سایر موضوعات

زمان انتخاب واحد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان انتخاب واحد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع تحصیلی برای شروع ترم خود باید نسبت به انتخاب‌واحد اقدام کنند. پرداخت شهریه و برنامه ریزی برای انتخاب‌واحد از مسائلی است که باعث اهمیت اطلاع از تاریخ دقیق برای دانشجویان می شود. از سوی دیگر از دست دادن تاخیر در انتخاب‌واحد منجر به عقب افتادن از برداشتن واحدهای درسی و خراب شدن برنامه ریزی دانشجویان برای ترم تحصیلی خواهد شد. در این مطلب به بررسی کامل تاریخ انتخاب واحد دانشگاه آزاد در نیمسال تحصیل اول و دوم و تابستان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ پرداخته ایم.

 

زمان انتخاب واحد نیمسال اول دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ترم تحصیلی دانشگاه آزاد از ماه مهر آغاز می شود و دانشجویان از شهریور ماه می توانند برای پرداخت شهریه و انتخاب‌واحد اقدام نمایند. تقویم آموزشی انتخاب‌واحد در نیمسال تحصیلی اول هر ساله از سوی مرکز دانشگاه آزاد منتشر شده و در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. 

به محض اعلام تقویم آموزشی زمانبندی انتخاب واحد نیمسال اول دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

دانشجویان باید دقیقا در زمان انتخاب واحد نیمسال اول دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ برای انتخاب‌واحد اقدام کنند و در غیر این صورت سایت بسته شده و امکان انتخاب‌واحد به دانشجویان متاخر را نخواهد داد. البته که زمانی در پایان مهلت، برای انتخاب‌واحد متاخیرین در نظر گرفته می شود. همچنین دانشجویان می توانند در مهلت حذف و اضافه دانشگاه آزاد نیز برای انتخاب‌واحد اقدام نمایند. 

هنوز تاریخ انتخاب واحد آزاد نیمسال اول 1403 – 1404 اعلام نشده است. به محض اطلاع رسانی در مورد جدول زمانبندی انتخاب‌واحد، این مطلب بروزرسانی خواهد شد. برای کسب اطلاع سریع می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

 

زمان انتخاب واحد نیمسال دوم دانشگاه آزاد 1403 – 1404

در دی ماه امتحانات نیمسال اول تحصیلی برگزار می شود و دانشجویان پس از گذراندن امتحانات و کسب نمره قابل قبول، می توانند برای ترم ورود به ترم بعدی یعنی ترم بهمن ماه آماده شوند.

به محض اعلام تقویم آموزشی زمانبندی انتخاب واحد نیمسال اول دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در این بخش از مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

نیمسال دوم در ماه بهمن شروع می شود و دانشجویان می توانند با توجه به جدول زمانبندی به سایت آموزشیار مراجعه کرده و انتخاب‌واحد خود را انجام دهند. توجه داشته باشید که برای انتخاب‌واحد در ترم بهمن باید حتما شهریه ثابت و بخشی از شهریه متغیر خود را بپردازید. 

زمان انتخاب واحد دانشگاه آزاد ترم بهمن ماه سال ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ هنوز مشخص نشده است. یه محض اطلاع رسانی مرکز دانشگاه آزاد، این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق ثبت نام و انتخاب‌واحد در این صفحه قرار خواهد گرفت. 

 

زمان انتخاب واحد ترم تابستان

ترم تابستان هر ساله در دانشگاه آزاد برای دانشجویان ارائه می شود تا در صورت تمایل در این ترم به تحصیل بپردازند. این ترم تحصیلی به صورت اختیاری است و معمولا دانشجویانی که قصد فارغ التحصیلی زودهنگام و یا جبران واحدهای عقب افتاده را دارند، نسبت به ثبت نام آن اقدام می کنند.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی این عبارت ? کانال اخبار تحصیلی ? کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” اخبار تحصیلی دانتل کو ” جست و جو کرده و عضو شوید.

ثبت نام ترم تابستان هر ساله در تیر ماه آغاز شده و داوطلب می توانند در این زمان انتخاب واحد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ با مراجعه به سایت آموزشیار، ابتدا شهریه خود را پرداخت کرده و سپس انتخاب‌واحد خود را انجام دهند. زمان ثبت نام ترم تابستان دانشگاه آزاد برای تمامی ورودی ها یکسان می باشد. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه تاریخ انتخاب واحد دانشگاه آزاد برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

زمان انتخاب واحد دانشگاه آزاد

 

برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب‌واحد با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان انتخاب واحد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ چه زمانی است؟

    در متن مقاله به طور کامل در مورد تقویم آموزشی انتخاب واحد دانشگاه آزاد 1403 – 1404 توضیح داده شده است؟

  2. انتخاب واحد چگونه انجام می شود؟

    دانشجویان برای انتخاب واحد باید به سایت آموزشیار مراجعه نمایند. 

  3. آیا برای انتخاب واحد باید تمام مبلغ شهریه را پرداخت کرد؟

    در زمان انتخاب‌واحد دانشجویان باید شهریه ثابت و بخشی از شهریه متغیر خود را پرداخت نمایند. این مبلغ توسط سیستم مشخص می شود و بدون پرداخت آن امکان انتخاب‌واحد وجود نخواهد داشت. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره