کنکور سراسریمشاوره کنکور سراسری

اعلام نتایج ترمیم معدل 1403

کانال تلگرام تحصیلی     

اعلام نتایج ترمیم معدل 1403 در زمان مشخص و در سامانه مای مدیو می باشد. داوطلبانی که قصد بهبود نمرات خود را برای شرکت در کنکور سراسری دارند، می توانند کارنامه خود را در سایت مای مدیو مشاهده کرده و در صورت نیاز به نتایج اعتراض نمایند. در سال های گذشته نتایج به صورت حضوری اعلام می شد اما از این پس دیگر امکان دریافت کارنامه به صورت حضوری وجود نخواهد داشت. در این مطلب به بررسی اعلام نتایج ترمیم‌معدل خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

اعلام نتایج ترمیم معدل ۱۴۰۳

<p>ترمیم معدل تنها راهکار برای ارتقا معدل دیپلم و ایجاد سوابق تحصیلی برای کنکور سراسری می باشد. پس از شرکت در آزمون ترمیم معدل، نتایج آن در زمان مشخص اعلام می شود و داوطلبان می توانند با توجه به کارنامه و نتایج خود برای شرکت در کنکور سراسری اقدام نمایند. در صورتی که نتایج ترمیم معدل از معدل اصلی دیپلم کمتر باشد، همان نتایج قبلی مد نظر قرار خواهد گرفت. 

پس از اعلام نتایج ترمیم معدل ممکن است داوطلبان به کارنامه خود اعتراض داشته باشند که در این شرایط امکان ثبت اعتراض نیز وجود دارد اما لازم است که داوطلبان از زمان دقیق اعلام نتایج اطلاع داشته باشند تا بتوانند در زمان تعیین شده اعتراض خود را ثبت نمایند. به طور کلی در روند اعلام نتایج  ترمیم معدل تغییراتی ایجاد شده است که در این مطلب به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. 

 

زمان اعلام نتایج ترمیم معدل 1403

<p>در سال جاری داوطلبان می توانند از 25 بهمن تا 29 اسفند برای شرکت در آزمون ترمیم معدل اقدام کنند. همزمان با برگزاری امتحانات نهایی، آزمون ترمیم معدل نیز برگزار می شود و پس از برگزاری امتحانات همزمان با اعلام نتایج امتحانات نهایی، نتایج آزمون ترمیم معدل نیز منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. 

توصیه می شود که برای در اختیار داشتن زمان کافی به منظور اعتراض به نتایج آزمون ترمیم معدل، در زمان اعلام نتایج ‌آزمون ترمیم معدل نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام کنید. به محض اطلاع رسانی در مورد تاریخ دقیق اعلام نتایج ترمیم معدل ۱۴۰۳ این مطلب بروزرسانی خواهد شد. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

سایت نتایج ترمیم معدل

در سال های گذشته ثبت نام و اعلام نتایج ترمیم معدل به صورت حضوری انجام می شد و داوطلبان باید به مدارس بزرگسالان محل زندگی خود و یا آموزش و پرورش منطقه مراجعه می کردند. اما در حال حاضر تمامی مراحل آزمون ترمیم معدل از ثبت نام تا اعلام نتایج به صورت اینترنتی از سامانه مای مدیو انجام می شود. 

سامانه مای مدیو با آدرس my.medu.ir در اختیار تمامی داوطلبان قرار گرفته است تا با مراجعه به آن بتوانند بدون مراجعه حضوری و صرف وقت زیاد، نتایج آزمون ترمیم معدل خود را دریافت نمایند. اعتراض به نتایج آزمون نیز در همین سامانه انجام خواهد گرفت. 

 

راهنمای دریافت نتایج ترمیم معدل ۱۴۰۳

همانطور که گفته شد هیچ یک از مراحل ثبت نام و اعلام نتایج ترمیم معدل دیگر به صورت حضوری انجام نمی شود و تمامی داوطلبان باید به سایت مای مدیو با آدرس  my.medu.ir مراجعه نمایند. داشتن کد ملی و شماره سریال شناسنامه از الزامات ورود به سامانه مای مدیو می باشد. مراحل دریافت نتایج آزمون ترمیم معدل 1403 به صورت زیر می باشد. 

1️⃣با جستجو آدرس my.medu.ir وارد سایت شوید. 

2️⃣کد ملی و سریال شناسنامه خود را وارد کرده و گزینه ورود را انتخاب کنید. 

اعلام نتایج ترمیم معدل

 

3️⃣در صفحه باز شده گزینه سوابق تحصیلی را انتخاب نمایید و نتایج آزمون را مشاهده کنید. 

 

ورود به سایت مای مدیو از طریق پنجره دولت من

در صورتی که از مدرسه فارغ التحصیل شده باشید، دیگر امکان ورود به سایت از طریق مراحل فوق را ندارید و باید از طریق پنجره دولت من برای ورود به سامانه اقدام نمایید. مراحل ورود به مای مدیو از طریق پنجره دولت من به صورت زیر می باشد. 

1️⃣در سایت مای مدیو بر روی گزینه ورود از طریق دولت من کلیک کنید. 

آزمون ترمیم معدل

 

2️⃣ در این مرحله اعلام نتایج ترمیم معدل شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید. 

ترمیم معدل

 

3️⃣ رمز یکبار مصرف ارسال شده را در کادر درج نمایید. 

اعلام نتایج ترمیم معدل

 

4️⃣گزینه گزینه سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش (مای مدیو) را انتخاب نمایید. 

5️⃣ وارد مای مدیو شده و گزینه سوابق تحصیلی را انتخاب نمایید. 

 

مشاوره آزمون ترمیم معدل

دانش آموزانی که قصد ارتقا معدل خود و یا ایجاد سوابق تحصیلی را دارند، می توانند در آزمون ترمیم معدل شرکت کنند. توجه داشته باشید که این آزمون تنها در کنکور سراسری کاربرد دارد و در فرایند مهاجرت و یا تغییر معدل در مدرک دیپلم تاثیر نخواهد گذاشت. در صورت کمتر شدن نمره آزمون نسبت به معدل قبلی، همان نتایج اولیه مد نظر قرار خواهند گرفت. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه اعلام نتایج ترمیم معدل برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ترمیم معدل با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. نتایج آزمون ترمیم معدل 1403 چه زمانی منتشر می شود؟

    زمان اعلام نتایج ترمیم معدل در همان بازه زمانی اعلام نتایج امتحانات نهایی در حدود دو هفته پس از آزمون می باشد. 

  2. سایت اعلام نتایج ترمیم معدل چیست؟

    داوطلبان برای مشاهده نتایج باید به سامانه مای مدیو مراجعه نمایند. 

  3. آیا امکان دریافت نتایج ترمیم معدل به صورت حضوری نیز وجود دارد؟

    خیر از این پس تمامی مراحل ترمیم معدل به صورت اینترنتی از طریق سایت مای مدیو انجام می شود. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره