دکتریدکتری وزارت بهداشت

اعتراض به نتایج دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

اعتراض به نتایج دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ یکی از سوالات پرتکرار داوطلبان این آزمون می باشد. این امکان وجود دارد که داوطلبان پس از اعلام نتایج متوجه اشتباه شوند و در این صورت می توانند اعتراض خود را با ارائه مدرک و مستندات ثبت نمایند. اشتباه در نتیجه آزمون دکترا وزارت بهداشت می تواند مشکلات جدی برای داوطلبان به وجود بیاورد به همین دلیل باید از جزییات نحوه اعتراض مطلع شوند. در این مطلب به بررسی اعتراض به نتایج دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

اعتراض به نتایج دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری رشته های پزشکی را دارند، باید در آزمون دکترا وزارت بهداشت شرکت کنند. این آزمون به صورت کاملا مجزا از آزمون دکترا سازمان سنجش برگزار می شود. داوطلبان باید در سایت سنجش پزشکی برای آزمون ثبت نام کرده و تمامی مراحل بعدی را نیز از طریق همین سامانه پیگیری نمایند. 

نتایج آزمون دکترا وزارت بهداشت در چند مرحله اعلام می شود. در هر یک از این مراحل ممکن است داوطلبان به نتیجه خود معترض باشند که در این شرایط به صورت اینترنتی اقدام کرده و اعتراض خود را ثبت نمایید. 

 

زمان اعتراض به نتایج دکتری وزارت بهداشت 1403

در هر یک از مراحل اعلام نتایج اولیه، نتایج انتخاب رشته و نتایج نهایی امکان اعتراض به نتایج دکترا وزارت بهداشت وجود دارد. هر یک از این مراحل بازه زمانی مشخصی دارند که داوطلبان باید در آن مهلت تعیین شده نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند. زمان اعتراض معمولا در حدود یک هفته پس از اعلام نتایج می باشد. 

هنوز زمان دقیق اعتراض به نتایج دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاع سریع تر از زمان بندی و مهلت اعتراض، در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه اعتراض به نتایج دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

همان طور که گفته شد تمامی مراحل آزمون دکترا رشته های پزشکی در سایت سنجش پزشکی با آدرس sanjeshp.ir انجام می شود. داوطلبان معترض به نتیجه آزمون خود باید در زمان تعیین شده به سایت مراجعه کرده و ثبت اعتراض خود را انجام دهند. نحوه اعتراض به نتایج دکتری وزارت بهداشت 1403 به صورت زیر می باشد. 

1️⃣ با جستجو آدرس sanjeshp.ir و یا جستجو عبارت سنجش پزشکی وارد سایت شوید. 

2️⃣ از منوی سمت راست گزینه ارسال درخواست را انتخاب نمایید. 

اعتراض به نتایج دکتری وزارت بهداشت

 

3️⃣ اطلاعات خود را همراه با نوع آزمون (آزمون دکتری) و نوع درخواست (اعتراض به نمره) وارد کرده و متن اعتراض خود را نیز بنویسید. 

 

4️⃣ در نهایت بر روی گزینه ارسال کلیک کرده و اعتراض خود را ثبت نمایید. 

5️⃣ پس از ثبت اعتراض نیز می توانید در پایین همین قسمت با درج کد ملی و کد رهگیری، نتیجه را مشاهده نمایید.

 

مشاوره دکترا وزارت بهداشت

داوطلبان آزمون دکترا وزارت بهداشت می توانند در بازه زمانی تعیین شده به سایت سنجش پزشکی مراجعه کرده و اعتراض خود به نمره را با توجه به نوع آزمون شان ثبت نمایند. مدتی پس از ثبت اعتراض نتایج نیز اعلام شده و با کد ملی و کد رهگیری قابل مشاهده خواهد بود. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه اعتراض به نتایج دکتری وزارت بهداشت 1403 برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دکتری وزارت بهداشت با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. آیا امکان اعتراض به اعتراض به نتایج دکتری وزارت بهداشت ‍۱۴۰۳ وجود دارد؟

    بله داوطلبان می توانند در هر یک از مراحل اعلام نتایج، اعتراض خود را ثبت نمایند. 

  2. سایت اعتراض به نتایج دکتری وزارت بهداشت چیست؟

    داوطلبان برای اعتراض به نتایج باید به سایت سنجش پزشکی با آدرس sanjeshp.ir مراجعه نمایند. 

  3. چه زمانی می توان به نتایج دکترا وزارت بهداشت اعتراض کرد؟

    زمان دقیق اعتراض هنوز مشخص نشده است و به محض اطلاع رسانی در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره