سایر موضوعات

سایت دان daan.ir

کانال تلگرام تحصیلی     

سایت دان daan.ir توسط دانشگاه آزاد راه اندازی شده است و هدف از طراحی آن نیز برگزاری کلاس های درس به صورت مجازی می باشد. دانشجویان با استفاده از شماره دانشجویی و کد ملی خود و بدون نیاز به ثبت نام اولیه می توانند وارد سامانه شده و در کلاس خود شرکت کنند. در این مطلب به بررسی تمامی جزییات مربوط به سایت‌دان daan.ir پرداخته ایم. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

 

سایت دان daan.ir

دانشگاه آزاد در سال های اخیر تلاش های زیادی برای بهبود زیرساخت آموزش مجازی انجام داده است و در نهایت این تلاش ها منجر به راه اندازی سایت دان daan.ir شده است. این سامانه یکی از بسترهای اینترنتی دانشگاه آزاد است که می توان در آن کلاس های مجازی را برگزار کرد. 

در شرایطی که دانشگاه آزاد به دلایل مختلف تصمیم به برگزاری کلاس های آنلاین بگیرد، می توان از سامانه دان برای برگزاری این کلاس ها استفاده نمود. در ادامه به منظور سهولت کار برای دانشجویان دانشگاه آزاد به توضیح جزییات این سامانه مثل نحوه ورود و ثبت نام در سایت پرداخته ایم. 

 

ورود به سایت دان daan.ir

دانشجویان برای ورود به کلاس های مجازی که در بستر سایت دان برگزار می شود، باید به آدرس daan.ir مراجعه کرده و به کلاس خود وارد شوند. نحوه ورود به سایت دان daan.ir به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس daan.ir وارد سامانه دان شوید. 

2️⃣ اسم دانشگاه محل تحصیل خود را انتخاب کرده و گزینه ورود را بفشارید. 

سایت دان daan.ir

 

3️⃣ در صفحه جدید مجددا گزینه ورود را انتخاب کنید. 

4️⃣ نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید. (به ترتیب شماره دانشجویی و کد ملی می باشد.)

5️⃣ وارد سامانه شده و کلاس درس مورد نظر خود را انتخاب نمایید. 

 

ثبت نام در سایت دان daan.ir

در ابتدای راه اندازی سایت دان daan.ir دانشجویان باید در ابتدا برای ورود به سایت در این سامانه ثبت نام می کردند و پس از آن نیز برای ورود مجددا به سایت رمز یکبار مصرف ارسال شده به شماره تلفن شان را وارد می کردند. 

اما پس از آن این نحوه ورود به سامانه تغییر کرد و در حال حاضر دانشجویان نیازی به ثبت نام نخواهند داشت. برای ورود به سایت تنها کافیست مراحل گفته شده در بالا را طی کرده و شماره دانشجویی و کد ملی خود را درج نمایید. در صورت بروز مشکل در ورود به سایت می توانید با مشاوران تحصیلی دانتل کو مشورت نمایید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی 👈 تلگرام مشاوره تحصیلی 👉 کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

سایت دان دانشگاه های آزاد

در هنگام ورود به سایت دان daan.ir دانشجویان می توانند به راحتی نام دانشگاه محل تحصیل خود را وارد کرده و به سامانه مربوط به آن هدایت شوند. آدرس سامانه دان برای واحدهای مختلف دانشگاه متفاوت است. در ادامه آدرس برخی از سایت های دان برای واحدهای دانشگاهی آزاد را آورده ایم. 

دانشگاه آدرس سایت
دانشگاه تهران مرکز iauctb.daan.ir
دانشگاه علوم تحقیقات srbiau.daan.ir
دانشگاه تهران شمال iau-tnb.daan.ir
دانشگاه تهران غرب wtiau.daan.ir
دانشگاه تهران جنوب azad.daan.ir
دانشگاه تهران شرق iauet.daan.ir
دانشگاه علوم پزشکی تهران iautmu.daan.ir
دانشگاه شهر قدس qodsiau.daan.ir
سایر دانشگاه ها danan.daan.ir

 

شرکت در کلاس های مجازی سایت دان

مهم ترین خدماتی که در سایت دان daan.ir ارائه می شود، برگزاری کلاس های مجازی می باشد. دانشجویانی که کلاس شان به صورت مجازی در این سایت برگزار می شود، باید در زمان تعیین شده به سایت دان مراجعه کرده و وارد کلاس خود شوند. 

برای شرکت در کلاس باید به صورت گفته شده در مراحل بالا وارد سامانه و پورتال دانشجویی خود شوید و سپس کلاس درس مورد نظر خود را اننتخاب نمایید. همانطور که در بالا گفته شد نیازی به ثبت نام در این سایت از قبل نیست و می توانید با درج شماره دانشجویی و کد کلی خود وارد سایت شوید. 

 

اپلیکیشن دانان

علاوه بر نسخه تحت وب دان، اپلیکیشن دانان نیز توسط دانشگاه آزاد طراحی و راه اندازی شده است. دانشجویانی که امکان ورود به کلاس های مجازی از طریق سایت را ندارند و یا به کامپیوتر دسترسی ندارند، می توانند اپلیکیشن آن را دانلود کرده و به راحتی از طریق تلفن همراه خود در کلاس های درس شرکت کنند. 

در حال حاضر تنها نسخه اندروید برنامه دان ارائه شده است و هنوز برنامه ای برای سیستم عامل IOS ارئه نشده است. دانشجویان می توانند لینک دانلود این برنامه را به صورت مستقیم از همین صفحه دانلود کرده و نصب نمایند. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه سایت دان daan.ir برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت دان می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. سایت دان daan.ir به چه منظوری استفاده می شود؟

    بیشترین خدمات ارائه شده در سامانه دان به منظور برگزاری کلاس های درس مجازی می باشد. 

  2. برای ورود به سایت‌دان daan.ir به جه اطلاعاتی نیاز است؟

    برای ورود به این سامانه باید شماره دانشجویی و کد ملی خود را وارد نمایید. 

  3. آیا اپلیکیشن دان برای ios نیز منتشر شده است؟

    خیر در حال حاضر تنها نسخه اندروید این برنامه منتشر شده است. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره