کارشناسی ارشدانتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاددانشگاه های بدون آزمون

سایت ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

دانشگاه آزاد اسلامی برای علاقه مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ، شرایط ورود به صورت بدون کنکور در این مقطع را فراهم کرده است. متقاضیان واجد الشرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور 1400 می توانند به دو طریق ثبت نام با امتیاز استعداد درخشان و همینطور ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنند. داوطلبان موظف هستند در تاریخ های اعلام شده به سایت ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1400 مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خود را طی کنند. از آنجایی که ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور به صورت اینترنتی انجام می شود،

 

سایت ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1400 | استعداد درخشان 

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد با امیتاز استعداد درخشان به صورت یکپارچه برای تمامی دانشگاه های آزاد از طریق سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” azmoon.iau.ac.ir ” انجام می گردد.

مرحله ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 با امیتاز استعداد درخشان معمولا به صورت همزمان با انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد انجام می شود. لازم است داوطلبان در بازه های زمانی اعلام شده از سوی سازمان سنجش، پذیرش و اموز فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد  به سایت نامبرده مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند. 

 

سایت ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1400 | سوابق تحصیلی

پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، ظرفیت برخی از کد رشته محل ها طی مرحله انتخاب رشته تکمیل نمی شود. سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد لیست این کد رشته محل ها را قالب دفترچه ای از طریق وبسایت ” azmoon.org ” منتشر و در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد. برای دانلود دفترچه ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد کلیک کنید.

سایت ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1400 بر سوابق تحصیلی azmoon.org می باشد

داوطلبانی که از انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد به نتیجه دلخواه نرسیده اند، می توانند در این مرحله نام نویسی و انتخاب رشته کنند. مرحله انتخاب رشته بدون کنکور ارشد بر اساس سوابق تحصیلی از طربق وبسایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” انجام می شود.

 

مشاوره ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1400

نکته ای که بایستی پیرامون ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1400 در نظر داشته باشید، این است که ثبت نام بر اساس سهمیه استعداد درخشان ویژه دانشجویان ممتاز می باشد و داوطلبان حتما بایستی واجد الشرایط باشند تا بتوانند در این مرحله مراحل ثبت نام خود را انجام دهند. برای اطلاع از شرايط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 و مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1400 کلیک کنید.

از طرفی دیگر ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد بر اساس سوابق تحصیلی نیز در کد رشته محل هایی انجام می شود که ظرفیت آن ها در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد تکمیل نشده باشد، به عبارت بهتر کد رشته محل هایی که با استقبال زیاد داوطلبان روبه رو نشده است. برای اطلاع از نحوه ویرایش ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد 1400 کلیک کنید.

بنابراین گزینه بهتر این است که شما خود را برای کنکور کارشناسی ارشد آماده کنید و به پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به عنوان گزینه های آخر فکر کنید. چنانچه پیرامون سامانه و نحوه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد سوالی دارید، می توانید از طریق مشاوران  مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1400، می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

وبسایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با امتیاز استعداد تحصیلی چه سایتی می باشد؟

متقاضیان جهت ثبت نام بدون کنکور استعداد درخشان به وبسایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد azmoon.iau.ac.ir مراجعه کنند.

آیا فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی دانشگاه دولتی مجاز به ثبت نام دانشگاه آزاد دوره ارشد هستند؟

خیر، فقط فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد مجاز به ادامه تحصیل به صورت بدون کنکور دانشگاه آزاد هستند.

سایت ثبت نام بدون کنکور اشد آزاد بر اساس سوابق تحصیلی کدام سایت می باشد؟

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی، سایت سازمان سنجش sanjesh.org می باشد

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره