تحصیل در خارجسایر موضوعات

مهاجرت به کانادا | صفر تا صد مهاجرت کانادا

کانال تلگرام تحصیلی     

مهاجرت به کانادا هدف بسیاری از افراد است که قصد تحصیل و یا کار کردن در کشورهای خارجی را دارند. کشور کانادا با داشتن سیستم آموزشی عالی و فراهم کردن شرایط کار یکی از محبوب ترین مقصدها برای مهاجرت است. مهاجرت به کانادا روش‌های مختلف دارد و افراد با هر شرایطی می‌توانند برای مهاجرت اقدام کنند. اما بسیار مهم است که افراد از روش‌های مهاجرت آگاهی کامل داشته باشند و بر این اساس اقدام کنند تا با مشکل مواجه نشوند. عدم اطلاع کامل از روش‌های مهاجرت و مشورت نکردن با افراد متخصص می‌تواند باعث اتلاف وقت و یا مشکلات جدی در روند مهاجرت شود. برای کسب اطلاع در این زمینه می‌توانید این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و یا از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 

فهرست مطالب

مهاجرت به کانادا

کشور کانادا در سال های گذشته به یکی از قطب های مهاجرتی برای تمام مردم در سرتاسر جهان تبدیل شده است. کانادا از سیستم آموزشی بسیار با کیفیتی برخوردار است و به همین دلیل بسیاری از دانشجویان ترجیح می ‌دهند برای ادامه تحصیل به این کشور مهاجرت کنند. از سوی دیگر کانادا شرایط بسیار خوبی را برای کار مهیا کرده است و افراد با استعدادها و مهارت های مختلف می‌توانند به خوبی در این کشور پیشرفت کنند.

خدمات پزشکی و رفاهی کانادا نیز در شرایطی بسیار عالی قرار دارد. به همین دلایل می‌توان گفت که مهاجرت به کانادا یک گزینه عالی محسوب می‌شود. سالانه بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند به کانادا مهاجرت کنند به همین دلیل لازم است از روش های مهاجرت به این کشور اطلاع داشته باشند.

 

مزایای مهاجرت به کانادا

همانطور که گفته شد کانادا با فراهم کردن شرایط تحصیلی و کاری عالی یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی است. برخی دیگر از مزایای مهاجرت به کانادا به شرح زیر می‌باشد.

  • امکانات رفاهی عالی برای زندگی
  • شرایط اقتصادی عالی
  • فراهم کردن بازار کار و شرایط شغلی خوب برای تمامی شغل ها
  • وجود نژادها و فرهنگ های متنوع
  • امنیت
  • سیستم آموزشی عالی
  • طبیعیت زیبا و چشم نواز

 

شرایط مهاجرت به کشور کانادا

برای مهاجرت به کشور کانادا باید شرایطی را دارا باشید. در صورتی که این شرایط را نداشته باشید امکان مهاجرت وجود ندارد و یا سخت خواهد شد. شرایط کلی مهاجرت به کشور کانادا به شرح زیر می باشد.

  • داشتن مدرک زبان برای مهاجرت به کانادا
  • توانایی مالی برای پرداخت هزینه ها
  • داشتن شرط سنی مشخص شده
  • گواهی سلامت
  • نداشتن سوپیشینه
  • داشتن مدارک مورد نیاز همچون پاسپورت

 

مهاجرت کاری به کانادا

بسیاری از مهاجران کانادایی از طریق ویزایی کاری اقدام به مهاجرت می کنند. شرایط مهاجرت کاری به کانادا نسبتا راحت تر است چراکه کانادا در سال های اخیر در زمینه شغل با کمبود نیرو مواجه شده است و به همین دلیل افراد متخصص را به خوبی جذب می‌کند. کانادا شرایط بسیار خوبی را برای افراد با مهارت های مختلف فراهم کرده است و افراد می‌توانند با روش‌های مختلف اقدام به مهاجرت کنند. از شرایط کلی مهاجرت به کانادا به صورت کاری می‌توان به حداقل ۱۸ سال سن، داشتن مدرک دیپلم و آیلس حداقل ۵ اشاره کرد. روش های مهاجرت کاری به کانادا به شرح زیر می‌باشد.

۱. جاب آفر کانادا

در این روش یک کارفرمای کانادایی دعوت نامه ایی را با عنوان جاب آفر برای فرد می‌فرستد. کارفرما باید به اداره مهاجرت اعلام کند که این موقعیت شغلی در کانادا یافت نشده است و به همین دلیل از کشور دیگری نیرو جذب کرده‌اند. با استفاده از جاب آفر فرد می‌تواند به راحتی ویزای خود را دریافت کرده و در کانادا مشغول با کار شود.

۲. کار پس از تحصیل

افرادی که در مراکز آموزشی معتبر کانادا (DLI) تحصیل کرده‌اند، این اجازه را خواهند داشت که برای مدت ۳ سال به صورت موقت در کانادا به فعالیت بپردازند. این ویزای موقت (PGWP)  نام دارد. در طول این مدت فرد می‌تواند شرایط شغلی خود را به گونه ای مهیا کند که امکان دریافت ویزای دائم را به دست آورد. از شرایط ویزای PGWP می‌توان به حداقل ۱۸ سال سن، مورد تایید بودن موسسه آموزشی، عدم استفاده قبلی از ویزای PGWP، درخواست ویزا تا  ۱۸۰ روز بعد از فارغ التحصیلی و داشتن ویزای تحصیلی اشاره کرد.

۳. مهاجرت به کانادا با ICT

این برنامه مختص شرکت های بین المللی است که توسط افراد خارجی پایه گذاری شده و اداره می‌شود. این برنامه با هدف بهبود کارایی شرکت های انجام می‌شود. برای مثلا اگر یک فرد ایرانی شرکتی را اداره کند، طبق برنامه ICT می‌تواند نیروهای کار شرکت خود از افراد داخل کشور ایران استخدا کند و به این افراد ویزای کاری تعلق خواهد گرفت.

۴. برنامه اسکیل ورکر

برنامه اسکیل ورکر از برنامه های مهاجرت به کانادا یک برنامه فدرال است و مختص افرادی است که تجربه های خاصی دارند و یا بسیار ماهر هستند. مطابق با این برنامه مهاجرتی کانادا می‌تواند نیروی کار خود در زمینه شرایط شغلی خاص تامین کند. برای پذیرفته شدن در این طرح افراد باید شرایطی را داشته باشند که از آن‌ها می‌توان به حداکثر سن ۳۵ سال، داشتن حداقل مدرک لیسانس، نمره آیلتس ۶، داشتن توانایی مالی و دریافت جاب آفر اشاره کرد.

۵. مدرک فنی حرفه‌ای یا اسکیل ترید

این برنامه نیز همچون برنامه اسکیل ورکر است و به افرادی که مهارت خاص و زیادی دارند این امکان را می‌دهد تا در کانادا مشغول به کار شوند. تفاوت اسکیل ترید و اسکیل ورکر برای مهاجرت به کانادا در نوع شغل است. اسکیل ورکر به شغل هایی همچون مهندسی اختصصاص دارد اما اسکیل ترید به مشاغل فنی حرفه ای همچون تعمیرات، جوشکاری، نجاری و… تعلق می‌گیرد.

۶. تجربه کانادایی(CEC)

در صورتی که فرد در کشور کانادا تحصیل کرده و فارغ التحصیل شده باشد، می‌تواند یک سال به انجام کار بپردازد و در صورتی که زبان انگیسی او نیز به قدر کافی قوی باشد، می‌تواند برای دریافت ویزای دائم اقدام کند. این برنامه مهاجرتی با هدف کمک به افراد تازه وارد و رشد اقتصادی کانادا طراحی شده است.

برنامه تجربه کانادایی بر اساس سیستم امتیاز دهی یا اکسپرس انتری می‌باشد. فرد هرچه امتیاز بیش تری داشته باشد برای دریافت اقامت دائم پس از مهاجرت به کانادا شانس بیشتری خواهد داشت. از معیارهای سیستم اکسپرس انتری می‌توان به سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار، میزان مهارت در زبان انگلیسی، توانایی انطباق پذیری و دریافت جاب آفر اشاره کرد.

 

مهاجرت با برنامه مهاجرتی آتلانتیک کانادا

مطابق با این برنامه مهاجرتی کارفرمایان در چهار استان آتلانتیک یعنی جزیره پرنس ادوارد، نیوفاندلند و لابرادور، نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا می‌توانند نیروی کار مورد نیاز خود را از کشورهای خارجی استخدام کنند. برای شرکت در این طرح افراد باید از شرایط مدرک زبان، توانایی مالی، سابقه کار و تحصیلات برخوردار باشند. افراد متخصص خارجی و دانشجویان فارغ التحصیل در کشور کانادا می‌توانند با داشتن شرایط در این طرح شرکت نمایند و برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

مهاجرت به کانادا با برنامه های استانی

استان های مختلف کانادا این امکان را دارند که مطابق با شرایط و نیازهای خود نیروهای کاری خود را جذب کنند. هر استان این امکان را توسط دولت دریافت کرده است که شرایطی را برای مهاجرت کاری افراد متخصص خارجی مطابق با نیاز خود تعیین کند. در سال افراد بسیار زیادی از طریق برنامه های استانی به کشور کانادا مهاجرت می کنند. محبوب ترین برنامه های مهاجر استانی در بین ایرانیان به شرح زیر می‌باشد.

۱. برنامه تجربه کار کبکی (PEQ)

دانشجویانی که پس از مهاجرت به کانادا در استان کبک تحصیل کرده و فارغ التحصیل شده‌اند، می‌توانند مطابق با برنامه (PEQ) اقامت دائم کانادا را به دست آورند. افراد برای شرکت در برنامه کبک باید شرایطی را داشته باشند که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تحصیل در دانشگاه های استان کبک
  • ماندن در استان کبک
  • داشت مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسوی
  • توانایی مالی برای پرداخت هزینه های زندگی
  • عدم سابقه کیفری در کانادا

۲. برنامه استانی ساسکاچوان (SINP)

ساسکاچوان یکی از استان های کانادا است که به دلیل داشتن خاک حاصل خیز و زندگی روستایی، شغل هایی همچون کشاورزی و دامداری در آن بسیار اهمیت دارد. افرادی که در این مشاغل تخصص داشته باشند، می‌توانند در طرح (SINP) شرکت کرده و برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند.

۳. برنامه استانی نوا اسکوشیا (NSNP)

افراد متقاضی شغل در استان نوا اسکوشیا می‌توانند از طریق برنامه مهاجرتی این استان اقدام به دریافت ویزای کاری کنند. این برنامه مطابق با سیستم اکسپرس اینترنی انجام می‌شود. هرچه افراد امتیاز بیش‌تری داشته باشد، شانس بیشتری نیز برای دریافت ویزا و اقامت دائم خواهند داشت.

۴. برنامه استانی بریتیش کلمبیا (BCPNP)

بریتیش کلمبیا یکی از بهترین استان های کشور کاناداست که مقصدی عالی برای مهاجرت محسوب می‌شود. این استان آب‌وهوا و شرایط کاری بسیار عالی دارد و به همین دلیل بسیاری از افراد برای کار به این استان مهاجرت می‌کنند. افراد می‌توانند از طریق شرکت در برنامه هایی همچون تخصص و مهارت بریتیش کلمبیا، سیستم اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا و برنامه کارآفرینی بریتیش کلمبیا در این برنامه شرکت کرده و اقامت خود را پس از مهاجرت به کانادا دریافت کنند.

 

مهاجرت تحصیلی

بهترین روش برای مهاجرت به کشور کانادا دریافت ویزای تحصیلی است. با دریافت ویزای تحصیلی کانادا می‌توانید در یکی از بهترین کشورها با سیستم آموزشی عالی تحصیل کنید و پس از فارغ التحصیلی نیز به کار بپرازید و در نهایت ویزای دائم خود را دریافت کنید. از شروط اصلی تحصیل در کانادا می‌توان به حداکثر ۴۵ سال سن، توانایی مالی برای پرداخت هزینه ها، گپ تحصیلی کمتر از ۵ سال و توجیه شده و داشتن مدرک زبان اشاره کرد. همچنین برای دریافت ویزای تحصیلی بایستی حتما از دانشگاه مورد نظر خود نامه پذیرش دریافت کنید. در صورتی که قصد پذیرش در دانشگاه‌های کانادا و مهاجرت به کانادا را دارید، می‌توانید با مشاوران مجموعه دانتل مشورت نمایید.

 

مهاجرت با سرمایه گذاری

در صورت داشتن سرمایه می‌توانید راحت ترین راه برای مهاجرت به کانادا یعنی سرمایه گذاری را در پیش بگیرید. سرمایه گزاران می‌توانند به روش های مختلف سرمایه خود را به کشور کانادا ببرند و از این طریق ویزای دائم خود و خانواده ‌شان را دریافت کنند. از مزایای مهاجرت با سرمایه گزاری می‌توان به عدم نیاز به مدرک زبان، دریافت شهروندی کانادا برای خود و خانواده و امکان زندگی با شرایط و امکانات رفاهی عالی اشاره کرد. روش های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری به شرح زیر می‌باشد.

۱. سرمایه گذاری استانی

سرمایه گذاری استانی یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری برای افرادی است که حداقل سرمایه را در اختیار دارند. با سرمایه گذاری در استان های مختلف اقتصاد آن استان نیز رشد می‌کند و به همین دلیل سرمایه گذار می‌تواند اقامت کانادا را به دست آورد. برای شرکت در این طرح افراد باید علاوه بر داشتن حداقل سرمایه، مدرک تحصیلی داشته و بر روی زبان انگلیسی تسلط کافی داشته باشند. از استان های شامل برنامه سرمایه گذاری استانی برای مهاجرت به کانادا می‌توان به بریتیش کلمبیا،پرنس ادوارد، کبک، ساسکاچوان، آلبرتا، نوا اسکوشیا، مانیتوبا، مانیتوبا و انتاریو اشاره کرد.

۲. کارآفرینی

کانادا شرایط بسیار عالی را برای کارفرمایان فراهم کرده است. فشار مالیاتی کم دولت کانادا نسبت به سایر کشورها بسیاری از سرمایه گذاران و کارآفرینان را به این کشور جذب کرده است. با کارآفرینی در استان های مختلف کانادا می‌توانید اقامت دائم این کشور را به دست آورید.

۳. خود اشتغالی

این برنامه مخصوص هنرمندان و ورزشکاران است. افرادی که روزمه کاری خوبی در زمینه رشته های هنری یا ورزشی داشته باشند می‌توانند در این برنامه شرکت کرده و برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند. مهاجرت از طریق برنامه خود اشتغالی دریافت ویزای دائم را با خود به همراه خواهد داشت.

۴. استارتاپ

همانطور که گفته شد کانادا یکی از بهترین کشورها در زمینه حمایت از مشاغل مختلف و جدید است. در صورتی که فردی ایده‌ای عالی در زمینه راه اندازی کسب و کار و استارتاپ داشته باشد، می‌تواند به کانادا مهاجرت کرده و با حمایت دولت کانادا شرایط کاری را ایجاد کند. برای شرکت در این برنامه بایستی علاوه بر ایده عالی برای راه اندازی کسب و کاری با درآمد بالا، مدرک زبان و همچنین توانایی مالی نیز داشته باشید.

۵. ثبت شرکت

یکی دیگر از بهترین روش های سرمایه گذاری برای مهاجرت به کانادا ثبت شرکت می‌باشد. ثبت شرکت به دو صورت استانی و فدرال صورت می‌گیرد. در ثبت شرکت استانی باید با توجه به قوانین استان مورد نظر خود اقدام به ثبت نمایید. شرایط ثبت شرکت در هر استان متفاوت از دیگری می‌باشد. سرمایه گذاران می‌توانند برای ثبت ۴ نوع شرکت شامل تعاونی، مشارکتی، سهامی و خصوصی اقدام کنند.

۶. خرید بیزینس

و در آخر سرمایه گذاران می‌توانند از طریق خرید بیزینس اقامت دائم کانادا را به دست آورند. برای خرید بیزینس باید شرایطی همچون داشتن حداقل مدرک دیپلم، سابقه کار در زمینه مدیریت، سرمایه اولیه حداقل ۱۵۰ هزار دلار، داشتن مهارت پایه در زبان انگلیسی و حداقل خرید ۵۰ درصد را دارا بود.

 

مهاجرت به کانادا به وسیله ازدواج

یکی از روش هایی مهاجرت به کانادا که بسیار مورد توجه است ازدواج با افراد دارای تابعیت کانادا می‌باشد. این روش نسبتا ساده است اما به دلیل کلاهبرداری ها و ازدواج های صوری سخت گیری زیادی در این مورد انجام می‌شود. برای دریافت ویزای دائم از طربق کانادا باید حداقل ۱۸ سال سن داشته و گواهی سلامت نیز دریافت کنید.

فردی که با او ازدواج می‌کنید باید اقامت دائم کانادا را داشته باشد تا بتواند اسپانسرشیپ شود. و در آخر مهم ترین شرط واقعی بودن ازدواج است. دولت کانادا سخت گیری زیادی در این زمینه نشان می‌دهد و برای مدت زیادی روابط بین زوج را بررسی می‌کند و در صورت شک کردن به ساختگی بودن ازدواج اجازه اقامت دائم را نمی‌دهد. حداقل زمان دریافت ویزا بعد ازدواج سه سال می‌باشد و در این مدت تمامی بررسی های لازم انجام می‌شود.

 

مهاجرت با تولد فرزند

در صورتی که فرزند شما در خاک کشور کانادا به دنیا بیاید، اقامت دائم این کشور را دریافت خواهد کرد. لازم به ذکر است که اقامت دائم تنها به کودک تعلق می‌گیرد و والدین با به دنیا آوردن فرزند شهروند کانادا محسوب نخواهند شد. تنها پس از ۱۸ سالگی فرزند می‌تواند شرایط اقامت والدین خود را نیز فراهم کند.

 

مهاجرت به کانادا با اسپانسر شیپ

یکی دیگر از روش های مهاجرت از طریق اسپانسر شیپ می‌باشد. در صورتی که یکی از اعضا درجه ۱ شما در کشور کانادا اقامت دائم داشته و شهروندی کاندا را دریافت کرده باشد، می‌تواند اسپانسرشیپ شما شود. از اعضا درجه ۱ می‌توان به همسر، فرزند، پدر و مادر و خواهر و برادر اشاره کرد. اسپانسرشیپ باید توانایی مالی کافی برای حمایت از سایر اعضا را داشته باشد تا ویزا به آن‌ها نیز تعلق گیرد.

 

مهاجرت به کانادا با زبان فرانسوی

در صورتی که مدرک زبان فرانسوی دارید و می‌خواهید از همین طریق و بدون داشتن مدرک زبان انگلیسی به کشور کانادا مهاجرت کنید، می‌توانید روش اکسپرس اینترنتی را برگزینید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از سه روش اسکیل ورکر، اسکیل ترید و تجربه کانادایی نیز اقامت کانادا را با زبان فرانسه به دست آورید.

ویزای تحصیلی نیز با داشتن مدرک زبان فرانسوی داده می‌شود. شهری همچون کبک جمعیت فرانسه زبان بیشتری دارد و بهترین گزینه برای مهاجرت به کانادا بری افراد با دانش زبان فرانسوی محسوب می‌شود. البته توصیه می‌شود که پس از ورود به کانادا مدرک زبان انگلیسی خود را نیز دریافت کنید تا شانس بیشتری برای دریافت اقامت دائم داشته باشید.

 

مهاجرت به وسیله پناهندگی

بسیاری از افراد به دنبال اینند که به صورت غیرقانونی خاک کشور خود را ترک کرده و پناهندگی کانادا را به دست آورند. این در حالیست که روش های غیرقانونی خطرناک هستند و به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. پس از ورود به خاک کشور کانادا امکان دریافت ویزا بسیار سخت خواهد بود و حتی در بسیاری از مواقع منجر به دیپورت می‌شود.

روش های قانونی و بسیار زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد به طوری که اکثر افراد با شرایط مختلف می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. به دلیل داشتن راه های متنوع مهاجرت دولت کانادا در زمینه ورود غیرقانونی سختگیری بسیار زیادی نشان می‌دهد.

 

مدارک لازم برای مهاجرت

افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، باید به توجه روش مورد نظر خود مدارک شان را آماده کرده و پس از آن از طریق سفارت اقدام نمایند. از مدارک کلی مهاجرت به کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پاسپورت معتبر
  • گواهی سلامت و عدم سوپیشینه
  • مدارک شناسایی
  • مدارک مربوط به سابقه کار  و بیمه
  • مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسوی
  • عکس
  • گواهی ازدواج در صورت متاهل بودن
  • ریز نمرات مدرک تحصیلی

نکته: علاوه بر مدارک فوق باید با توجه به روش مهاجرتی خود مدارک دیگری را نیز آماده کنید. از این مدارک می‌توان به نامه پذیرش دانشگاه، دعوت نامه شغلی، دعوت نامه استانی، مدرک مربوط به اسپانسر درجه ۱، طرح استارتاپ و… اشاره کرد.

 

دریافت شهروندی کانادا

پس از دریافت ویزای دائم نوبت به آخرین مرحله از اقامت کانادا می‌باشد که شهروندی است و مزایای بسیار زیادی دارد. اما دریافت شهروندی کانادا به این راحتی نیست و افراد باید شرایط لازم را داشته باشند. شرایط دریافت شهروندی کانادا به شرح زیر می‌باشد.

  • داشتن اقامت دائم
  • زندگی در کانادا به برای مدت طولانی پس از مهاجرت به کانادا
  • تسلط بر زبان انگلیسی
  • ثبت مالیات بر درآمد
  • قبول شدن در آزمون شهروندی کانادا

هزینه مهاجرت به کانادا

برای مهاجرت به کانادا باید در ابتدا هزینه هایی را پرداخت کنید. این هزینه ها شامل هزینه های دولتی و جانبی می‌شود. از هزینه های دولتی می‌توان به آزمایش‌های مختلف، بررسی پرونده، انگشت نگاری و و اشاره کرد. هزینه های جانبی نیز به ترجمه مدارک و گرفتن وکیل اختصاص دارد. به طور کلی می‌توان هزینه مهاجرت دائم کانادا را در حدود 1350 دلار برآورد کرد. پس از مهاجرت به کشور کانادا نیز باید هزینه زندگی در این کشور را به صورت ماهانه پرداخت کنید. به طور حدودی می‌توان گفت هزینه اجاره آپارتمان 1200 تا 1700 دلار، هزینه مواد غذایی 300 تا 400 دلار، بیمه 100 تا 300 دلار، قبض آب و برق و گاز 100 تا 250 دلار و تفریح نیز 50 تا 100 دلار می‌باشد.

 

مدت زمان دریافت ویزا و مهاجرت به کانادا

مدت زمان دریافت ویزا و مهاجرت به کانادا یک مساله بسیار مهم برای افراد است. بسیاری از افراد برنامه ریزی می‌کنند که در مدت کوتاهی وارد کانادا شوند اما به دلیل طولانی بودن فرایند دریافت ویزا با مشکل مواجه می‌شوند. به همین دلیل باید در ابتدا در انتخاب روش خود دقت کافی داشته باشید و با متخصصان این حوزه نیز مشورت نمایید. مدت زمان تقریبی دریافت ویزاهای مختلف به شرح زیر می‌باشد.

  • ویزای تحصیلی 9 هفته
  • ویزای کاری 30 هفته
  • ویزای توریستی 130 روز
  • سوپر ویزا 275 روز
  • برنامه آتلانتیک و تجربه کانادایی 12 ماه
  • خوداشتغالی 24 ماه
  • مهاجرت استانی 13 ماه
  • اسکیل ورکر 29 ماه
  • اسکیل ترید 62 ماه
  • استارتاپ 32 ماه
  • اسپانسر شیپ همسر 14 ماه
  • اسپانسر شیپ فرزند و والدین به ترتیب 15 و 38 ماه

نکته: توجه داشته باشید که زمان گفته شه حدودی است و این زمان می‌تواند با توجه به شرایط هر فرد تغییر کند.

 

بهترین راه مهاجرت برای ایرانیان

ایرانیان می‌توانند با روش هایی همچون ویزای تحصیلی، کار پس از تحصیل، تجربه کانادایی، استارتاپ، ثبت شرکت و … اقدام به مهاجرت به کانادا بکنند. اما در خصوص بهترین روش نمی‌توان برای همه افراد روش مشخصی را پیشنهاد داد. هر فرد شرایط منحصر به فرد خود را دارد و تنها با بررسی شرایط است که می‌توان بهترین، راحت ترین و سریع ترین روش مهاجرتی را برای او مشخص کرد. برای این منظور می‌توانید با متخصصان مجموعه دانتل کو مشورت کنید تا شرایط شما را بررسی کرده و بهترین روش را به شما معرفی کنند.

 

پس از مهاجرت به کانادا چه باید کرد؟

پس از اینکه ویزای خود را دریافت کردید و وارد کشور کانادا شدید، باید اقداماتی انجام دهید تا شرایط زندگی در این کشور را داشته باشید. از مهم ترین اقدامات پس از ورود به کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ارائه تمامی مدارک به واحدهای مورد نظر کانادا
  • ثبت درخواست برای بیمه
  • باز کردن حساب در بانک و دریافت کارت اعتباری
  • اجاره آپارتمان
  • شرکت کردن در برنامه های مخصوص افراد تازه وارد

مشاوره در زمینه مهاجرت به کانادا

پس از تصمیم گیری برای مهاجرت به کانادا اولین گام این است که با یک مشاور صحبت کنید تا شرایط شما را بررسی کرده و بهترین روش مهاجرتی را معرفی کنند. عدم مشورت با متخصصان این حوزه ممکن است باعث سردرگمی و اتلاف وقت زیاد شود. مشاوران و و متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمات شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مهاجرت به کانادا می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. مهاجرت به کانادا چقدر هزینه دارد؟

    هزینه مهاجرت به کانادا به دو بخش دولتی و جانبی تقسیم می‌شود. پس از مهاجرت نیز باید هزینه زندگی در کانادا را پرداخت کنید. هزینه های مهاجرت و زندگی در طول متن گفته شده است.

  2. آیا با تولد فرزند می‌توان اقامت کانادا را دریافت کرد؟

    با تولد فرزند در خاک کانادا، فرزند شما اقامت دائم دریافت خواهد کرد اما والدین مشمول دریافت ویزا نمی‌شوند.

  3. آیا با ازدواج می‌توان تابعیت کانادا را به دست آورد؟

    بله اما دریافت ویزا با ازدواج سه سال طول می‌کشد و در این مدت بررسی‌های زیادی انجام می‌شود تا دولت از عدم ساختگی بودن ازدواج مطمئن شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره