کارشناسی ارشدانتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاددانشگاه های بدون آزمون

سایت ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد

کانال تلگرام تحصیلی     

سایت ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۴ سامانه azmoon.org می باشد که هر ساله بر اساس استعداد درخشان دانشجو پذیرش می کند. داوطلبانی که واجد شرایط لازم هستند، می توانند در زمان تعیین شده به این سامانه مراجعه کرده و پس از بارگزاری مدارک خود انتخاب رشته را انجام دهند. در این مطلب به توضیح کامل در مورد سایت ثبت‌نام بدون کنکور ارشد دانشگاه‌آزاد ۱۴۰۴  پرداخته شده است. برای کسب اطلاع بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه دانتل کو تماس بگیرید. 

 

سایت ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1404

داوطلبانی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارند، باید به صورت اینترنتی و از طریق سامانه مربوطه نام نویسی و انتخاب رشته خود را انجام دهند. ثبت نام بدون کنکور آزاد در سایت اختصاصی این دانشگاه با آدرس azmoon.org انجام می شود و متقاضیان باید در زمان تعیین شده به این سامانه مراجعه نمایند. 

سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله اطلاعیه هایی منتشر کرده و در آن زمان و نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1404 را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. در صورتی که برای ثبت نام اینترنتی بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشکلی مواجه شدید، می توانید از مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو کمک بگیرید. 

سایت ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد

 

زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۴

هر ساله دانشگاه آزاد زمانی را به ثبت نام ارشد بدون کنکور اختصاص می دهد و داوطلبان می توانند در این بازه زمانی و با مراجعه به سایت ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1404 نام نویسی خود را انجام دهند. در صورت پایان مهلت ثبت نام دیگر امکان نام نویسی برای داوطلبان وجود نخواهد داشت. 

زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد در سال ۱۴۰۴ هنوز مشخص نشده است. با توجه به روند سال قبل که ثبت نام تا 30 خرداد ماه بود، انتظار می رود که در سال جاری نیز در همین بازه زمانی انجام شود. به محض اطلاع رسانی های بیشتر این مطلب بروزرسانی خواهد شد. برای کسب اطلاع سریع می توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید. 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

مشاوره سایت ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1404

داوطلبان برای ثبت نام ارشد بدون کنکور آزاد باید ابتدا دفترچه راهنما را از سایت ثبت‌نام بدون کنکور ارشد دانشگاه‌آزاد ۱۴۰۴ دانلود کرده و آن را مطالعه نمایند. در این دفترچه تمامی جزییات مربوط به ثبت نام و شرایط مورد نیاز درج شده است. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه سایت ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1404 برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو با شماره 02191005066 تماس بگیرید. 

 

سوالات متداول

  1. سایت ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۴ چیست؟

    سامانه ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد سایت azmoon.org می باشد. 

  2. چه زمانی می توان برای نام نویسی در سایت ثبت‌نام بدون کنکور ارشد دانشگاه‌آزاد ۱۴۰۴ اقدام کرد؟

    زمان ثبت نام در سال ۱۴۰۴ هنوز مشخص نشده است اما احتمالا مانند سال گذشته در خرداد ماه خواهد بود. 

  3. آیا ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد هزینه دارد؟

    بله داوطلبان باید برای ثبت نام کار اعتباری خریداری نمایند و شماره سریال آن را در فرم ثبت نام درج نمایند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره