کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان ۱۴۰۱

کانال تلگرام تحصیلی     

رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند است؟ متقاضیان رشته علوم تغذیه که قصد انتخاب کد رشته محل های این رشته را در دانشگاه های پردیس خودگردان دارند، بایستی پس از بررسی تمامی جوانب، برای چیدمان اصولی الویت ها، در فرم انتخاب رشته از محدوده رتبه قبولی اطلاع داشته باشند. برای این منظور می‌توانند از آخرین رتبه های قبولی علوم تغذیه در سال های گذشته استفاده کنند. ما در این مطلب آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس کنکور 1401 را ارائه کرده ایم پس تا انتها همراه ما باشید.

 

رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان ۱۴۰۱

یک داوطلب کنکور سراسری تجربی وقتی می‌خواهد فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کند، باید بداند هر انتخابی که می‌کند در چه جایگاهی بایست قرار گیرد. برای مثال یکی از کدرشته محل های رشته تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان را انتخاب می‌کند، حال این انتخاب را بایستی در کدام یک از 150 الویت فرم انتخاب رشته خود قرار دهد. برای مشاهده رتبه قبولی تجربی کلیک کنید.

نکته بسیار مهم این است که ملاک سنجش داوطلبان برای قبولی در رشته علوم تغذیه دانشگاه های پردیس خودگردان، رتبه‌ای است که داوطلب در سهمیه کسب کرده است. بنابراین بایستی جهت تخمین میزان شانس قبولی، رتبه‌ی خود در سهمیه را با آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان مقایسه کنند. رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان ۱۴۰۱ به شرح زیر می باشد.

 

منطقه یک | رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان 1401

آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه محل قبولی آخرین رتبه قبولی
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 7845
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 5975

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

منطقه دو

آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه محل قبولی آخرین رتبه قبولی
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 5215
دانشگاه علومپزشکی اصفهان 5619

 

منطقه سه

آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه محل قبولی آخرین رتبه قبولی
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران 4709
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

👈 رتبه قبولی انتخاب رشته 👉

 

مشاوره انتخا‎ب رشته علوم تغذیه

شما داوطلب عزیز که قصد دارید چند کد رشته محل از فرم انتخاب رشته خود را به رشته های علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان اختصاص دهید، آیا فکر کرده اید که اگر بخواهید رشته های دیگر را نیز انتخاب کنید چگونه بایستی به کمک آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس خودگردان ۱۴۰۱ فرم انتخاب رشته خود را الویت بندی کنید. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته آزمون سراسری تجربی کلیک کنید.

حتما شنیده اید که مرحله انتخاب رشته کنکور تجربی مهم ترین و حساس ترین مرحله آزمون سراسری است. بنابراین برایاطلاع از انتخاب کد رشته محل های مناسب و نحوه اولویت بندی آن ها، حتما باید با یک مشاور تحصیلی مسلط به انتخاب رشته مشورت کنید. اگر قصد انتخاب رشته صحیح و قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود را دارید، به هیچ وجه شتابزده عمل نکنید.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل آماده هستند تا تجربیات خود را در زمینه انتخاب رشته تجربی، با شما در میان بگذارند و کمک تان کنند تا بتوانید الویت های فرم انتخاب رشته خود را به درستی چیدمان نمایید.

 

سوالات متداول

  1. آیا رشته علوم تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌گردد؟

    بله، رشته تغذیه در برخی دانشگاه های پردیس خودگردان ارائه می‌شود. هرسال کد رشته محل های مربوط به این رشته در دانشگاه های پردیس خودگردان از طریق دفترچه انتخاب رشته قابل استخراج می‌باشد.

  2. آیا متقاضیان رشته علوم تغذیه می توانند برای انجام انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی، از آخرین رتبه قبولی علوم تغذیه پردیس کنکور 1401 استفاده کنند؟

    بله، اطلاع از آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان کنکور ۱۴۰۱، به داوطلبان کمک می کند یک دید کلی از محدوده رتبه قبولی رشته تغذیه در دانشگاه های مختلف بدست آورند.

  3. آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته تغذیه در دانشگاه های پردیس خودگردان در طول سال های مختلف تغییر نمی‌کند؟

    ممکن است آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته علوم تغذیه در طول سال های مختلف تغییر کند، اما با این حال نیز بهترین راه برای تخمین شانس قبولی است.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره