کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی نفت کنکور ۱۴۰۰

کانال تلگرام تحصیلی     

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی نفت ۱۴۰۰ چقدر می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ گروه ریاضی را انتخاب کرده اند می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. مهندسی نفت یکی از رشته های کنکور ریاضی است که داوطلبان زیادی را به سمت دانشکده های نفت کشانده است . برای انجام یک انتخاب رشته ی موفق و مطمئن حتما باید از رتبه قبولی های سال قبل اطلاع کامل و کافی داشته باشید. در انتخاب رشته کنکور  اطلاع از آخرین رتبه پذیرفته شدگان مهندسی نفت 1400 می تواند تاثیر زیادی بر انتخاب رشته داشته و انتخاب رشته را کارآمد کند.

رتبه قبولی مهندسی نفت ۱۴۰۰

به طور کلی با بررسی آمارهای پذیرفته شدگان سال‌های قبل می‌توان مشاهده کرد که با میانگین درصد‌های ۳۵ درصد در دروس عمومی و ۲۰ درصد در دروس اختصاصی می‌توان در یکی از دانشگاه‌های سراسری در رشته مهندسی نفت پذیرفته‌ شد. برای اطلاع از رتبه قبولی کنکور ریاضی در سایر رشته های گروه ریاضی کلیک کنید.

یکی از رموز کسب موفقیت در کنکور، داشتن برنامه مطالعاتی دقیق و منسجم است. مشورت با کارشناسان در این امر می‌تواند احتمال بروز خطا را کاهش دهد. همچنین داوطلبان می‌توانند با استفاده از معیارهایی از درستی برنامه ریزی خود مطلع شوند. یکی از بهترین شاخص‌هایی که داوطلبان می‌توانند از آن بهره گیری نمایند، رتبه پذیرفته شدگان مهندسی نفت است.

بخوانید: راهنما جامع انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۲

منطقه یک

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی نفت دارای سهمیه منطقه یک به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف 1456
دانشگاه تهران 1365
دانشگاه صنعتی اصفهان 4893
دانشگاه صنعت نفت (محل تحصیل اهواز) 9128
دانشگاه شيراز 6204
دانشگاه صنعتی سهند – تبريز 9857

منطقه دو | رتبه پذیرفته شدگان مهندسی نفت

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی نفت دارای سهمیه منطقه دو به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف 695
دانشگاه تهران 1005
دانشگاه صنعتی اصفهان 2923
دانشگاه خلیج فارس – بوشهر 8014
دانشگاه صنعتی اصفهان 1548
دانشگاه فردوسی مشهد 4824
دانشگاه شيراز 5632
دانشگاه رازی – کرمانشاه 10824
دانشگاه صنعتی سهند – تبريز 4820

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

منطقه سه

رتبه پذیرفته شدگان مهندسی نفت دارای سهمیه منطقه سه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه صنعتی شریف 235
دانشگاه صنعتی امیرکبیر 320
دانشگاه صنعتی اصفهان 1894
دانشگاه صنعت نفت (محل تحصیل اهواز) 627
دانشگاه خلیج فارس – بوشهر 3712
دانشگاه فردوسی مشهد 2084
دانشگاه شيراز 1824
دانشگاه رازی – کرمانشاه 5421
برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

👈 رتبه قبولی کنکور 👉

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی

علاقمندان به این رشته باید بدانند که جهت رسیدن به موفقیت در کنکور ریاضی و نیز قبولی در رشته ی پر مخاطب مهندسی‌نفت، تنها تکیه بر درصدها و رتبه پذیرفته شدگان  مهندسی نفت سال گذشته کفایت نمی کند. جهت تحقق این هدف ، باید در یکسال مطالعه ی کنکوری از برنامه ریزی مطالعاتی حرفه ای و هدفمند شده جهت قبولی در این رشته استفاده کرد. به گونه ای که مطمئن شوند برنامه ریزی ها و روش های مطالعه درست است و در نهایت منجر به قبولی خواهد شد.

نمی توان و نباید به رتبه قبولی مهندسی نفت برای قبولی در کنکور به طور 100 درصد اطمینان و اعتماد کرد . چرا که مطمئنا عواملی مثل کاهش و یا افزایش ظرفیت قبولی ها ، تغییراتی در رتبه‌های قبول شدن و انتخاب رشته ریاضی وجود خواهد داشت. برای مشاهده راهنما  کلیک کنید.

بنابراین حتما از مشاوری مجرب در این امر بهره ببرید و اگر دسترسی به مشاور حضوری ندارید یا مشاوران حضوری در اطراف شما وجود دارند ولی به اندازه کافی تبحر ندارند، می‌توانید از مشاوره تلفنی استفاده کنید. مزیتی که مشاوره تلفنی دارد دسترسی آسان آن است و همچنین هزینه مشاوره تلفنی بسیار کمتر از مشاوره حضوری و تضمین بیشتری نیز دارد. جهت ارتباط با مشاوران برتر مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل و بهره مندی از مشاوره انتخاب رشته کنکور و رتبه پذیرفته شدگان مهندسی نفت کنکور سراسری همین حالا با شماره موجود در این صفحه تماس بگیرید.

برای اطلاع از رتبه قبولی در سال های دیگر و پردیس خودگردان مقالات زیر را مطالعه کنید.

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی نفت ۱۴۰۱

بخوانید: رتبه قبولی مهندسی نفت پردیس ۱۴۰۱

بخوانید: رتبه پذیرفته شدگان مهندسی نفت پردیس ۱۴۰۰

برای دریافت مشاوره در زمینه رتبه پذیرفته شدگان مهندسی نفت کنکور ۱۴۰۰ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره