دانشگاه های بدون آزمونبدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی

نحوه ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور 99

کانال تلگرام تحصیلی     

دانشگاه علمی کاربردی با تلفیق علم‌ و‌عمل به خاستگاه شاغلین علاقه‌مند به ادامه تحصیل تبدیل شده است. برگزاری دوره‌های بدون کنکور این دانشگاه، پاسخ درخوری به  نیاز شاغلین برای تحصیلات تکمیلی است. علاقه‌مندان به ثبت نام در این دوره‌ها باید در زمان اعلامی از سوی سازمان سنجش اقدام به تکمیل فرم‌های مربوطه نمایند. همچنین برای تمامی داوطلبان ضرورت دارد که دفترچه راهنمای ثبت نام مربوط به خود را دریافت کنند. تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام در دفترچه به داوطلبان ارائه شده است. برای آشنایی و اطلاع دقیق ازثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی با ما همراه باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه علمی کاربردی بدون کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

 

علمی کاربردی بدون کنکور

متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌توانند در ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه شرکت نمایند. دانشگاه علمی کاربردی دوبار در طول هر سال اقدام به جذب دانشجو بدون کنکور می‌نماید. یک بار در ماه مهر و بار دیگر در بهمن ماه. در حقیقت می‌توان گفت که ثبت نام بهمن ماه گامی در جهت تکمیل ظرفیت دانشگاه است. لازم است داوطلبان دفترچه راهنما بارگذاری شده روی سایت سازمان سنجش را دانلود نمایند. داوطلبان باید دفترچه راهنما را کامل مطالعه نمایند و از رشته محل‎های ارائه شده مطلع شوند. سپس با اقدام به موقع درطی زمان اعلامی، به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نموده و به درج اطلاعات درخواستی بپردازند. در ادامه مراحل ثبت نام به طور دقیق شرح داده می‌شود.

فرآیند ثبت نام

دانشگاه جامع علمی کاربردی برای جذب دانشجو دو دفترچه منتشر می‌کند. یک دفترچه مختص ثبت نام بدون کنکور مقطع کاردانی است. دفترچه دوم مختص ثبت نام بدون کنکور دوره کارشناسی ناپیوسته می باشد. داوطلبان باید دفترچه مربوط به خود را دانلود نموده و از ضوابط ثبت نام آگاه شوند. سپس با استفاده از کارت‌های عضو شتاب اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام نمایند.سپس با استفاده از لینک ثبت نام موجود در سایت و وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده، به تکمیل اطلاعات مورد نیاز بپردازند.

برای تکمیل فرم ثبت نام وانتخاب رشته  داوطلبان متقاضی دوره کاردانی مجاز به انتخاب 30 رشته هستند. برای دوره کارشناسی تعداد انتخاب ها بیست رشته محل می‌باشد. بعد از تکمیل فرم‌ها سیستم شماره پرونده و کد رهگیری مربوط به هر داوطلب را ارائه می نماید. لازم است داوطلبان در حفظ شماره پرونده و کد رهگیری خویش کوشا باشند.

ثبت نام برای ورودی‌های ماه مهر به صورت اینترنتی است. ثبت نام ورودی‌های بهمن به صورت حضوری انجام می شود. البته برای ثبت نام بهمن ماه نیز باید دفترچه راهنما از سایت سازمان سنجش دانلود شود و هزینه ثبت نام نیز پرداخت گردد. برای ورودی بهمن، داوطلبان تنها مجاز به انتخاب یک رشته محل هستند.

علمی کاربردی بدون کنکور | نکات مهم

  • برای ثبت نام در مقطع کاردانی داشتن دیپلم کافی است.
  • برای ثبت نام در مقطع کارشناسی داشتن مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم نظام قدیم ضروری است.
  • مشمولان نظام وظیفه مجاز به ثبت نام نیستند.
  • ادامه تحصیل مجدد برای دارندگان مدرك كارشناسی ناپیوسته، در همان مقطع ولی در رشته های دیگر ممنوع نیست.
  • داوطلبان باید توانایی جسمی لازم متناسب با رشته انتخاب خود را داشته باشند.
  • تغییر رشته، مرخصی و نقل و انتقال در ترم اول مجاز نمی باشد.
  • داوطلبان مقطع کاردانی محدودیتی برای انتخاب رشته از میان هر چهار زیرگروه ندارند. یعنی نیازی به همجنس بودن رشته انتخابی و دیپلم نیست.
  • داوطلبان مقطع کارشناسی ناپیوسته می‌توانند رشته ای به غیر از رشته کاردانی خود را انتخاب نمایند.

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره