دکتریانتخاب رشته و مصاحبه دانشگاه آزاد

اعتراض به نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

اعتراض به نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ بلافاصله پس از اعلام نتایج نهایی آغاز می شود و داوطلبان می توانند با در اختیار داشتن کارنامه سبز خود (که توسط دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می شود) به سایت seda.iau.ac.ir مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت نمایند. تنها اعتراض به نتایج نهایی دکتری از طریق دانشگاه آزاد انجام می شود و برای اعتراض به نتایج قبلی داوطلبان باید به سیستم پاسخگویی سنجش مراجعه نمایند. در این مطلب به بررسی کامل اعتراض به نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ پرداخته ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

اعتراض به نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

امکان خطا و  اشتباه در نتایج دکتری دانشگاه آزاد وجود دارد چراکه سیستم گزینشی دچار اشکال شده و گاها نتایج را به اشتباه اعلام می کند. احتمال خطا در نتایج در نظر گرفته شده است و به همین دلیل سامانه اعتراض به نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ نیز راه اندازی شده است تا داوطلبان بتوانند اعتراض خود را ثبت نمایند. 

در صورتی که داوطلبان پس از اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد متوجه اشتباهی شدند و با اتکا به مدارک در دست خود به نتایج معترض بودند، می توانند از طریق سامانه مربوطه اعتراض خود را ثبت نمایند. تمامی اعتراض ها به صورت دقیق بررسی شده و نتایج آن ها به داوطلبان اعلام خواهد شد. 

اعتراض به نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد

 

زمان اعتراض به نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1403

داوطلبانی که به نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد معترض هستند، می توانند در زمان تعیین شده به سامانه ثبت درخواست دانشگاه آزاد مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت نمایند. توجه داشته باشید که تنها امکان اعتراض به نتایج نهایی دکترا دانشگاه آزاد در سامانه ثبت درخواست دانشگاه آزاد می باشد و در صورت داشتن اعتراض به نمره آزمون باید به سیستم پاسخگویی سنجش مراجعه نمایید. 

به طور معمول زمان اعتراض به نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ بلافاصله پس از اعلام نتایج آغاز می شود و داوطلبان می توانند اعتراض خود را سامانه درخواست دانشگاه آزاد ثبت نمایند. به محض اطلاع رسانی در مورد زمان اعتراض به نتایج این مطلب بروزرسانی خواهد شد. شما می توانید برای کسب اطلاع سریع در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه اعتراض به نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1403

اعتراض به نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی انجام می شود پس از مراجعه حضوری خودداری نمایید. برای ثبت اعتراض به نتایج نهایی باید از طریق سیستم ثبت درخواست دانشگاه آزاد به آدرس seda.iau.ac.ir اقدام نمایید. 

پس از ورود به سامانه باید کد شناسه و رمز عبور خود را وارد نمایید. کد شناسه همان کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد است که در انتهای کارنامه اولیه آزمون دکتری درج شده است. رمز عبور نیز کد ملی داوطلب می باشد. 

پس از ورود به پورتال خود در سیستم ثبت درخواست دانشگاه آزاد باید اطلاعات خواسته شده را تکمیل کرده و مدارک مورد نیاز را نیز بارگزاری نمایید. در اختیار داشتن کارنامه سبز دانشگاه آزاد از مدارک مهم برای ثبت اعتراض به نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1403 می باشد.

این کارنامه بلافاصله پس از اعلام نتایج از طرف دانشگاه آزاد منتشر می شود و با کارنامه سبز سنجش متفاوت می باشد. در صورت بروز مشکل در روند اعتراض به نتایج دکترا آزاد می توانید با مشاوران و متخصصان تحصیلی دانتل کو مشورت نمایید. 

 

مشاوره اعتراض به دکترا دانشگاه آزاد

داوطلبان برای اعتراض به اعتراض به نتایج نهایی دکترا دانشگاه آزاد می توانند از طریق سیستم ثبت درخواست دانشگاه آزاد اقدام نمایند. برای ورود به سامانه باید کد ملی و کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود را در اختیار داشته باشید. همچنین داشتن کارنامه سبز دانشگاه آزاد نیز از الزامات ثبت اعتراض می باشد. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه اعتراض به نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آزمون دکترا با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. اعتراض به نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1403 چه زمانی شروع می شود؟

    بلافاصله پس از اعلام نتایج نهایی دکترا دانشگاه آزاد مهلت ثبت اعتراض نیز آغاز خواهد شد. 

  2. برای اعتراض به نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ چه باید کرد؟

    داوطلبان برای اعتراض باید به سیستم ثبت درخواست دانشگاه آزاد با آدرس seda.iau.ac.ir مراجعه نمایند. 

  3. برای اعتراض به کارنامه اولیه دکتری دانشگاه آزاد چه باید کرد؟

    کارنامه اولیه و نمره تراز داوطلبان در آزمون دکتری توسط سازمان سنجش اعلام می شود و داوطلبان برای ثبت اعتراض نیز باید به سیستم پاسخگویی سنجش مراجعه نمایند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره