دکتریدکتری وزارت بهداشت

نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ در زمان معین از سایت سنجش پزشکی منتشر می شود و داوطلبان پس از مشاهده آن می توانند برای شرکت در مراحل بعدی این آزمون اقدام نمایند. در صورت عدم اطلاع از زمان و جزییات اعلام نتایج انتخاب رشته ممکن است در آمادگی مراحل بعدی با مشکل مواجه شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و یا با مشاوران مجموعه دانتل کو تماس بگیرید.  

 

نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳

داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکترا رشته های پزشکی را دارند، باید در آزمون دکترا وزارت بهداشت شرکت کنند. مدتی پس از شرکت در آزمون، نتایج اولیه اعلام می شود و داوطلبان با توجه به رتبه کسب کرده خود می توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند. 

مدتی پس از انتخاب رشته نیز نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت اعلام می شود و داوطلبان برای مصاحبه هر یک از رشته های انتخابی خود که رتبه حد نصاب را در آن کسب کرده باشند، دعوت خواهند شد. برای شرکت در مراحل بعدی آزمون دکتری، لازم است تا داوطلبان از جزییات نتایج انتخاب رشته دکترا وزارت بهداشت اطلاع دقیق داشته باشند تا بر این اساس اقدامات مورد نیاز را انجام دهند.  

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت 1403

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج اولیه آزمون مجاز به انتخاب رشته شده اند، این امکان را دارند تا در زمان تعیین شده به سایت سنجش پزشکی مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته را با توجه به اولویت بندی خود تکمیل نمایند. مدتی پس از انتخاب رشته نتایج آن منتشر شده و داوطلبان می توانند در همین سامانه نتیجه را مشاهده نمایند. 

سال گذشته نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت در شهریور ماه اعلام شد. هنوز زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دکترا وزارت بهداشت مشخص نشده است اما انتظار می رود که مانند سال گذشته در شهریور ماه باشد. در صورت اطلاع رسانی در مورد زمان اعلام نتایج، این مطلب بروزرسانی شده و تاریخ دقیق در همین صفحه قرار خواهد گرفت. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاع سریع از زمان اعلام نتایج در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

روند انتخاب رشته و اعلام نتایج آزمون دکتری وزارت بهداشت به صورت کامل از سایت سنجش مجزا است. مجری برگزاری این آزمون سنجش پزشکی می باشد و تمامی مراحل آن از انتخاب رشته تا اعلام نتایج نیز در همین سایت با آدرس sanjeshp.ir انجام می شود. برای مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید. 

1️⃣ با جستجو آدرس sanjeshp.ir وارد سایت سنجش پزشکی شوید. 

نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

 

2️⃣ از منوی سمت راست بر روی گزینه دکتری تخصصی و سپس گزینه دکتری تخصصی ph.D کلیک نمایید. 

نتایج دکتری وزارت بهداشت

 

3️⃣ گزینه مشاهده نتایج انتخاب رشته دکترا وزارت بهداشت را انتخاب نمایید. 

4️⃣ مجددا گزینه نتایج انتخاب رشته دکترا وزارت بهداشت را انتخاب کنید. 

5️⃣ کد ملی و شماره تلفن خود را در کادر مربوطه درج کنید. 

6️⃣ یکی از روش های جستجو را انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعات مورد نظر، نتیجه را مشاهده نمایید. 

پس از مشاهده نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت در صورتی که رتبه حد نصاب رشته های مورد نظر خود را به دست آورده باشید، خواهید دید که برای مصاحبه آن دانشگاه دعوت شده اید. در صورت دعوت به مصاحبه باید در آن شرکت کرده و آخرین مرحله آزمون دکترا را نیز طی نمایید. 

 

مصاحبه دکترا وزارت بهداشت 

پذیرش دکتری وزارت بهداشت در دو مرحله انجام می شود و داوطلبان پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت باید در مصاحبه هر یک از رشته محل ها نیز شرکت نمایند. مصاحبه دکترا وزارت بهداشت به این صورت است که داوطلبان باید در ایستگاه های مختلف ارزیابی شوند و عملکرد خود در حوزه های مختلف مثل زبان انگلیسی، تسلط به پایان نامه، جستجو رفرنس علمی و غیره را نشان دهند. 

برای شرکت در مصاحبه باید از جزییات هر یک از ایستگاه ها اطلاع داشته باشید و آمادگی لازم برای عملکرد در این جلسه را داشته باشید. کسب آمادگی در این زمینه بسیار حائز اهمیت است پس برای کسب اطلاع بیشتر توصیه می شود که با مشاوران تحصیلی مجموعه دانتل کو مشورت نمایید. 

 

مشاوره انتخاب رشته دکترا

داوطلبی که در آزمون دکترا وزارت بهداشت شرکت کرده اند، باید در زمان تعین شده انتخاب رشته خود را انجام داده و سپس با توجه به نتایج انتخاب رشته خود نسبت به انجام مراحل بعدی اقدام نمایند. مصاحبه دکترا مهم ترین مرحله این آزمون می باشد که کسب اطلاع از جزییات آن برای داوطلبان الزامی است. 

چنانچه هرگونه سوال و یا ابهامی در زمینه نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت برای تان وجود دارد، می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا یاری تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دکترا وزارت بهداشت با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02191005066 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می شود؟

    انتظار می رود که نتایج مانند سال های گذشته در شهریور ماه منتشر شود. 

  2. برای دریافت نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت چه باید کرد؟

    برای این منظور لازم است که داوطلبان به سایت سنجش پزشکی با آدرس sanjeshp.ir مراجعه کنند. 

  3. آیا داوطلبان در تمامی رشته های انتخابی خود دعوت به مصاحبه خواهند شد. 

    خیر تنها در رشته هایی دعوت به مصاحبه می شوید که رتبه حد نصاب آن ها را کسب کرده باشید. 

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره