کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان ۱۴۰۱

کانال تلگرام تحصیلی     

رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان ۱۴۰۱ چند می باشد؟ داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور گروه تجربی را انتخاب کرده اند، می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. اگر شما از داوطلبان کنکور سراسری تجربی هستید و علاقه مند به تحصیل در رشته اتاق عمل از رشته های پیراپزشکی دانشگاه پردیس خودگردان می‌باشید، علاوه بر کسب رتبه مناسب بایستی یک انتخاب رشته درست نیز انجام دهید. شما می‌توانید از آخرین رتبه های قبولی رشته اتاق عمل در دانشگاه های پردیس خودگردان سال های گذشته استفاده کنید. به همین منظور در ادامه این مطلب آخرین رتبه قبولی اتاق عمل پردیس کنکور ۱۴۰۱ را ارائه کرده ایم.

 

آخرین رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان ۱۴۰۱

دانشگاه های پردیس خودگردان یک شعبه از دانشگاه های دولتی می‌باشند که قبولی راحت تری نسبت به دانشگاه های دولتی دارند اما به دلیل اینکه از دانشگاه های خوب کشور هستند، نیازمند کسب رتبه مناسب می‌باشند. برای مشاهده انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

برای قبولی در رشته اتاق عمل باید به رتبه خود در سهمیه توجه کنید. از سهمیه های موثر در کنکور سراسری و قبولی در رشته اتاق عمل دانشگاه های پردیس خودگردان، سهمیه ایثارگران 25 درصد ظرفیت، سهمیه ایثارگران 5 درصد ظرفیت، سهمیه منطقه یک، سهمیه منطقه دو و سهمیه منطقه سه می‌باشد. در ادامه آخرین رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان 1401 را به تفکیک سهمیه ارائه کرده ایم.

 

سهمیه ایثارگران 25 درصد

آخرین رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی قم 3367
دانشکده علوم پزشکی لارستان 5361
برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

منطقه یک | رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان ۱۴۰۱

آخرین رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی گلستان – گرگان 8210
دانشگاه علوم پزشکی البرز – کرج 6456

منطقه دو

آخرین رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان 1401 در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز 14700
دانشگاه علوم پزشکی کاشان 9509

منطقه سه | رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان 1401

آخرین رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان ۱۴۰۱ در این سهمیه به شرح زیر می باشد.

دانشگاه رتبه در سهمیه
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 14760
دانشگاه علوم پزشکی قم 16345

برای مشاهده و آگاهی از رتبه قبولی همه رشته های دانشگاهی در دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه) و پردیس خودگردان به مقاله زیر مراجعه کنید.

👈 رتبه قبولی کنکور 👉

 

مشاوره انتخاب رشته اتاق عمل پردیس خودگردان

مرکز مشاوره تحصیلی دانتل کو سعی در جمع آوری آخرین رتبه‌های قبول شدگان رشته اتاق عمل در دانشگاه های پردیس ارائه دهنده این رشته داشته است که در متن مقاله نیز به آن ها اشاره کردیم. داوطلبانی که قصد دارند رشته اتاق عمل را در دانشگاه های پردیس خودگردان انتخاب کنند، می‌توانند از رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان ۱۴۰۱  استفاده کنند. برای مشاهده آخرین رتبه قبولی کنکور تجربی کلیک کنید.

گاها داوطلبی یک کد رشته محل اتاق عمل را در دانشگاه پردیس خودگردان درنظر دارد که از آخرین رتبه قبولی آن اطلاعاتی در دسترس نیست. در این موقعیت داوطلب برای کسب آگاهی می‌تواند از یک مشاور با تجربه که دارای شناخت و اطلاعات خوبی پیرامون انتخاب رشته است، کمک بگیرد تا تمامی جوانب یک انتخاب را برای داوطلب شرح دهد و در چینش صحیح الویت ها درصد خطا را به صفر برساند.

مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل با تجربه فراوان در زمینه انتخاب رشته،  آماده کمک و اطلاع رسانی به شما داوطلبان عزیز هستند. شما می‌توانید از طریق تماس با مرکز دانتل کو با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه آخرین رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. ملاک قبولی در رشته اتاق عمل در دانشگاه های پردیس خودگردان چه می باشد؟

    ملاک قبولی رتبه ای است که داوطلب در سهمیه بدست آورده است.

  2. آیا متقاضیان می توانند برای انتخاب رشته، از رتبه قبولی اتاق عمل پردیس خودگردان ۱۴۰۱ استفاده کنند؟

    بله، تمامی علاقه مندان به انتخاب رشته پس از دریافت نتایج اولیه خود می توانند به کمک آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان اتاق عمل پردیس کنکور نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

  3. آخرین رتبه‌های پذیرفته شدگان رشته اتاق عمل در دانشگاه‌های پردیس خودگردان به چه صورت است؟

    رتبه‌های پذیرفته شدگان با توجه به فاکتورهای مختلفی در دانشگاه‌های مختلف تعیین می شود که در متن مقاله به آن ها اشاره کردیم.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره