کارشناسی ارشدکارشناسی ارشد وزارت بهداشت

اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ یکی از مهم ترین و مورد انتظارترین موارد برای داوطلبان کنکور وزارت بهداشت می‌باشد. نتایج نهایی تعیین کننده این است که چه کسانی جزو پذیرفته شدگان نهایی در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می باشند و می توانند جهت نام نویسی نهایی به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنند. مرکز سنجش آموزش پزشکی که مسئول برگزاری آزمون ارشد رشته های گروه پزشکی می باشد، در تاریخ‌های مقرر نتایج انتخاب رشته این آزمون را منتشر و در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد. در ادامه اطلاعات کاملی از زمان، نحوه دریافت اعلام نتیجه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1402 ارائه کرده ایم.

 

زمان اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

همانطور که اشاره کردیم، برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بر عهده مرکز سنجش آموزش پزشکی می‌باشد. هر ساله این مرکز با شروع ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، یک تقویم برگزاری مربوط به مراحل مختلف این آزمون را نیز منتشر می نماید.

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در تاریخ ۲۴ مرداد ماه منتشر شد.

پس از اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت، داوطلبانی که در مرحله انتخاب رشته شرکت کرده بودند، می توانند از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود مطلع شوند. پذیرفته شدگان در این مرحله بایستی جهت تکمیل مراحل نام نویسی خود در دانشگاه محل قبولی اقدام نمایند.

طبق آخرین اطلاعیه های منتشر شده از سوی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در اواخر شهریور ماه منتشر خواهد شد.

 

نحوه دریافت نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

نتیجه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1402 به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور منتشر می گردد. مراحل دریافت نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

1️⃣ در زمان اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور به نشانی اینترنتی ” sanjeshp.ir ” مراجعه کنید.

 

2️⃣ در منوی سمت راست سایت ابتدا بر روی گزینه ” کارشناسی ارشد ” و سپس گزینه ” ارشد ” کلیک کنید.

اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت

3️⃣ گرینه “ نتایج نهایی ” را انتخاب کنید.

4️⃣ در این مرحله در کادر مربوطه “ کد رهگیری ثبت نام ” خود را وارد کنید، تا کارنامه نهایی این آزمون در اختیار شما قرار گیرد.

به محض فعال شدن لینک اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت 1402 در سایت سنجش پزشکی، راهنمای تصویری کامل نیز به مطالب فوق اضافه خواهد شد.

 

کارنامه نهایی ارشد وزارت بهداشت

همزمان با اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت کارنامه ای نیز در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که می‌توانند اطلاعاتی همچون رتبه خود و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر رشته محل را مشاهده نمایند. با استفاده از کارنامه نهایی ارشد وزارت بهداشت داوطلبان می توانند دلیل قبولی خود را متوجه شوند. البته امکان تخمین شانس قبولی در اولویت های پایین تر از طریق کارنامه نهایی وجود ندارد. 

داوطلبانی که موفق به قبولی نشده‌اند، می توانند برای قبولی در سال آینده برنامه ریزی نمایند. مهم ترین فاکتور برای قبولی در آزمون ارشد وزارت بهداشت تنظیم برنامه مطالعاتی و نحوه صحیح درس خواندن می‌باشد. برای این منظور توصیه می شود که از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید. 

 

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید. 

 

اعتراض به نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت

در صورتی که پس از مشاهده نتایج نهایی از نتیجه خود رضایت نداشتید، می توانید در زمان تعیین شده اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید. ثبت اعتراض به اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت از طریق سایت سنجش پزشکی با آدرس sanjeshp.ir انجام می‌شود. 

برای اعتراض باید از منوی سمت راست صفحه گزینه سیستم پاسخگویی و سپس ارسال درخواست را انتخاب نمایید. مراجعه حضوری برای ثبت اعتراض به هیچ عنوان پاسخ داده نمی شود و تنها راه از طریق سامانه می‌باشد. پس از پایان مهلت، اعتراض ها بررسی شده و نتایج آن به داوطلبان اعلام می شود. تاریخ دقیق اعتراض به اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت هنوز مشخص نشده است. 

 

مشاوره نتایج ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲

پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۲ دسته ای از داوطلبان در یکی از کد رشته محل هایی که در فرم انتخاب رشته خود درج کرده اند، پذیرفته می شوند. این دسته از داوطلبان بایستی به برخی نکات توجه داشته باشند.

✅ داوطلبانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان دوره روزانه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می باشند، چنانچه جهت ثبت نام نهایی در دانشگاه محل قبولی اقدام نکنند، از ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال بعد محروم می شوند.

✅ عدم مراجعه حضوری در زمان های تعیین شده جهت ثبت نام نهایی توسط پذیرفته شدگان به معنای انصراف آن ها تلقی خواهد شد.

✅ پس از ثبت نام در دانشگاه، دریافت هرگونه انتقالی، تغییر رشته و یا جابجایی ممنوع است.

✅ پذیرفته شدگان بایستی در زمان های تعیین شده به سایت دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند و سپس همراه با مدارک لازم برای ثبت نام نهایی در دانشگاه مورد نظر اقدام نمایند. 

 چنانچه در مورداعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت سوالی دارید، می توانید با برقراری تماس با مشاوران مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل، ضمن دریافت پاسخ سوالات خود، راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

  1. متقاضیان چه زمانی می توانند برای مشاهده نتیجه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اقدام کنند؟

    اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت در اواخر شهریور ماه 1402 می باشد.

  2. آیا انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می گردد؟

    بله، داوطلبان می توانند برای دریافت نتیجه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به سایت با آدرس الکترونیکی ” sanjeshp.ir ” مراجعه نمایند.

  3. متقاضیان برای دریافت نتیجه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟

    کد رهگیری ثبت نام از مهم ترین اطلاعاتی است که هر داوطلب جهت دریافت این نتیجه بدان نیاز دارد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره