دکتریانتخاب رشته و مصاحبه دانشگاه آزاد

اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد ۱۴۰۰ | اعتراض کنکور آزاد 99

کانال تلگرام تحصیلی     

اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد ۱۴۰۰ همانند مرحله انتخاب رشته و مصاحبه دکتری، به صورت مجزا از دانشگاه های سراسری انجام می شود. پذیرش دکتری در دانشگاه آزاد نیز به صورت نیمه متمرکز می باشد و متقاضیان بایستی که پس از کسب نمره قبولی در آزمون کتبی، امتیاز لازم را در مصاحبه تخصصی نیز کسب کنند. متقاضیان در هر مرحله به نتایح بدست آمده اعتراض داشته باشند، می توانند نسبت به اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد 1400 اقدام نمایند. در ادامه به منظور راهنمایی متقاضیان آزمون دکتری دانشگاه آزاد،راه ها و مراحل ثبت درخواست اعتراض را قرار داده ایم.

 

زمان اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد ۱۴۰۰

آنچه که بدیهی است این مورد می باشد که داوطلبان زمانی می توانند به نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400، اعتراض کنند که نتایج اعلام شده باشد. نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد، تقریبا یک ماه بعد از برگزاری مصاحبه اعلام می شود و داوطلبان می توانند پس از رویت نتایج در صورتی که اعتراض دارند، اعتراض خود را ثبت نمایند،

مرحله اعلام نتایج  زمان ثبت اعتراض
نتایج اولیه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰
نتایج انتخاب رشته و دعوت به مصاحبه 28 اردیبهشت ۱۴۰۰
نتایج نهایی و مصاحبه 24 مرداد ۱۴۰۰

 

نحوه اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد ۱۴۰۰  | از طریق سایت azmoon.org

اولین و بهترین روشی که متقاضیان آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400، می توانند از طریق آن اعتراض خود را به نتایج این آزمون ثبت کنند، ارسال درخواست از طریق سایت سامانه معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ac.ir می باشد.

در ادامه سعی کرده ایم به صورت کامل مراحل ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد 1400 را به صورت اینترنتی از طریق این سامانه ارائه کنیم.

  • 1️⃣ به سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد با آدرس الکترونیکی ” azmoon.iau.ac.ir ” مراجعه کنید
  • 2️⃣ از منوی سمت راست سایت بر روی گزینه “ ارتباط با ما ” کلیک نمایید.
  • 3️⃣ در صفحه جدید وارد ” سامانه پرسش و پاسخ ” شوید.

 

  • 4️⃣ در سامانه پرسش و پاسخ سه گزینه وجود دارد. گزینه اول  ” پرسش و پاسخ متداول “ گزینه دوم ” طرح پرسش ” و گزینه سوم ” دریافت پاسخ ” است. برای ثبت یک درخواست جدید، لازم است بر روی گزینه ” طرح پرسش ” کلیک نمایید.

 

  • 5️⃣ اطلاعاتی که از شما خواسته شده است را مطابق تصویر زیر وارد کنید.

 

  • 6️⃣ درخواست خود را در قسمت “ شرح پرسش ” درج نمایید و سپس کد پرسش را دریافت کنید.

 

پس از 72 ساعت از درج پرسش و درخواست خود در سایت سازمان سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد می توانید، با کد پرسش حهت دریافت درخواست خود از طریق گزینه ” دریافت پاسخ ” اقدام کنید. 

نحوه اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد ۱۴۰۰ | از طریق سایت سدا

یکی دیگر از راه هایی که امکان ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون دکتری از طریق آن به صورت اینترنتی وجود دارد،  سامانه ثبت درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” seda.iau.ac.ir ” می باشد.

به منظوری راهنمایی شما عزیزان در این قسمت از مقاله، راهنمای ثبت  درخواست اعتراض به نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد را قرار داده ایم.

  • مرحله اول : به سامانه ثبت درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی ” seda.iau.ac.ir ” مراجعه کنید.
  • مرحله دوم : در قسمت های مشخص اطلاعات خود را شامل ” شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد (کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد) ” و ” گذر واژه (همان کد ملی داوطلب) ” را  وارد کرده و گزینه ” ورود ” را انتخاب کنید.
  • مرحله سوم : وارد سامانه نامبرده شوید و سپس درخواست اعتراض خود را به طور کامل همراه با مستندات لازم شامل کارنامه و … درج نمایید. در این مرحله نیز نتایج پس از گذشت 24 تا 72 ساعت از زمان ثبت درخواست، قابل دریافت می باشد.

 

ااعتراص از طریق ارسال فکس

یکی دیگر از روش های اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد 1400، ارسال فکس است. متقاضیان در این روش لازم است درخواست اعتراض خود را مکتوب کنند و در صورت نیاز تصویر مستندات لازم را نیز بر روی آن درج نمایند و سپس برای دانشگاه آزاد فکس کنند. متقاضیان می توانند درخواست خود را به شماره 49754132 و برای دانشگاه آزاد اسلامی فکس کنند.

 

اعتراض از طریق تماس تلفنی

یکی از دیگر از راه های ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد 1400، تماس تلفنی می باشد. متقاضیان در این روش می توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه در ساعات بین 8 صبح تا 2 بعد از ظهر، با تلفن گویای 4743-021 تماس بگیرند و اعتراض خود را اعلام کنند. توجه داشته باشید این روش نیز مناسب بوده و در صورت پاسخدهی کارشناس مربوطه سریع تر به نتیجه می رسد.

 

اعتراض از طریق مراجعه حضوری

روش آخر ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد 1400، مراجعه حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی است که با توجه به اوج گیری بیماری کرونا اصلا روش مناسبی نمی باشد، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در استان تهران، انتهای بزرگراه شهید ستاری، میدان دانشگاه واقع است.

 

مشاوره اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد 1400

در نظر داشته باشید که در این مقاله از سایت دانتل نحوه ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 را قرار داده ایم، چنانچه قصد اعتراض به نتایج دکتری دانشگاه های سراسری را دارید، بایستیی که از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور با آدرس الکترونیکی “sanjesh.org ” اقدام کنید.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون اعتراض به نتایج آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد 1400 با مشاوران مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل تماس حاصل بفرمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 46291403-021 تماس بگیرید.

 

 

سوالات متداول

اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد 1400 از چه روش هایی امکان پذیر می باشد؟

متقاضیانی که پس از شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به نتایج آزمون دکتری آزاد 1400 اعتراض دارند، می توانند به صورت اینترنتی، و یا تماس تلفنی و ارسال فکس و همینطور مراجعه حضوری درخواست اعتراض خود را ثبت نمایند.

متقاضیان برای ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون دکتری آزاد 1400 باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

متقاضیان یا بایستی به سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد “azmoon.org ” و یا سامانه ثبت درخواست الکترونیکی دانشگاه آزاد ” seda.iau.ac.ir ” مراجعه کنند.

متقاضیانی که قصد دارند، اعتراض خود را به نتایج آزمون دکتری آزاد 1400 به صورت تلفنی ثبت کنند، بایستی با چه شماره ای تماس بگیرند؟

برای ثبت درخواست اعتراض با تلفن گویای 4743-021 تماس بگیرند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره