کارشناسی ارشدکارشناسی ارشد وزارت بهداشت

شهریه ارشد وزارت بهداشت 99 | جدول شهریه کارشناسی ارشد بهداشت

کانال تلگرام تحصیلی     

با توجه به پیچیدگی‌های روز جامعه، تعداد علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد روند صعودی دارد. دارندگان مدرک کارشناسی وزارت بهداشت برای کسب موقعیت شغلی بالاتر سعی در ادامه تحصیل دارند. با توجه به حجم بالای متقاضیان و تعداد کم کرسی‌های دانشگاهی، برخی از داوطلبان به دنبال شرکت در دوره‌های شهریه پرداز آزمون وزارت بهداشت هستند. در نگاه اول شاید برخی داوطلبان از وجود دوره‌های شهریه پرداز آگاه نباشند. در ادامه مقاله این دانشگاه‌ها و میزان شهریه ارشد وزارت بهداشت 99 مربوطه به اطلاع علاقه‌مندان می رسد. با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره در زمینه شهریه ارشد وزارت بهداشت 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

شهریه ارشد وزارت بهداشت 99

علاقه‌مندان ادامه تحصیل در رشته‌های علوم پزشکی، پس از پذیرفته شدن در مرحله اول اعلام نتایج باید به انتخاب رشته محل بپردازند. شما می توانید  دفترچه راهنمای انتخاب رشته را از سایت مشاوره تحصیلی دانتل دانلود کنید. بعد از آگاهی از تمامی بخش‌های دفترچه راهنما، داوطلبان می توانند با تسلط بیشتر اقدام به انتخاب رشته محل بپردازند.

در انتخاب رشته محل‌ها، متقاضیان می‌توانند دوره‌های رایگان و دوره‌های شهریه پرداز را در لیست انتخاب خود وارد نمایند. واحد دانشگاهی بین الملی و پردیس‌ها، دانشگاه آزاد، دوره مجازی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه تربیت مدرس دوره‌های شهریه پرداز ارائه می‌کنند. همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی، تربیت مدرس، شاهد، بقیه الله و ارتش دوره‌های رایگان برگزار می‌نمایند. دانشگاه تربیت مدرس و علوم پزشکی برای هر دو دوره رایگان و شهریه پرداز ثبت نام به عمل می‌آورند. لازم است داوطلبان با توجه به علاقه‌مندیهای خود و شرایط و امکانات در اختیارشان بهترین انتخاب را از میان رشته محل‌ها داشته باشند. دقت کافی در این زمان باعث حصول نتایج مطلوب برای داوطلبان خواهد شد.

میزان شهریه دوره‌های شهریه پرداز وزارت بهداشت

طبق مندرجات دفترچه راهنمای انتخاب رشته هزینه ثبت نام توسط دانشگاه‌ها مشخص می شود. داوطلبان باید پیش از انتخاب رشته محل به پایگاه اینترنتی دانشگاه مربوطه مراجعه نموده و از میزان دقیق شهریه مطلع شوند. هزینه تحصیل برای داوطلبان در ابتدای هر ترم توسط واحد مربوطه دریافت می‌شود. دانشجویان باید نسبت به پرداخت ‌های مالی مصوب برای خود متعهد باشند.

همچنین جداولی از سوی شوراها، مجامع و هیات امنای معاونت برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت برای اعلام مبالغ شهریه منتشر شده است. اما هیات امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی می توانند جداول مصوبه اختصاصی خود را با توجه به دانشگاه مربوطه داشته باشند. در ادامه برای سهولت دسترسی داوطلبان این جدول ارائه خواهد شد.

شهریه اعلامی از سوی وزارت بهداشت

میزان شهریه کارشناسی ارشد کلیه دانشجویانی که مشمول پرداخت شهریه هستند عبارت است از:

میزان شهریه ثابت برای هر ترم مبلغ 12000000 ریال می باشد.

میزان شهریه دروس کمبود یا جبرانی برای واحد عملی2000000 ریال و برای واحد نظری 1500000 ریال می‌باشد.

میزان شهریه دروس پایه، تخصصی و اختیاری برای واحد نظری 3000000 ریال است. این مبلغ برای واحدهای عملی و آزمایشگاهی 3500000 ریال است. مبلغ واحد کارآموزی و واحد سمینار 3500000 ریال است. واحد پایان نامه نیز به میزان 7500000 ریال مشخص شده است.

برای دریافت مشاوره در زمینه شهریه ارشد وزارت بهداشت 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره