انتخاب رشته کنکور سراسریکنکور سراسری

بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

کانال تلگرام تحصیلی     

بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان از طریق سامانه psd.cfu.ac.ir در زمان تعیین شده انجام می شود. داوطلبانی که در آزمون کتبی قبول شده اند و قصد شرکت در مصاحبه فرهنگیان را دارند، باید مدارک خود را بارگزاری کرده و برای مصاحبه ثبت نام نمایند. عدم بارگزاری مدارک یا اشتباه در بارگزاری منجر به بروز مشکل در روند مصاحبه و پذیرش دانشگاه فرهنگیان خواهد شد. در این مطلب به بررسی کامل بارگذاری مدارک مصاحبه فرهنگیان خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

زمان بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

آزمون دانشگاه فرهنگیان هر ساله به صورت اختصاصی برگزار می شود و داوطلبان پذیرفته شده در این آزمون می توانند برای شرکت در جلسه مصاحبه اقدام نمایند. برای مصاحبه فرهنگیان لازم است که داوطلبان در زمان تعیین شده به سایت psd.cfu.ac.ir مراجعه کرده و مدارک خود را بارگزاری نمایند. 

نتایج اولیه آزمون فرهنگیان در تاریخ ‍۱۷ خرداد اعلام شد. پس از اعلام نتایج اولیه، نتایج دعوت به مصاحبه در ۳۰ خرداد از سوی سازمان سنجش منتشر گردید. داوطلبان دعوت به مصاحبه باید برای بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در زمان تعیین شده اقدام نمایند. 

زمان بارگزاری مدارک از ۳ تا ۷ تیر ماه می باشد. علاوه بر این زمان بارگزاری مدارک تا ۱۱ تیر ماه تمدید شد. مصاحبه نیز از تاریخ ۱۰ تیر ماه آغاز شده و داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه می توانند برای شرکت در جلسه مصاحبه اقدام نمایند. در صورت تغییر در زمان مصاحبه و یا تمدید مجدد مهلت بارگزاری مدارک این مطلب بروزرسانی خواهد شد. برای کسب اطلاع سریع تر می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مدارک مورد نیاز برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

در بالا گفته شده که افرادی که برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت شده اند، باید بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان را تکمیل کنند تا ثبت نام آن ها برای مصاحبه انجام شود. علاوه بر این داوطلبان باید مدارکی را نیز در زمان مصاحبه به صورت حضوری به مسئولین مربوطه تحویل دهند. این مدارک به شرح موارد زیر می باشند. 

 

مدارک مورد نیاز برای بارگزاری اینترنتی

? تکمیل فرم های اطلاعات شخصی (در سایت سنجش و سایت psd.cfu.ac.ir)

‌? عکس پرسنلی

? کارت ملی به صورت اسکن شده

‌? شناسنامه به صورت اسکن شده

? تصویر کارنامه کنکور

‌? تصویر ریز نمرات مقطع متوسطه دوم

? مدارک مربوط به قهرمانی در مسابقات و غیره (این مدارک الزامی نیست اما امتیاز را افزایش می دهد)

 

مدارک مورد نیاز برای تحویل حضوری

? دو کپی از فرم های اطلاعات فردی همراه با عکس الصاق شده

‌? اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه

? مدرک موقت یا اصل دیپلم

‌? ریز نمرات متوسطه دوم

? عکس 4*3

‌? رسید پرداخت هزینه های ثبت نام مصاحبه

? اصل مدارک مربوط به قهرمانی و غیره

 

نحوه بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

بارگزاری مدارک مصاحبه فرهنگیان از طریق سامانه psd.cfu.ac.ir و در زمان تعیین شده انجام می شود. عدم بارگزاری مدارک در سامانه به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و داوطلب از روند پذیرش حذف خواهد شد. با توجه به اهمیت بارگزاری صحیح مدارک در سایت psd.cfu.ac.ir، در ادامه مطلب راهنمای بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان را آورده ایم.

1️⃣ با جستجو آدرس psd.cfu.ac.ir وارد سایت شوید و بر روی گزینه ورود داوطلبان کلیک نمایید. 

 

2️⃣ کادرها را تکمیل کرده و گزینه ورود به سامانه را انتخاب کنید. 

بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

 

3️⃣ اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و سپس گزینه ذخیره اطلاعات را بفشارید. 

4️⃣ گزینه ارسال مدارک شناسایی را از منوی سمت راست انتخاب کنید. 

5️⃣ مدارک خواسته شده را به ترتیب بارگزاری نمایید و سپس گزینه ارسال مدارک تحصیلی را از منوی سمت راست انتخاب کنید. 

6️⃣ مدارک خواسته شده را بارگزاری کرده و گزینه پرداخت هزینه را از منوی سمت راست بفشارید. 

7️⃣ هزینه را پرداخت کرده و کد پیگیری را دریافت کنید. 

8️⃣ در آخر می توانید مدارک امتیاز آور را نیز بارگزاری کرده و ثبت نام خود را تکمیل کنید. 

 

پیگیری بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

همانطور که گفته شد بارگزاری صحیح مدارک در ثبت نام مصاحبه فرهنگیان بسیار حائز اهمیت است به نحوی که اگر بارگزاری مدارک به اشتباه یا ناقص انجام شود، روند ثبت نام داوطلب با مشکل مواجه خواهد شد. 

برای پیگیری بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان می توانید پس از تایید نهایی دوباره واردپورتال خود شده و از ثبت اطلاعات اطمینان حاصل کنید. پس از ورود به پورتال باید عبارت ”مدارک دریافت شد” را مشاهده کنید که نشان دهنده ثبت موفق مدارک می باشد.

اما اگر عبارت ”پرونده الکترونیکی خود را هنوز ثبت و تایید نکرده اید” را مشاهده کنید، باید مراحل فوق را مجددا انجام دهید چراکه ثبت مدارک به درستی صورت نگرفته است. در صورت بروز مشکل در روند ثبت نام نیز می توانید از طریق گزینه ارسال پیام در سامانه درخواست پشتیبانی کنید. 

 

ویرایش مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

پس از ثبت نهایی و بارگزاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دیگر امکان ویرایش اطلاعات و مدارک وجود ندارد؛ به همین دلیل بسیار مهم است که داوطلبان با دقت کامل بارگزاری را انجام دهند. البته تا قبل از ثبت نهایی می توانید به صفحه قبلی بازگشته و اطلاعات و مدارک را اصلاح نمایید. 

چنانچه به هر دلیلی بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان اشتباه انجام شد، امکان ویرایش وجود نخواهد داشت اما می توانید در روز مصاحبه مدارک را به صورت درست تحویل دهید و تاکید کنید که اشتباه در بارگزاری مدارک اتفاق افتاده است. 

 

مشاوره دانشگاه فرهنگیان

داوطلبان دانشگاه فرهنگیان پس از قبولی در آزمون اختصاصی باید در مصاحبه نیز قبول شوند تا در این دانشگاه پذیرش شوند. آمادگی برای مصاحبه فرهنگیان بسیار مهم است چراکه پاسخ های اشتباه در این جلسه می تواند عدم قبولی را به همراه داشته باشد. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان برای تان وجود دارد و یا در مورد آمادگی مصاحبه با مشکلی مواجه شده اید، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. زمان بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان چه تاریخی است؟

    زمان در نظر گرفته شده برای بارگزاری مدارک از ۳ تا ۷ تیر ماه می باشد. 

  2. برای بارگذاری مدارک مصاحبه دانشگاه فرهنگیان چه باید کرد؟

    داوطلبان به منظور ارسال مدارک باید به سامانه psd.cfu.ac.ir مراجعه نمایند. 

  3. مدارک لازم برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان چیست؟

    از مدارک لازم برای مصاحبه می توان به مدارک شخصی و تحصیلی اشاره کرد که در متن به طور کامل توضیح داده شده است. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره