مدارسمشاوره تحصیلی دانش آموزان

ثبت نام کتاب پیش دبستانی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

ثبت نام کتاب پیش دبستانی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ مانند دیگر کتاب های تحصیلی به صورت اینترنتی انجام می‌شود. والدین می‌توانند با مراجع به سامانه توزیع و فروش مواد آموزشی نسبت به ثبت نام کتاب‌های درسی فرزند خود اقدام نمایند. والدینی که فرزند پیش دبستانی دارند ممکن است برای اولین بار قصد ثبت نام کتاب را داشته باشند. به همین منظور آگاهی از فرایند ثبت نام کتاب درسی برای‌شان حائز اهمیت است. در ادامه مقاله به بررسی کامل سایت و زمان ثبت نام و قیمت کتاب پیش دبستانی 1402 – 1403 می‌پردازیم.

 

ثبت نام کتاب پیش دبستانی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دوران پیش دبستانی برای کودکان بسیار مهم است زیر در این دوره کودک برای ورود به مدرسه آماده می‌شود و مفاهیم پایه را نیز آموزش می‌بیند. کتاب های درسی برای تمامی مقاطع تحصیلی مهم هستند اما این اهمیت برای پایه پیش دبستانی چند برابر می‌شود چراکه کودکان برای اولین بار با کتاب های درسی آشنا می‌شوند و آموزش می‌بینند. والدینی که قصد خرید کتاب پیش دبستانی برای کودکان عادی و استثنایی را دارند باید برای ثبت نام کتاب پیش دبستانی به سایت‌های متفاوتی مراجعه نمایند.

 

زمان ثبت نام کتاب پیش دبستانی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

در صورتی که پیش دبستانی کودک تحت نظارت آموزش و پرورش نباشد، کتاب های درسی را می‌توان به صورت حضوری از طریق انتشارات مختلف تهیه کرد و هیچ محدودیت زمانی نیز برای خرید کتاب‌ها وجود ندارد. اما اگر پیش دبستانی فرزند شما تحت نظارت آموزش و پرورش است و یا ملزم به خرید این کتاب‌ها هستید، باید در زمان تعیین شده به سایت مورد نظر مراجعه نمایید.

زمان ثبت نام کتاب پیش دبستانی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ تاکنون اعلام نشده است. پیش بینی می شود این بازه زمانی از تیر ماه تا شرهریور ماه خواهد بود.

تاریخ ثبت نام کتاب پیش دبستانی در سال جدید هنوز اعلام نشده است اما سال گذشته ثبت نام کتاب پیش دبستانی ابتدایی از 5 تیر تا 11 شهریور و ثبت نام کتاب آمادگی تکمیلی 28 فروردین تا 21 خرداد انجام می‌شد. در صورت اطلاع زمان دقیق این مطلب بروزرسانی خواهد شد. برای کسب اطلاع در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید در کانال تلگرامی دانتل کو عضو شوید.

 

سایت ثبت نام کتاب درسی پیش دبستانی 1402 – 1403

نکته مهم در ثبت نام کتاب پیش دبستانی این است که آمادگی استثنایی و عادی با یکدیگر متفاوت هستند و برای خرید کتاب هریک باید به سایت متفاوتی مراجعه نمایید. ثبت نام کتاب‌های آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی) از سایت irtextbook.ir انجام می‌گیرد. اما کتاب های پیش دبستانی عادی به صورت آزاد فروخته می‌شود و برای خرید می‌توان از طریق سایت azad.irtextbook.ir اقدام کرد. 

نکته: علاوه بر روش‌های فوق خرید کتاب‌‌های پیش دبستانی از طریق سایر فروشگاه‌های کتاب نیزامکان پذیر است و والدین می‌تواند حضوری و یا تلفنی کتاب را خریداری کنند.

 

نحوه ثبت نام کتاب درسی پیش دبستانی استثنایی

همانطور که گفته شد ثبت نام کتاب پیش دبستانی استثنایی و عادی از دو سایت مختلف امکان پذیر است. برای تهیه کتاب های پیش دبستانی عادی می‌توانید به صورت حضوری از انتشارات‌های مختلف کتاب ها را تهیه کنید و یا به صورت آزاد سفارش خود را ثبت نمایید. در ادامه هر دو روش آزاد و دولتی را توضیح می‌دهیم.

 

ثبت نام کتاب درسی پیش دبستانی عادی

1️⃣برای ثبت نام کتاب پیش دبستانی وارد سایت azad.irtextbook.ir شوید

2️⃣ گزینه “ورود به بخش سفارش های تک جلدی کتاب” را انتخاب کنید.

3️⃣ اگر قبلا ثبت نام نکرده اید، ثبت نام در سامانه را بزنید و کد ملی دانش آموز را وارد کنید

4️⃣ اطلاعات را تکمیل کرده و گزینه ثبت اطلاعات را انتخاب کنید.

5️⃣ دوباره به قسمت ورود به سامانه برگردید و با وارد کردن کد ملی و رمز عبور وارد صفحه ثبت سفارش شوید.

6️⃣ حال در این صفحه کتاب های خود را اتخاب کرده و با پرداخت هزینه به صورت آزاد سفارش خود را نهایی کنید.

 

ثبت نام کتاب پیش دبستانی عادی

1️⃣ورود به سایت irtextbook.ir

2️⃣ انتخاب گزینه ورود دانش آموزان

3️⃣ وارد کردن کد ملی و سریال شناسنامه دانش آموز در کادر

4️⃣ انتخاب کتاب درسی خود و پرداخت هزینه

 

خرید و قیمت کتاب پیش دبستانی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

علاوه بر ثبت نام کتاب پیش دبستانی آشنایی با کتاب‌ها و خرید آن‌ها نیز حائز اهمیت است. کتاب های درسی دوره پیش دبستانی تنوع زیادی دارند و با توجه به صلاح دید مربی مورد استفاده قرار می‌گیرند. محتوای این کتاب‌ها برای آموزش کودکان بسیار مهم هستند چراکه علوم پایه را به آنان آموزش می‌دهند. در ادامه به توضیحاتی در مورد کتاب های درسی مختلف می‌پردازیم تا در هنگام خرید آشنایی کافی با کتاب ها داشته باشید.

برای عضویت در کانال اطلاع رسانی می توانید بر روی متن کانال تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” بنویسید و عضو شوید. 

 

کتاب های آموزش علوم

آموزش علوم در دوره پیش دبستانی شامل مسائل پایه و کلی است. در کتاب های آموزشی علوم کودکان پیش دبستانی با اعضای بدن آشنا می‌شوند، فصل‌ها را می‌آموزند و به طور کل با محیط اطراف خود به صورت ابتدایی آشنا می‌شوند.

 

کتاب های آموزش ریاضی

مفاهیم اولیه ریاضی در دوران پیش دبستانی به کودکان آموزش داده می‌شود. مواردی همچون اعداد، حجم، اندازه گیری و غیره از مفاهیمی هستند که بهتر است قبل از شروع مدرسه کودکان با آن‌ها آشنا شوند. مطابق با کتاب های درسی و روش های مربی، مفاهیم ریاضی همراه با بازی و شعر به کودکان آموزش داده می‌شود.

 

ثبت نام کتاب پیش دبستانی | کتاب های آموزش فارسی

آشنایی با حروف الفبا و به طور کلی نوشتن و خواندن برای کودکان مقطع اول ابتدایی چالش بزرگی است. کتاب های فارسی پیش دبستانی شامل حروف الفبا و شناخت صداها آن‌هاست تا در این دوره کودکان در سطح ساده با اصول خواندن و نوشتن آشنا شده و آماده مقطع بعدی شوند.

 

کتاب های آموزش هوش

محتوای کتاب های آموزشی هوش باعث می‌شوند که هوش کودک تقویت شود. مباحثی همچون آموزش الگو، شمارش اعداد، پیدا کردن تفاوت و شباهت در تصاویر و غیره از مباحثی هستند که در کتاب های آموزش هوش تدریس می‌شوند.

 

کار در خانه

و در آخر کتاب های کار در خانه که کودکان باید در منزل به تکمیل تمرین‌های آنان بپردازند. موارد تدریس شده ریاضی، فارسی، علوم و هوش که توسط معلم تدریس شده است در خانه تمرین می‌شود تا یادگیری کودک بهتر انجام شود.

 

 مشاوره ثبت نام کتاب پیش دبستانی

پیش دبستانی اولین تجربه ورود کودکان به محیط‌های آموزشی است و مهم است که والدین شرایط را به گونه‌ای برای آنان مهیا کنند تا آرامش خاطر داشته باشند. آماده کردن کتاب های درسی یکی از این اقدامات است. ثبت نام کتاب پیش دبستانی از طریق سایت در زمان مشخصی انجام می‌گیرد. برای اطلاع سریع از زمان ثبت نام می‌توانید در کانال دانتل کو عضو شوید. چنانچه هر سوالی در زمینه خرید و ثبت‌نام کتاب های پیش دبستانی داشتید، می‌توانید از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام کتاب پیش دبستانی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

کتاب های دوره پیش دبستانی کدامند؟

به طور کل کتاب پیش دبستانی به دسته‌های آموزشی، مهارتی، هوش و تمرکز تقسیم می‌شوند.

ثبت نام کتاب پیش دبستانی از طریق چه سایتی است؟

ثبت‌نام کتاب پیش دبستانی عادی و استثنایی با یکدیگر متفاوت است. والدین می‌توانند برای ثبت نام مطابق با آنچه در متن گفته شده اقدام کنند.

نحوه خرید و سفارش کتاب پیش دبستانی چگونه است؟

می‌توان به صورت حضوری و یا غیر حضوری به انتشارات‌های مختلف مراجعه کرد و یا از طریق سامانه irtextbook.ir و azad.irtextbook.ir طبق مراحل گفته شده در متن اقدام نمود.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره