کنکور سراسریثبت نام کنکور سراسری

مهلت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400

کانال تلگرام تحصیلی     

ورود به دانشگاه فرهنگیان هدف شمار زیادی از دانش آموزان و فارغ التحصیلان متوسطه دوم می باشد، اما بسیاری از مهلت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان بی اطلاع هستند. دانشگاه فرهنیگان با شرایط خاصی دانشجو جذب می کند که مهم ترین آن پذیرش نیمه متمرکز می باشد. یعنی متقاضیان علاوه بر شرکت در آزمون کتبی دانشگاه فرهنگیان بایستی که در مرحله مصاحبه حضوری نیز شرکت کنند، در صورت پذیرفته شدن در هر دو مرحله می توانند وارد دانشگاه فرهنگیان شوند، که لازمه شرکت در این مراحل اطلاع از زمان ثبت نام آن ها می باشد.  به همین دلیل در ادامه این مطلب پیرامون مهلت ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان 1400 اطلاعاتی ارائه کرده ایم.

 

مهلت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400

ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان برای ادامه تحصیل در این دانشگاه شامل چند مرحله می باشد. همانطور که پیش تر اشاره کردیم، ورود به دانشگاه فرهنگیان و کسب عنوان قبولی نیازمند این است که متقاضی ابتدا در آزمون کتبی ثبت نام کرده و موفق به کسب رتبه و تراز مناسبی گردد و سپس چنانچه به مرحله مصاحبه راه یافت و آن را با موفقیت پشت سر گذاشت، در دانشگاه محل قبولی ثبت نام نماید.

 

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه فرهگیان 1400

لازم است اشاره کنیم که علاوه بر تاریخ ثبت نام کنکور سراسری که در بهمن ماه تعیین می شود، سازمان سنجش چند روز پس از اتمام مهلت ثبت نام نیز، نسبت به تمدید زمان نام نویسی متقاضیان دانشگاه فرهنگیان در کنکور سراسری اقدام می کند که برای کنکور سراسری 1400 ، این بازه زمانی تا 20 بهمن ماه تمدید شد.

همینطور علاوه بر این پس از گذشته یک بازه زمانی دو هفته در اسفند ماه نیز فرصت مجددی جهت ثبت نام کنکور سراسری در اختیار علاقه مندان قرار می دهد که در واقع آخرین فرصت می باشد و متقاضیان بایستی در این تاریخ ها مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

 

ثبت نام در زمان انتخاب رشته

پس از ثبت نام در کنکور سراسری و شرکت در جلسه آزمون و کسب تراز مناسب، چنانچه داوطلبان طبق کارنامه اولیه شان، مجاز به انتخاب رشته فرهنگیان شده باشند، می توانند در ادامه ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان قدم بردارند.

متقاضیان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان، بایستی کارت اعتباری جهت انتخاب کد رشته محل های مربوط به این دانشگاه را خریداری کنند و سپس کد رشته محل های مربوطه را در فرم انتخاب رشته خود درج کنید.

لینک خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان همزمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته و شروع این فرآیند در سایت سازمان سنجش فعال خواهد شد. طبق روال سال های گذشته این پروسه در مرداد ماه 1400 انجام می شود.

 

ثبت نام نهایی | مهلت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400

چنانچه متقاضیان دعوت به مصاحبه شوند و پاسخ به سوالات مصاحبه و معاینات پزشکی را پشت سربگذارند، می توانند نتایج خود را همزمان با نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری دریافت کنند.

دسته ای از داوطلبان که جزو اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه فرهنگیان هستند، بایستی با مراجعه به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان، نسبت به ثبت نام نهایی خود اقدام کنند، چراکه عدم مراجعه داوطلب به معنای انصراف او تلقی خواهد شد. این مراحل نیز اواخر شهریور و اوایل مهرماه 1400 انجام می شود.

 

مهلت ویرایش مهلت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400

چنانچه متقاضیان پس از درج اطلاعات خود در سایت سازمان سنجش متوجه شوند، برخی اطلاعات خود را به غلط وارد کرده اند، بایستی حتما نسبت به ویرایش آن ها اقدام کنند، چراکه تاکید بر وارد کردن اطلاعات درست است.

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه فرهنگیان در تاریخ هایی که سازمان سنجش اعلام می کند، امکان پذیر می باشد. متقاضیان در چند بازه زمانی شامل ثبت نام کنکور سراسری، تمدید مهلت ثبت نام، فرصت مجدد ثبت نام و در زمان دریافت کارت ورود به جلسه می توانند نسبت به رفع اشتباهات احتمالی اقدام نمایند.

 

مشاوره ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی بایستی که توجه داشته باشند، ادامه تحصیل در این دانشگاه ها فقط از طریق شرکت در کنکور سراسری امکان پذیر است و اگر متقاضیان نتوانند در مهلت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان، مراحل نام نویسی خود را تکمیل کنند، راهی برای ورود به دانشگاه ها نخواهند داشت.

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری، با عدم پذیرش مواجه هستند، می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان شانس خود را امتحان کنند.

چنانچه ابهاماتی پیرامون مهلت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان و مراحل مختلف ورود به این دانشگاه دارید، در کم ترین زمان و بدون وقفه با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس بگیرید و ضمن دریافت پاسخ سوالاتتان، مشاوره لازم جهت نحوه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان را نیز دریافت نمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

آیا علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان بایستی در کنکور سراسری شرکت کنند؟

بله، ورود به دانشگاه فرهنگیان مستلزم کسب رتبه مناسب در کنکور سراسری در زیر گروه‌های آزمایشی مختلف می باشد.

معلت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان چه تاریخی است؟

متقاضیان بایستی در ثبت نام کنکور سراسری شرکت کنند.

آیا راه دیگری جز شرکت در کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه فرهنگیان وجود دارد؟

خیر، ولی علاقه مندان به شغل معلمی می توانند برای ورود به این حرفه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره