سایر آزمون هاسایر موضوعات

زمان ثبت نام آزمون بهیاری ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان ثبت نام آزمون بهیاری ۱۴۰۳ یکی از سوالات متقاضیان این رشته می باشد. دوره های بهیاری توسط جهاد دانشگاهی و هنرستان های بهیاری ارائه می شود و زمان ثبت نام آزمون نیز توسط همین مراکز تعیین خواهد شد. داوطلبان باید با کسب اطلاع از جزئیات دوره های بهیاری برای ثبت نام اقدام نمایند. در این مطلب به بررسی کامل زمان ثبت نام آزمون بهیاری 1403 می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.

 

 آزمون بهیاری ۱۴۰۳

حوزه درمان یکی از محبوب ترین و پرمتقاضی ترین حوزه های تحصیلی و شغلی است. رقابت بر سر رشته های پزشکی و پرستاری در کنکور سراسری بسیار بالاست و با توجه به محدود بودن ظرفیت، بسیاری از داوطلبان موفق به کسب قبولی در این رشته ها نمی شوند.

این در حالیست که مراکز درمانی علاوه بر پزشک و پرستار به نیروی بهیار نیز نیاز دارد و علاقه مندان به فعالیت در این حوزه می توانند به سراغ دوره های بهیاری رفته و با کسب مدرک به فعالیت در بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی بپردازند. برای دریافت مدرک، متقاضیان باید از زمان ثبت نام آزمون بهیاری اطلاع داشته باشند و در این زمان اقدامات لازم را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام آزمون بهیاری

 

زمان ثبت نام آزمون بهیاری 1403

برای ثبت‌نام کنکور بهیاری متقاضیان بایستی ابتدا در دوره های بهیاری شرکت کرده و آموزش های لازم را دریافت کنند. به طور کلی برای ثبت‌نام دوره های بهیاری دو روش وجود دارد که در ادامه هریک را بررسی کرده و زمان ثبت نام آزمون بهیاری در هر روش را نیز توضیح می‌دهیم.

هنرستان بهیاری

داوطلبان می توانند در پایه نهم به دهم وارد هنرستان های بهیاری شده و پس از سه سال تحصیل مدرک دیپلم بهیاری خود را دریافت کنند. زمان ثبت نام آزمون بهیاری هنرستان همان زمان ثبت‌نام متوسطه دوم می باشد. در آن بازه زمانی داوطلبان باید از هنرستان های ارائه دهنده رشته بهیاری مطلع شوند و برای ثبت نام اقدام کنند.

لازم به ذکر است که برای قبولی در هنرستان بهیاری باید ابتدا در آزمون اولیه شرکت کرده و در صورت کسب رتبه حد نصاب، به جلسه مصاحبه دعوت خواهید شد. قبول شدگان در مصاحبه هنرستان بهیاری می توانند به تحصیل در این رشته بپردازند.

 

زمان ثبت نام آزمون بهیاری |‌ جهاد دانشگاهی

متقاضیانی که مدرک دیپلم خود را دریافت کرده اند و بین سنین 18 تا 45 سال هستند، می‌توانند با ثبت نام در دوره های بهیاری جهاد دانشگاهی و شرکت در آزمون اختصاصی مدرک خود را دریافت کنند.

زمان برگزاری دوره و همچنین زمان ثبت‌نام کنکور بهیاری جهاد دانشگاهی به طور دقیق مشخص نیست چراکه این سازمان با توجه به نیاز نیروی درمان و همچنین تعداد متقاضی، چند بار در سال دوره برگزار می کند. متقاضیان برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون بهیاری باید به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کنند. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاع سریع از زمان برگزاری دوره ها در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

زمان ثبت نام آزمون بهیاری‌ | سهمیه بهیاران در کنکور سراسری

متقاضیان کنکور سراسری تجربی که مدرک بهیاری دارند، می توانند از سهمیه مدرک خود برای قبولی در رشته پرستاری استفاده کنند. البته استفاده از سهمیه بهیاری مشروط به شرایطی است که یکی از مهم ترین آن ها داشتن حداقل سه سال سابقه کار بهیاری می باشد.

اگر در مورد سهمیه بهیاران در کنکور سراسری سوالات بیشتری دارید و یا برای آمادگی کنکور نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید با مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید.

 

مشاوره آزمون بهیاری

متقاضیان رشته بهیاری می توانند در دوره های نهم به دهم هنرستان بهیاری و یا دوره های جهاد دانشگاهی شرکت کرده و مدرک خود را دریافت کنند. دوره های بهیاری جهاد دانشگاهی شهریه پرداز هستند. هلال احمر نیز دوره بهیاری برگزار می کند اما با توجه به عدم برگزاری آزمون در چند سال گذشته اطلاع دقیقی از شرایط ثبت نام آن در دست نیست.

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه زمان ثبت نام آزمون بهیاری ۱۴۰۳ برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون بهیاری می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. زمان ثبت نام آزمون بهیاری چه تاریخی است؟

    به زمان ثبت نام آزمون بهیاری هنرستان و جهاد دانشگاهی در متن مقاله به طور کامل اشاره شده است.

  2. آیا بهیاران در کنکور سراسری سهمیه دارند؟

    بله بهیاران در صورت شرکت در کنکور تجربی برای قبولی در رشته پرستاری می توانند از سهمیه استفاده کنند.

  3. آیا هلال احمر نیز دوره های بهیاری برگزار می کند؟

    بله اما چندین سال است که دوره ای برگزار نشده و به همین اطلاعات دقیقی در دست نیست.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره