سایر موضوعاتسایر آزمون ها

لیست رشته های دانشگاه مجازی 99-1400 | کارشناسی و ارشد

کانال تلگرام تحصیلی     

تغییرات سبک زندگی در طی زمان  باعث ایجاد نیاز به دانشگاه‌های مجازی شده است. این دانشگاه‌ها که در آن کلیه آموزش‌ها از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد، مطابقت زیادی با شرایط بسیاری از علاقه‌مندان تحصیل در دانشگاه‌ها دارد. اما تمامی رشته‌های دانشگاهی در این دوره‌ها برای متقاضیان ارائه نمی‌شود. لازم است داوطلبان پیش از اقدام به ثبت نام و انجام سایر مراحل آن از لیست رشته محل‌های ارائه شده توسط این دانشگاه مطلع شوند. در این مطلب لیست رشته های دانشگاه مجازی 99 را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه لیست رشته های دانشگاه مجازی 99-1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

لیست رشته های دانشگاه مجازی 99-1400

برای متقاضیان ثبت نام در دوره‌های دانشگاه مجازی ضروری است که از شرایط و ضوابط این دانشگاه به درستی اطلاع یابند. از دانشگاه‌های مجازی با عنوان دانشگاه‌های قرن بیست و یکم یاد می‌شود. با توجه به قدمت کم این دانشگاه‌ها اطلاعات افراد جامعه در این باره بسیار ناچیز است. نه تنها متقاضیان تحصیل در دانشگاه اطلاعات کمی درباره دانشگاه مجازی دارند، بلکه ما شاهد اطلاعات غلط نیز هستیم. برای اصلاح تفکرات و دانسته‌های نادرست لازم است تا با مطالعه و جمع آوری اطلاعات معتبر مانع از ایجاد مشکل شد.

متقاضیان علاوه بر ویژگی‌های دانشگاه مجازی، لازم است از رشته‌هایی که در این مراکز به علاقه‌مندان ارائه می‌شود آگاه شوند. در این دانشگاه‌ها تمامی مراحل تحصیل به صورت مجازی انجام می‌شود. تنها در صورتی که داوطلبان واحد آزمایشگاه را برگزیده باشند، نیاز به حضور در محل آزمایشگاه وجود خواهد داشت. اما اینکه کدام رشته‌ها در دانشگاه‌های مجازی تدریس می‌شود، چیزی است که در ادامه به آن پرداخته می‌شود.

لیست رشته های دانشگاه مجازی 99 | کارشناسی

دانشگاه مجازی فقط در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد جذب دانشجو می‌نمایند. دوره دکتری به صورت مجازی هنوز برگزار نشده است. لیست رشته‌های مجازی در مقطع کارشناسی عبارت است از:

آموزش زبان انگليسی، مهندسی کامپيوتر ـ گرايش سخت ­افزار، مهندسی کامپيوتر ـ گرايش نرم­افزار، کنترل و ابزار دقيق، مهندسی کاربردی الکترونيک، فناوری اطلاعات و مديريت، مديريت فناوری اطلاعات پزشکی، مهندسی کامپيوتر ـ معماری، مهندسی برق ـ مخابرات، مديريت انرژی الکتريکی، هوش مصنوعی، مهندسی شيمی پيشرفته، مهندسی سيستم های اقتصادی ـ اجتماعی، مهندسی صنايع ـ مديريت سيستم و بهره­ وری، مهندسی فناوری اطلاعات ـ شبکه ­های کامپيوتری، مهندسی پزشکی بيومتريال، دوره گرافيک ديجيتال، دوره مهندسی شبکه، دوره متخصص فناوری اطلاعات، دوره سخت­افزار و شبکه،  دوره سخت­افزار و شبکه

مهندسی صنايع ـ  گرايش توليد و تجزيه  و تحليل سيستم ها، علوم تربيتی و مديريت آموزشی در زيرگروه علوم آموزشی، مديريت امور گمرکی، مديريت دولتی، حسابداری، مديريت بيمه، مديريت بازرگانی و مديريت صنعتی، زبان و ادبيات فارسی، زبان و ادبيات انگليسی، مترجمی زبان انگليسی و زبان و ادبيات روسی ، نرم افزار، رياضی کاربردی ، آمار، علوم اجتماعی ، حقوق، مردم ­ شناسی و برنامه ­ ريزی اجتماعی، علوم قرآن و حديث و تاريخ و تمدن اسلامی در زيرگروه الهيات و معارف اسلامی، کارآفرينی در بخش عمومی، کارشناسی علوم اقتصادی، تجارت الکترونيکی، مديريت کسب و کارهای کوچک، تجارت الکترونيکی، حسابداری، حقوق، معارف اسلامی، مهندسی پزشکی، مهندسی شيمی، مهندسی مواد، فناوری اطلاعات برای زيست فناوران، بهبود و توسعه مديريت ـ بهره­ وری، مديريت تحول

این رشته‌ها در تمامی واحدها ارائه نمی‌شود و داوطلبان باید با مراجعه به دفترچه راهنما از رشته محل‌ها آگهی کامل کسب نمایند.

لیست رشته های دانشگاه مجازی | کارشناسی ارشد

لیست رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌های مجازی عبارتند از:

مهندسی فناوری اطلاعات ـ گرايش تجارت الکترونيکی، مهندسی برق ـ گرايش کنترل، حقوق ـ گرايش جرم­شناسی و جزاء، مديريت فناوری اطلاعات، مديريت اجرايي (MBA )، مهندسی شيمی ـ گرايش شبيه ­ سازی و کنترل فرآيندها، شيمی ـ  گرايش شيمی فيزيک، معماری ـ گرايش شهرسازی، مهندسی کامپيوتر ـ گرايش فناوری اطلاعات و نرم افزار، مهندسی صنايع ـ گرايش مديريت اجرايي، کارآفرينی سازمانی، مديريت بازرگانی، مديريت مالی، مديريت بانکداری، کارآفرينی در بخش عمومی، حسابداری، مديريت کسب و کارهای کوچک، مديريت پروژه­های نرم­افزار (SPM)، تجارت الکترونيکی، اخلاق، تفسير و علوم قرآن

این رشته‌ها در کلیه دانشگاه‌ها ارائه نمی‌شود و داوطلبان باید با مراجعه به دفترچه راهنما از محلهای ارائه دهنده هر رشته آگاهی کامل کسب نمایند.

برای دریافت مشاوره در زمینه لیست رشته های دانشگاه مجازی 99-1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره