقامت آمریکا

 

مهاجرت از طریق تولد فرزند

در صورتی که فرزندی در خاک کشور آمریکا به دنیا بیاید، بدون هیچ قید و شرطی تابعیت این کشور را دریافت خواهد کرد. والدین این نوزاد شامل دریافت ویزا و اقامت آمریکا نخواهند شد و حتی هزینه های زایمان و خدمات درمانی را نیز بایستی پرداخت کنند. در مجموع باید گفت که دریافت ویزا و مهاجرت به آمریکا از طریق تولد برای والدین امکان پذیر نیست چرا که فرزند پس از 21 سالگی می‌تواند اسپانسر شیپ شود و ویزای والدین را نیز دریافت کند.

 

مهاجرت به آمریکا با سرمایه گذاری

با توجه به سیستم اقتصادی قوی آمریکا بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند با سرمایه گذاری در این کشور هم به سود برسند و هم اقامت دائم آمریکا دریافت کنند. برای این منظور متقاضیان ایرانی بایستی ویزای EB5 دریافت کرده و اقدام به سرمایه گذاری با ملبغ حداقل 1.8 ملیون دلار نمایند.

البته سرمایه گذاری مناطق محروم آمریکا 900 هزار دلار است و در صورت استفاده از این نوع سرمایه گذاری بایستی پول خود را برای مدت دو سال در این کشور بگذارید تا سرمایه گذاری به سوددهی منجر شود. دریافت اقامت دائم و مهاجرت به آمریکا با استفاده از سرمایه گذاری یک دوره تقریبا سه ساله خواهد داشت.

 

مهاجرت با لاتاری

هر ساله قرعه کشی تحت عنوان لاتاری توسط آمریکا برگزار می‌شود که طی آن 55 هزار گریت کارت به شرکت کنندگان سرتاسر جهان داده می‌شود. برای ایرانیان 4 هزار گرین کارت اختصاص داده شده است و افراد متقاضی می‌توانند با داشتن مدرک دیپلم و پاسپورت در این قرعه کشی شرکت کنند.

برنده شدن در لاتاری جهت دریافت اقامت آمریکا کاملا تصادفی و شانسی است. در صورت عدم داشتن مدرک دیپلم، داشتن سابقه کار در حوزه های شغلی مورد تایید آمریکا نیز برای شرکت در لاتاری امکان پذیر است. دریافت ویزا از طریق لاتاری شروطی همچون مدرک زبان را ندارد و در نتیجه بهترین روش مهاجرت محسوب می‌شود. به همین دلیل توصیه می‌شود که متقاضیان مهاجرت به آمریکا شانس خود را در آن امتحان کنند. زمان ثبت نام لاتاری در ماه اکتبر و نوامبر خواهد بود.

 

مهاجرت با ویزای خانوادگی

در صورتی که یکی از اعضای خانواده اقامت دائم آمریکا را داشته باشد، می‌تواند بقیه اعضای درجه یک خانواده خود را نیز حمایت کرده تا آن‌ها نیز به آمریکا مهاجرت کنند. مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای خانوادگی چندین نوع دارد که اعضا باید با توجه به وضعیت خود از آن استفاده نمایند.

  • همسر دارنده گرین کارت آمریکا بایستی از ویزای F2-A استفاده کند.
  • فرزندان کمتر از 21 سال که مجرد هستند و والدین شهروندی آمریکا را دارند باید از ویزای IR2 استفاده کنند.
  •  فرزند کمتر از 21 سال که مجرد هستند و والدین گرین کارت آمریکا را دارند باید از ویزای F2B استفاده کنند.
  • فرزندان بالاتر از 21 سال که مجرد هستند و والدین شهروندی آمریکا را دارند باید از ویزای F1 استفاده کنند.
  • فرزند متاهل که والدین او شهروند آمریکا هستند بایستی از ویزای F3 استفاده نمایند.
  • خواهر و برادر دارنده شهروندی آمریکا باید از ویزای F4 استفاده کنند.
  • پدر و مادری که فرزند آن‌ها شهروندی آمریکا را دارد، می‌توانند از ویزای IR5 استفاده نمایند.

 

مهاجرت با ویزای نخبگی

افرادی که استعداد و یا مهارت بسیار زیادی در حرفه خاص داشته باشند، می‌توانند با استفاده از ویزای نخبگان که EB-1 نام دارد، برای مهاجرت به آمریکا اقدام کنند. این ویزا برای نخبگان سه حوزه صادر می‌شود.

  • افراد با استعداد بسیار زیادی در زمینه علمی، هنری و یا ورزشی
  • پروهشگران با استعداد و شناخته شده با داشتن سابقه تدریس و پژوهش علمی در سطح بین الملل
  • مدیران با استعداد در زمینه اداره کسب و کار

برای دریافت این ویزا بایستی در حوزه شغلی خود بسیار با استعداد باشید و یا روزمه علمی و پروهشی‌تان بسیار قوی و چشم گیر باشد. این ویزا تنها در صورتی صادر می‌شود که یک کارفرمای آمریکایی برای شما دعوت نامه بفرستد. این ویزا نیز همچون ویزاهای کاری بسیار سخت گیرانه است و افراد بسیار کمی موفق به دریافت آن می‌شوند. اما در صورت دریافت این ویزا، پروسه اخذ تابعیت با سهولت بسیار انجام می‌شود.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید.

 

مهاجرت به آمریکا از طریق پناهندگی

افرادی که در کشور خود با مشکل و آزار و اذیت مواجه هستند باید به سفارت آمریکا رفته و در جلسه مصاحبه، ثابت کنند که مشکل شان جدی است. در صورت دریافت ویزای پناهندگی فرد می‌تواند پس از یک سال برای دریافت اقامت آمریکا اقدام نمایند.

این روش مهاجرت به آمریکا به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود چراکه فرد دیگر نمی‌تواند به کشور خود بازگردد و در آمریکا نیز زندگی راحتی نخواهد داشت و به دلیل غیر قانونی بودن مشکلات زیادی را تجربه خواهد کرد. این روش مهاجرتی معمولا توسط هیچ یک از وکلا و یا مشاوران مهاجرتی انجام نمی‌شود.

 

شرایط مهاجرت به آمریکا

همانطور که در بالا گفته شد مهاجرت به آمریکا روش های متعددی دارد. هر فرد با توجه به روشی که برای مهاجرت انتخاب می‌کند، بایستی شرایطی را دارا باشد. مثلا فردی که برای ویزای تحصیلی اقدام می‌کند، باید شرط سنی، مدرک زبان و روزمه تحصیلی داشته باشد. فردی که برای ویزای سرمایه گذاری اقدام می‌کند بایستی حداقل مبلغ مورد نیاز برای سرمایه گذاری را در اختیار داشته باشد. و یا فردی که اقدام به مهاجرت از طریق لاتاری می‌کند، تنها به شانس نیاز دارد تا در این قرعه کشی برنده شود.

اما علارغم شرایط اختصاصی هر روش، مهاجرت به آمریکا شرایط و مدارک کلی نیز دارد که از آن‌ها می‌توان به داشتن پاسپورت و مصاحبه در سفارت اشاره کرد. سفارت آمریکا در ایران وجود ندارد و برای این منظور باید به کشورهای دیگر سفر کنید. همچنین یکی دیگر از الزامات اصلی مهاجرت به آمریکا انگشت نگاری می‌باشد که هزینه‌ای نیز خواهد داشت. شما می‌توانید برای اطلاع کامل از شرایط روش مهاجرتی خود و تسهیل این فرایند با متخصصان مجموعه دانتل کو مشورت نمایید.

 

هزینه مهاجرت به آمریکا

برای تکمیل فرایند دریافت ویزا و اقامت آمریکا بایستی مراحلی را طی کنید که هر یک از این مراحل هزینه‌ای خواهد داشت. به طور کلی هزینه مهاجرت با توجه به مواردی مثل تعداد افراد، روش مهاجرت و… متفاوت خواهد بود. به صورت کلی می‌توان مبلغی در حدود 4 تا 12 هزار برای پروسه مهاجرت در در نظر گرفت. هزینه‌های ضروری به شرح زیر هستند.

  • هزینه معاینه پزشکی
  • هزینه واکسن برای مهاجرت به آمریکا
  • هرینه ترجمه کردن مدارک
  • فرم‌های USCIS
  • هزینه رفت و آمد به کشورهای همسایه و شرکت در جلسه مصاحبه سفارت
  • هزینه شرکت در مصاحبه و صدور ویزا
  • هزینه خرید بلیت آمریکا
  • هزینه استخدام وکیل (این هزینه اجباری نیست اما برای افزایش شانس موفقیت و تسهیل روند مهاجرت بهتر است از افراد متخصص کمک بگیرید.)

 

زندگی در آمریکا پس از مهاجرت

زندگی در آمریکا مزایای فراوانی دارد اما در عین حال معایبی هم دارد که از آن‌ها می‌توان به قوانین مالیاتی و هزینه های زیاد زندگی اشاره کرد. البته با وجود هزینه های زیاد، اقتصاد آمریکا از وضعیت خوبی برخوردار است اما افرادی که مهاجرت می‌کنند، در ابتدا به دلیل گران بودن هزینه ها با مشکل مواجه می‌شوند.

 

هزینه زندگی

آمریکا کشور گران قیمتی است و افراد به طور میانگین باید هزینه ای در حدود 2500 دلار را در ماه پرداخت کنند. البته درآمد در این کشور نیز بالاست و افراد دارنده کار می‌توانند از عهده مخارج در کشور آمریکا بربیایند. میزان درآمد در کشور آمریکا به طور میانگین 8000 دلار می‌باشد.

هزینه اجاره یک واحد آپارتمان در مرکز شهرهای آمریکا 1760 دلار است. همچنین افراد پس از مهاجرت به آمریکا بایستی برای خرید مایحتاج اصلی نیز هزینه ای را پرداخت کنند که برخی از آن ها به شرح زیر می باشد.

  • شیر 1 دلار
  • نان 3.23 دلار
  • 1 کیلو گوشت 15 دلار
  • کرایه تاکسی (1 کیلومتر) 1.68 دلار
  • لباس (یک دست) 36.30 دلار
  • بلیت حمل و نقل عمومی 2.50 دلار

 

بهترین شهرها برای زندگی

آمریکا کشوری بسیار وسیع است و شهرهای مختلفی دارد که شرایط زندگی در هر یک از آن‌ها از هزینه تا آب و هوا متفاوت است. در ابتدای مهاجرت بهتر است کشوری را انتخاب کنید که نسبتا ارزان قیمت تر باشد و در عین حال آب و هوای خوبی نیز داشته باشد. برخی از شهر های آمریکا به تفکیک وضعیت برای شما آورده شده است.

ارزان ترین شهرها برای مهاجرت به آمریکا

  • آل پاسو
  • لینکلن
  • توسان
  • میزا
  • ویچیتا
  • کورپس کریستی
  • لوییزویل
  • لکسزینگتون
  • تالسا
  • ویرجینیا بیچ
  • گرینزبورو

بهترین شهرها برای کار پس از مهاجرت به آمریکا

  • سیاتل
  • مدیسون
  • دالاس
  • رالی دورهام
  • بوستون
  • سن آنتونیو
  • نشویل
  • هوستون

 

مشاغل مجاز | مهاجرت به آمریکا

ممکن است این سوال پیش بیاید که مهاجران پس از مهاجرت به آمریکا در کدام مشاغل اجاره فعالیت دارند. در پاسخ به این سوال باید گفت که مهاجرانی که اقامت آمریکا را دریافت کرده‌اند، محدودیت شغلی ندارند و در همه زمینه ها و مشاغل خصوصی و دولتی می‌توانند کار کنند. مهاجران پس از 3 تا 5 سال اقامت و کار کردن در آمریکا می‌توانند برای دریافت شهروندی آمریکا درخواست دهند.

 

تاثیر مهاجران بر اقتصاد آمریکا

در سال های گذشته اختلاف نظر بر سر تاثیر مهاجران بر اقتصاد و وضعیت کلی کشور آمریکا به وجود آمده است. برخی از سیاست مداران با ورود مهاجران مخالف هستند و اعتقاد دارد که مهاجران به رفاه افراد بومی آسیب زده و جرم و جنایت را نیز افزایش داده اند. اما بررسی ها این گفته ها را تایید نمی‌کند و حتی نشان داده است که مهاجرت به آمریکا باعث افزایش رشد اقتصادی نیز شده‌ است.

حضور افراد ماهر و متخصص از سرتاسر جهان به کشور آمریکا کمک کرده است تا وضعیت اشتغال و اقتصاد خود را بهبود ببخشد. حضور افراد مهاجر هیچ لطمه ای به کاریابی افراد بومی نزده است و حتی ایجاد اشتغال از طریق ورود سرمایه گذاران شرایط را برای افراد بومی نیز بهتر کرده است. همچنین با ورود مهاجران جمعیت آمریکا جوان مانده است و چرخه اقتصاد نیز در نتیجه حضور نیروی کار جوان پابرجا باقی مانده است.

 

مشکلات ایرانیان برای مهاجرت به آمریکا

یکی از بزرگ ترین مشکلات ایرانیان برای مهاجرت به آمریکا مشکلات سیاسی ایران و آمریکاست. در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ مهاجران با ممنوعیت های فراوان مواجه شدند و حتی امکان دیپورت نیز برای آن‌ها به وجود آمد. از سوی دیگر متقاضایان اقامت آمریکا نیز با مشکل مواجه شدند و بسیاری از آنان نتوانستند مطابق با برنامه ریزی های خود ویزا دریافت کنند.

اما پس از اتمام ریاست جمهوری ترامپ این محدودیت ها از میان برداشته شدند و با توجه به سایست های رییس جمهور جدید در حال حاضر هیچ مشکلی برای مهاجرت ایرانیان وجود ندارد. اما با این حال اختلافات دو کشور همچنان باقی است و این امکان وجود دارد که در دوره‌های بعددی مجددا چالش ها و مشکلاتی برای مهاجران به وجود بیاید.

 

دریافت اقامت آمریکا دائم

ویزاهای آمریکا به دو دسته مهاجرتی و غیر مهاجرتی تقسیم می شود. افرادی که ویزای مهاجرتی دریافت کرده‌اند، می‌توانند پس از مدتی حضور و فعالیت در کشور آمریکا برای دریافت اقامت دائم و شهروندی آمریکا اقدام نمایند.

افرادی که با ویزای غیر مهاجرتی همچون ویزای توریستی وارد خاک آمریکا شده‌اند، امکان تغییر وضعیت و دریافت اقامت دائم آمریکا را ندارند و باید به نحو دیگری اقامت دائم دریافت کنند. در صورتی که قصد دریافت اقامت دائم آمریکا پس از مهاجرت به آمریکا را دارید، می‌توانند با متخصصان این حوره در مجموعه دانتل کو مشورت نماید تا در این زمینه یاری‌تان کنند.

 

مشاوره مهاجرت به آمریکا

کشور آمریکا به دلیل اقتصاد قوی و امکانات رفاهی یکی از پرمتقاضی ترین کشورها برای مهاجرت است. آمریکا روش های متعددی را برای مهاجرت در نظر گرفته است و افراد می‌توانند با توجه به شرایط خود یکی از روش ها را در پیش بگیرند. پس از ورود به کشور کانادا با ویزای مهاجرتی می‌توان با دارا بودن شرایط نسبت به دریافت شهروندی نیز اقدام کرد.

مهاجرت به آمریکا فرایندی دارد که ممکن است برای اکثر افراد کاری سخت باشد و باعث سردرگمی آن‌ها شود. بسیاری از متقاضیان به دلیل عدم کمک گرفتن از افراد متخصص در این مسیر دچار مشکل شده‌اند و هزینه و وقت زیادی را تلف کرده‌اند. به همین دلیل توصیه می‌شود که برای جلوگیری از بروز مشکل و تسهیل روند اقامت آمریکا از مشاوران متخصص در این زمینه کمک بگیرید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا یاری تان کنند و در این مسیر همراه شما باشند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مهاجرت به آمریکا می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. بهترین راه مهاجرت به آمریکا چیست؟

    بهترین راه مهاجرت با توجه به شرایط هر فرد متفاوت است و با کمک گرفتن از افراد متخصص و بررسی شرایط می‌توان بهترین روش را مشخص کرد.

  2. آیا با تولد فرزند می‌توان اقامت آمریکا را دریافت کرد؟

    در صورت تولد فرزند در خاک آمریکا، نوزاد تابعیت آمریکا را دریافت می‌کند اما این وضیعت شامل حال والدین نمی‌شود.

  3. آیا با ویزای توریستی نیز می‌توان اقامت دریافت کرد؟

    خیر تنها افراد دارای ویزای مهاجرتی می‌توانند برای دریافت اقامت دائم آمریکا اقدام کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره