کارشناسی ارشدانتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزادانتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد

نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

کانال تلگرام تحصیلی     

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ متقاضیانی که کد رشته محل های مورد علاقه خود را در فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد درج کرده بودند، می توانند از نتایج این مرحله نیز مطلع شده و در صورتی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، جهت تکمیل مراحل نام نویسی خود اقدام نمایند. در این مرحله سازمان سنجش همانند دیگر مراحل کارشناسی ارشد، مسئولیت اعلام نتایج را بر عهده دارد، در ادامه به زمان و نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 1402 اشاره کرده ایم.

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

سازمان سنجش آموزش کشور مجری آزمون ارشد برای تمامی علاقه مندان به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد می باشد. پس از اتمام مهلت انتخاب رشته این آزمون، فرم انتخاب رشته تمامی شرکت کنندگان در این مرحله را بررسی می کند و سپس م نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ را منتشر می کند. متقاضیان با دریافت نتیجه خود در این مرحله می توانند از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود مطلع گردند.

نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ اعلام شد. داوطلبان هم اکنون می توانند برای دریافت کارنامه خود به سایت سنجش مراجعه کنند.

 

نحوه دریافت نتایج انتخاب رشته کنکور ارشد 1402

برای دریافت نتایج  انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۲ در دانشگاه های سراسری می توانید مطابق مراحل زیر عمل کنید.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

2️⃣ از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه “ کارشناسی ارشد ” کلیک نمایید.

نتایج انتخاب رشته ارشد

3️⃣ در این مرحله برای دریافت نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد بایستی بر روی لینک فعال “ سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 (اعلام نتایج نهایی دانشگاه ها ، موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی) ” کلیک کنید.

4️⃣ در صفحه جدید گزینه “ورود به سیستم ” را انتخاب کنید.

ورود به سیستم نتایج کنکور کارشناسی ارشد

5️⃣ برای ورود به نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد سامانه دو روش جستجو در اختیار شما قرار می دهد.

          روش اول: شماره پرونده، کد ملی و سال تولد

          روش دوم: شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام 

6️⃣ یکی از روش ها را انتخاب کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید و در صفحه جدید برای دریافت نتایج انتخاب رشته ارشد 1402 بایستی گزینه ” نتایج کارشناسی ارشد ” را انتخاب کنید.

 

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون ارشد ۱۴۰۲

چنانچه جزو داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد هستید و در این انتخاب رشته این آزمون شرکت کرده اید، می توانید با اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1402 به موقع از نتیجه آزمون خود مطلع گردید و چنانچه در یکی از الویت های خود پذیرفته شده بودید، جهت ثبت نام نهایی در آن رشته و دانشگاه اقدام کنید و در فرصتی که در اختیار دارید با آرامش مدارک لازم را مهیا کنید.

به همین منظور شما می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره تحصیلی دانتل، با مشاوران مجرب این مرکز در ارتباط باشید تا از اخبار لحظه ای مربوط به کنکور کارشناسی ارشد و زمان دقیق اعلام نتیجه انتخاب رشته این آزمون مطلع گردید.

 

مشاوره نتایج انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۲

پس از اعلام نتایج کنکور ارشد داوطلبانی که جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام نهایی به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنند. زمانبندی حضور در دانشگاه ها توسط سایت اختصاصی خود دانشگاه اعلام می گردد. برای مشاهده مقاله چگونگی دریافت شماره پرونده و کد رهگیری کلیک کنید.

بایستی در نظر داشته باشید که زمان در نظر گرفته شده جهت ثبت نام نهایی داوطلبان پذیرفته شده بسیار محدود می باشد بنابراین اطلاع سریعتر از زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد باعث می شود که متقاضیان با آرامش خاطر و بدون استرس مدارک لازم را تهیه کرده و برای قطعی کردن ثبت نام خود به دانشگاه مورد نظر مراجعه نمایند.

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ موفق به کسب نتیجه قبولی نمی شوند، می توانند خود را برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آماده کنند.البته لازم است توجه داشته باشید که تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد در صورتی که برگزار گردد، متقاصیان مجاز به شرکت در آن هستند.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ و همینطور پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ارشد با مشاوران مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۲ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. نتیجه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می گردد؟

    زمان دقیق اعلام نتیجه انتخاب رشته مشخص نیست، اما با توجه به تاریخ برگزاری و انتخاب رشته این آزمون، احتمال دارد این مرحله شهریور ماه منتشر گردد.

  2. نحوه اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور ارشد 1402 به چه صورت است؟

    نتیجه انتخاب رشته به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش ” sanjesh.org ” منتشر می گردد.

  3. متقاضیانی که پس از اعلام نتایج انتخاب رشته، جزو اسامی پذیرفته شدگان هستند، بایستی چه اقداماتی انجام دهند؟

    بایستی جهت تکمیل مراحل ثبت نام خود در دانشگاه محل قبولی شان اقدام کنند. زمان بندی حضور در دانشگاه محل قبولی، از طریق سایت اختصاصی هر دانشگاه اعلام می گردد.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره