کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

رتبه پذیرفته شدگان کاردرمانی پردیس ۱۴۰۰

کانال تلگرام تحصیلی     

رتبه پذیرفته شدگان کاردرمانی پردیس ۱۴۰۰ چند است؟ دانشگاه های پردیس بین الملل از نظر کیفیت آموزشی و سطح علمی تفاوتی با شعبه روزانه خود ندارند و حتی بسیاری از اساتید نیز در این دو دانشگاه مشترک هستند. پس خیالتان از بابت اعتبارعلمی دانشگاه پردیس خودگردان راحت باشد و اگر مشکلی در پرداخت شهریه ندارید، می‌توانید وارد این دانشگاه شوید. در این مطلب به بررسی آخرین تراز و رتبه پذیرفته شدگان کاردرمانی پردیس ۱۴۰۰ پرداخته ایم.

 

رتبه پذیرفته شدگان کاردرمانی پردیس ۱۴۰۰

همانطورکه در ابتدا نیز اشاره شد، دانشگاه پردیس خودگردان با دریافت شهریه از دانشجویان هزینه های خود را تامین می‌کند و شما برای تحصیل در این دانشگاه موظف هستید که به ازای هر ترم شهریه مصوب رشته تحصیلی خود را پرداخت نمایید.

پس اولین شرط ورود به دانشگاه پردیس خودگردان، دارا بودن توانمندی مالی است و شرط دوم کسب رتبه و تراز مناسب قبولی در این دانشگاه می‌باشد. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته تجربی کلیک کنید.

اگر با شرط اول مشکلی ندارید و می‌توانید به ازای هر سال بیشتر از 10 میلیون برای تحصیل در دانشگاه پردیس خودگردان پرداخت کنید، در ادامه با بررسی رتبه پذیرفته شدگان کاردرمانی پردیس 1400 شانس پذیرش خود را تخمین بزنید.

 

منطقه یک

آخرین رتبه پذیرفته شدگان کاردرمانی پردیس 1400 در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی ایران 4029
دانشگاه علوم پزشکی همدان 6658
برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

منطقه دو | رتبه پذیرفته شدگان کاردرمانی پردیس 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان کاردرمانی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی 3554
دانشگاه علوم پزشکی تبریز 8962
دانشگاه علوم پزشکی ایران 4421
دانشگاه علوم پزشکی همدان 8372

 

منطقه سه

آخرین رتبه پذیرفته شدگان کاردرمانی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی مشهد 3311
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 4990
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

👈 رتبه قبولی کنکور 👉

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور

در سال های اخیر دانشگاه های پردیس خودگردان بسیار مورد توجه داوطلبان کنکوری مخصوصا داوطلبان کنکور تجربی قرار گرفته است و هرسال تعداد زیادی از داوطلبان وارد این دانشگاه می‌شوند.

همانطورکه شما نیز می‌دانید قبولی در دانشگاه پردیس خودگردان به نسبت راحت تر از قبولی در دانشگاه روزانه است اما در کنکور سال های گذشته بارها پیش آمده که داوطلبی با وجود آنکه رتبه مناسبی را داشته است، با انجام یک انتخاب رشته غلط شانس پذیرش در رشته و دانشگاه خیلی خوبی را از دست داده است. برای مشاهده رتبه قبولی کنکور تجربی کلیک کنید.

بنابراین اطلاع از رتبه پذیرفته شدگان کاردرمانی پردیس ۱۴۰۰ به تنهایی در بهتر شدن انتخاب رشته موثر نیست و حتما باید اطلاعات تکمیلی تر را کسب کنید تا یک انتخاب رشته موفق داشته باشید.

شما می‌توانید در این مسیر از تجربیات مشاوی توانمند بهره مند شوید و آسوده خاطر باشید که حتما در بهترین رشته و دانشگاه پذیرفته خواهید شد. البته ناگفته نماند که بهره مندی از مشاوره انتخاب رشته زمانی اثر مثبت خواهد داشت که مشاور به درستی انتخاب شده باشد. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو با تجربه چندین ساله در زمینه کنکور و انتخاب رشته، راهنمای شما عزیزان هستند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان کاردرمانی پردیس ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. شهریه رشته کاردرمانی در دانشگاه پردیس خودگردان چقدر است؟

    حدود شهریه رشته کاردرمانی در دانشگاه پردیس خودگردان به ازای هر ترم 6 الی 7 میلیون تومان است.

  2. کدام یک از دانشگاه های پردیس خودگردان رشته کاردرمانی را ارائه می‌دهند؟

    دانشگاه های علوم پزشکی ایران، شهید بهشتی، شیراز، اصفهان، زنجان و … رشته کاردرمانی را در ظرفیت خودگردان ارائه می‌دهند. در طول مقاله به آخرین رتبه پذیرفته شدگان کاردرمانی پردیس ۱۴۰۰ اشاره شده است.

  3. ایا مدرک دانشگاه پردیس خودگردان معتبر است؟

    مدرک دانشگاه پردیس خودگردان کاملا معتبر و دارای اعتبار برای استخدام و همچنین ادامه تحصیل در داخل و خارج از کشور می‌باشد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره