کنکور سراسریمشاوره کنکور سراسری

ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان چه زمانی انجام می شود ؟ افرادی که بتوانند پس از شرکت در کنکور سراسری، مرحله انتخاب رشته و همینطور مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، موفق به کسب قبولی شوند و نام آن ها در میان اسامی پذیرفته‌شدگان باشد، باید برای ثبت نام نهایی در دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند. لازم است متقاضیان برای این امر به سامانه گلستان دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنند و اقدام به بارگذاری مدارک لازم و همینطور تکمیل فرم های درخواستی خود نمایند. در ادامه به زمان و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 1401 پرداخته ایم.

ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ 

تنها راه ورود به دانشگاه فرهنگیان و ادامه تحصیل در آن، شرکت در کنکور سراسری است. افرادی که بتوانند پس از شرکت در کنکور سراسری، موفق به کسب رتبه و تراز علمی لازم شوند؛ می توانند در مرحله انتخاب رشته شرکت کنند. 

واجدین شرایط که کدرشته محل های مرتبط با دانشگاه فرهنگیان را در فرم انتخاب رشته خود درج می کنند، دعوت به مصاحبه می شوند و باید در زمان های اعلام شده در جلسه مصاحبه شرکت کنند. دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان به صورت دو برابر ظرفیت است و داوطلبانی که در این مرحله عملکرد خوبی داشته باشند، جزو اسامی پذیرفته‌شدگان اعلام می شوند. 

ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ در دو مرحله اینترنتی و حضوری انجام میگیرد. اسامی پذیرفته‌شدگان از طریق سایت سازمان سنجش و به طور همزمان با نتایج دانشگاه های سراسری منتشر می گردد. افرادی که نام آن ها در میان اسامی پذیرفته‌شدگان است، باید در مهلت های مقرر اقدام به تکمیل مراحل نام نویسی خود در سایت سنجش نمایند. عدم اقدام برای تکمیل مراحل نام نویسی در سایت سنجش به معنای انصراف متقاضیان خواهد بود.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان 1401

همزمان با اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به انتشار اطلاعیه در مورد مهلت و نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۱ می نماید. داوطلبانی که به عنوان پذیرفته‌شده معرفی شده اند، لازم است در زمان های اعلام شده از سوی سایت سنجش، به سایت گلستان فرهنگیان مراجعه کنند و مراحل ثبت نام و نام نویسی خود را تکمیل نمایند.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان ۱۴۰۱ از سوی سایت سنجش دریافت نکرده ایم اما پیش بینی می کنیم که مطابق سال های گذشته این فرآیند در اوایل مهرماه انجام شود.

سال گذشته ثبت‌نام غیر حضوری از تاریخ 6 مهر ماه آغاز گردید و تا روز جمعه 9 مهر ماه ادامه داشت. همینطور در سال گذشته ثبت‌نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان در سایت education.cfu.ac.ir و در سیستم جامع دانشگاهی گلستان صورت گرفت. به محض مشخص شدن زمان ثبت نام، تاریخ دقیق را در این قسمت از این مقاله از سایت دانتل اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مدارک لازم برای ثبت نام  

پذیرفته‌شدگان برای تکمیل کردن مراحل نام نویسی خود در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، حتما باید برخی مدارک لازم که مرتبط با مدارک فردی و شناسنامه ای و همینطور تحصیلی آن ها می باشد را ارائه دهند.

داوطلبانی که نام آن ها در میان اسامی پذیرفته شدگان فرهنگیان ۱۴۰۱ می باشد، باید برای ثبت نام غیر حضوری مدارکی که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم را در سایت گلستان بارگذاری کنند و پس از مراجعه به دانشگاه محل قبولی نیز، اصل مدارک را به همراه داشته باشند. 

✅ عکس 3 * 4 داوطلب

✅ تمامی صفحات شناسنامه

✅ پشت و روی کارت ملی

✅ کارنامه کنکور و نتایج نهایی داوطلب

✅ مدرک موقت دیپلم یا مدرک پیش دانشگاهی

✅ گواهینامه انصراف از تحصیل (برای دانشجویان انصرافی)

✅ معافیت تحصیلی (برای داوطلبان آقا)

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 1401

در سال گذشته شاهد ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان 1401 فقط به صورت اینترنتی بودیم که متقاضیان توانستند مراحل نام نویسی را از طریق سیستم جامع گلستان به نشانی اینترنتی “ education.cfu.ac.ir ” انجام دهند. در واقع در سال گذشته مرحله ای با عنوان ثبت‌نام حضوری برگزار نگردید و متقاضیان با همان ثبت‌نام اینترنتی توانستند نام نویسی خود را برای ورود به دانشگاه فرهنگیان تکمیل نمایند.

راهنما تصویری

به منظور راهنمایی شما عزیزان در ادامه به مراحل نام نویسی پذیرفته شدگان فرهنگیان ۱۴۰۱ در سیستم جامع گلستان دانشگاه فرهنگیان اشاره کرده ایم:

1️⃣ به سیستم جامع گلستان دانشگاه فرهنگیان به نشانی اینترنتی “ education.cfu.ac.ir ” مراجعه کنید.

2️⃣ بر روی گزینه ” پذیرش غیر حضوری ” کلیک نمایید.

3️⃣ در این مرحله لازم است بر روی گزینه ” پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدید الورود ” کلیک نمایید.

4️⃣ اطلاعات خواسته شده را وارد کنید و سپس اقدام به تایید آن ها نمایید.

5️⃣ طی این مرحله مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان را بارگذاری کنید.

6️⃣ مبلغ تعیین شده برای ثبت‌نام را در سیستم جامع گلستان پرداخت نمایید. 

7️⃣ فرم های اخذ تعهد، مشخصات کامل و گواهی پذیرش غیر حضوری دانشجو را چاپ نمایید.

8️⃣ برگه درخواست معافیت تحصیلی را نیز در این مرحله چاپ نمایید.

9️⃣ تکمیل مراحل فوق به معنای موفقیت آمیز بودن ثبت نام شما در دانشگاه فرهنگیان می باشد.

مشاوره ثبت نام 1401

دانشگاه فرهنگیان یکی از دانشگاه های پرمتقاضی می باشند که داوطلبان بسیاری با هدف قبولی در این دانشگاه، در کنکور سراسری شرکت می کنند.

فراموش نکنید اگر پس از شرکت در کنکور سراسری، شرکت در مرحله انتخاب رشته و همینطور مصاحبه تخصصی و علمی دانشگاه های فرهنگیان، به عنوان پذیرفته شدگان فرهنگیان ۱۴۰۱ اعلام شدید، حتما زمانی ثبت‌نام شما قطعی تلقی خواهد شد که اقدام به تکمیل مراحل ثبت‌نام اینترنتی و حضوری در دانشگاه فرهنگیان کرده باشید. عدم مراجعه برای ثبت‌نام نهایی در دانشگاه فرهنگیان به معنای انصراف شما از تحصیل در این دانشگاه می باشد.

در صورتی که پیرامون ثبت‌نام در فرهنگیان نیازمند راهنمایی هستید، می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با کارشناسان تحصیلی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل در ارتباط باشید و سوالات خود را از آن ها بپرسید. همینطور می توانید برای اطمینان از درست بودن مراحل ثبت نام خود، ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان از طریق سیستم گلستان را به کارشناسان دانتل بسپارید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام پذیرفته شدگان فرهنگیان ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان چه تاریخی است؟

زمان ثبت نام از سوی سایت سنجش اطلاع رسانی می شود و احتمالا در اوایل مهر ماه انجام شود.

مدارک لازم برای ثبت نام شامل چه مدارکی می باشد؟

در متن مقاله فوق به مدارک لازم برای ثبت نام اشاره کرده ایم.

ثبت نام پذیرفته‌شدگان از طریق کدام سایت انجام می شود؟

ثبت نام اینترنتی از طریق سیستم جامع گلستان دانشگاه فرهنگیان به نشانی اینترنتی ” education.cfu.ac.ir ” انجام می شود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره