کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس ۱۴۰۰

کانال تلگرام تحصیلی     

رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس ۱۴۰۰ چند می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه تجربی را انتخاب کرده اند، می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. داوطلبان برای قبولی در دانشگاه پردیس همچون دانشگاه روزانه باید رتبه و تراز مناسبی را به دست آورند. لازم به ذکر است که دانشگاه پردیس خودگردان شهریه پرداز است و هزینه تحصیل بالایی هم دارد. پس اگر قصد ادامه تحصیل در این دانشگاه را دارید باید این نکته بسیار مهم را مد نظر قرار دهید. با توجه به اهمیت انتخاب رشته، در ادامه به بررسی آخرین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس 1400 می‌پردازیم.

 

آخرین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس ۱۴۰۰

در کنکور تجربی تعدادی از دانشگاه های روزانه همچون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دانشگاه علوم پزشکی تهران و … رشته علوم‌آزمایشگاهی را به صورت ظرفیت خودگردان نیز ارائه داده بودند و داوطلبان با کسب رتبه قابل قبول توانستند به تحصیل در این رشته و دانشگاه بپردازند. برای مشاهده آخرین رتبه قبولی تجربی کلیک کنید.

دانشگاه های پردیس خودگردان در واقع همان شعبه های شهریه پرداز دانشگاه های روزانه هستند و از نظر کیفیت آموزشی، اساتید و شیوه پذیرش دانشجو هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند ولی دانشجویان باید شهریه پرداخت نمایند. معمولا رتبه قبولی پردیس خودگردان به نسبت پایین تر از رتبه های پذیرفته شده در دوره روزانه همان دانشگاه است. آخرین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس ۱۴۰۰ به شرح زیر می باشد.

بخوانید: راهنما انتخاب رشته

 

منطقه یک

آخرین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 3038
دانشگاه علوم پزشکی تهران 3612
دانشگاه علوم پزشکی تهران 3820
دانشگاه علوم پزشکی کرمان 5458
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 4050

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

منطقه دو | رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس 1400

آخرین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس ۱۴۰۰ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 5502
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 5546
دانشگاه علوم پزشکی تهران 7443
دانشگاه علوم پزشکی تهران 7739
دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان 8638
دانشگاه علوم پزشکی زنجان 9949

 

منطقه سه

آخرین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس 1400 در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تهران 4935
دانشگاه علوم پزشکی تهران 5500
دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان 8603
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

👈 رتبه قبولی کنکور 👉

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور

در این مطلب رتبه قبولی رشته علوم‌آزمایشگاهی را در دانشگاه پردیس خودگردان مشاهده کردید. اما مطمئنا شما به جز رشته علوم‌آزمایشگاهی قصد دارید رشته های دیگری همچون پرستاری، اتاق عمل، هوشبری و …. را نیز در فرم انتخاب رشته خود قرار دهید.

برای قبولی  بایستی از رتبه قبولی این رشته ها نیز در دانشگاه های مختلف اطلاع یابید و سپس با در نظر گرفتن علایق و اولویت هایی که دارید، فرم انتخاب رشته را به شکلی هوشمندانه تکمیل کنید. برای اطلاع و آگاهی از انتخاب رشته تجربی کلیک کنید.

انتخاب رشته قاعده و اصولی دارد که باید رعایت شوند تا شانس قبولی بیشتر شود. اینکه رشته ها به چه صورت انتخاب شوند و چگونه در فرم انتخاب رشته دسته بندی شوند کاری است که از عهده یک داوطلب کنکوری برنمی‌آید و حتما باید از کمک مشاوره انتخاب رشته کنکور در این زمینه بهره مند شود.

اگر نیازمند مشاوره در زمینه تخمین رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس ۱۴۰۰ و همچنین نیازمند مشاوره تخصصی در زمینه انتخاب رشته کنکور تجربی هستید، می‌توانید با مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو تماس بگیرید و به صورت تلفنی از خدمات مشاوره کنکور و انتخاب رشته استفاده کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. رتبه پذیرفته شدگان علوم آزمایشگاهی پردیس ۱۴۰۰ چند است؟

    رتبه قبولی دانشگاه پردیس خودگردان در سهمیه های مختلف متفاوت است که در این مطلب بررسی شد.

  2. کدام یک از دانشگاه های پردیس خودگردان رشته علوم‌ آزمایشگاهی را ارائه می‌دهند؟

    تعدادی از دانشگاه های پردیس خودگردان همچون دانشگاه شهید بهشتی، تهران، ایلام، زنجان و …. در رشته علوم آزمایشگاهی ظرفیت پذیرش دارند.

  3. آیا آخرین رتبه قبولی رشته علوم ازمایشگاهی در سال های مختلف تغییر می‌کند؟

    با توجه به متغیر بودن ظرفیت رشته علوم‌ آزمایشگاهی دانشگاه پردیس خودگردان در سال های مختلف، رتبه قبولی ها نیز تا حدودی متغیر است.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره