دکتریثبت نام آزمون دکتری

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳

کانال تلگرام تحصیلی     

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ چند روز پیش از برگزاری آزمون منتشر می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند این کارت را دریافت کنند. هرسال داوطلبان بسیاری در آزمون دکتری شرکت می‌کنند، در سال جاری نیز تعداد متقاضیان زیادی برای ثبت نام در آزمون دکترا اقدام کرده اند تا بتوانند با توجه به عملکردشان وارد مقطع دکترا شوند. یکی از نکاتی که تمامی شرکت کنندگان بایستی بدان توجه داشته باشند، این است که پیش از حاضر شدن در جلسه کنکور، کارت آزمون دکتری خود را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند. به منظور راهنمایی داوطلبان در ادامه این مطلب به ارائه اطلاعاتی پیرامون کارت ورود به جلسه دکتری 1403 می‌پردازیم.

 

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳

از آنجایی که داشتن کارت ورود به جلسه آزمون دکتری۱۴۰۳ یکی از ملزومات حضور در جلسه آزمون است، سازمان سنجش آموزش کشور چند روز تا یک هفته قبل از برگزاری آزمون، برای هر داوطلب کارت ورود به جلسه منتشر می‌کن و هر داوطلب موظف است نسبت به دریافت آن اقدام کند.

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری در اول اسفند ماه منتشر خواهد شد.

به منظور شناسایی داوطلبان در تاریخ برگزاری آزمون دکتری و همینطور در اختیار قرار دادن اطلاعات مهمی همچون نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه برای شناسایی داوطلب و همینطور شماره پرونده، شماره داوطلبی، سهمیه ثبت نامی، گروه آزمایشی، کد رشته امتحانی و نام رشته امتحانی، بایستی این کارت در روز برگزاری آزمون همراه داوطلبان باشد.

 

زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403

کارت آزمون دکتری ۱۴۰۳ در روزهای پایانی و نزدیک به زمان برگزاری آزمون منتشر خواهد شد. تمامی متقاضیانی که در این آزمون نام نویسی و کد رهگیری ثبت نام دریافت کرده‌اند، می‌توانند طبق آخرین اطلاعیه‌های سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ خود از این سایت اقدام کنند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه دکتری 1403 اوایل اسفند ماه می باشد.

بهتر است تمامی داوطلبان در روزهای ابتدایی نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند تا در صورت وجود هر گونه مشکل در کارت ورود به جلسه، وقت کافی برای اصلاح آن داشته باشند.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دکتری 1403

در تاریخ‌های اعلام شده در اسفندماه، لینک مربوط به دریافت کارت آزمون دکتری ۱۴۰۳ فعال خواهد شد. تمامی کسانی که در این آزمون ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند از راهنمای نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دکتری 1403 که در ادامه شرح داده ایم استفاده نمایند.

1️⃣به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنید.

2️⃣گزینه ” دکتری تخصصی ” را انتخاب نمایید.

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

 

3️⃣برای کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ از سمت راست صفحه گزینه کارت را انتخاب کنید. 

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

4️⃣بر روی لینک فعال ” دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی ( Ph.D) سال 1403 ” کیلک نمایند.

5️⃣با کلیک بر روی لینک فعال، صفحه جدیدی ایجاد می‌شود که در این صفحه، امکان دریافت کارت به چهار روش فراهم است و با انتخاب یکی از چهار روشی که شرح دادیم و تکمیل آن، امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وجود دارد.

  • روش اول: شماره پرونده و سریال ثبت نام
  • روش دوم: شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام
  • روش سوم: شماره پروند و کدملی
  • روش چهارم: شماره پرونده و شماره داوطلبی

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

 

مندرجات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403

پس از دریافت کارت ورود به جلسه دکتری اطلاعات مهمی را بر روی آن مشاهده خواهید کرد. این اطلاعات بسیار حائز اهمیت هستند و علاوه بر مشخص کردن تاریخ دقیق آزمون و حوزه امتحانی، اطلاعات شخصی شما را نیز در بر می‌گیرند. این اطلاعات باید کاملا درست باشند و در صورتی که هرگونه نقصی در آن ها مشاهده کردید برای اصلاح آن به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام نمایید. مندرجات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403 به شرح زیر هستند. 

👈شماره پرونده

👈شماره داوطلبی

👈شماره شناسنامه

👈گروه آزمایشی

👈سهمیه ثبت نام

👈کد و نام رشته امتحانی

 

نحوه ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳

همانطورکه پیش تر نیز اشاره کردیم، تمامی داوطلبان بایستی در روزهای ابتدایی نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری خود اقدام کنند. چراکه احتمال وجود برخی خطاها و اشتباهات سیستمی در زمان ثبت نام و تکمیل فرم اینترنتی وجود دارد.

چنانچه اطلاعات شناسنامه‌ای و ثبت نامی مندرج در کارت آزمون دکتری 1403 با واقعیت مغایرت داشت باشد، نمی‌تواند در آزمون شرکت کند. بنابراین داوطلبان باید به یکی از روش های رفع نقص کارت از طریق لینک مربوط به آن در سایت سازمان سنجش و یا از طریق باجه های رفع نقص، نواقص کارت خود را رفع کنند.

 

ویرایش اینترنتی از طریق سایت سنجش

سازمان سنجش آموزش کشور با پیش بینی خطاهای احتمالی و وجود نواقص در کارت ورود به جلسه دکترا داوطلبان، همزمان با فعال شدن لینک مربوط به دریافت کارت آزمون دکتری لینک ” ویرایش ثبت نام دکتری ” را نیز فعال می‌کند، تا تمامی متقاضیان بتوانند از طریق آن اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کرده و نواقص را برطرف کنند. سپس مجددا کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ با اطلاعات درست را دریافت کنند.

داوطلبان می‌توانند از طریق این لینک اطلاعات خود را ویرایش کنند. اطلاعات قابل ویرایش در سایت سنجش به شرح زیر می‌باشد.

👈نام خانوادگی و نام، شماره شناسنامه، كد ملی و تاریخ تولد

👈دانشگاه یا موسسه فارغ التحصیلی مقطع كارشناسی، معدل و تاریخ فارغ التحصیلی مقطع كارشناسی

👈موسسه فارغ‌ التحصیلی یا دانشگاه كارشناسی‌ ارشد، معدل و تاریخ فارغ‌ التحصیلی كارشناسی‌ ارشد

👈هیات علمی شامل مربی، آموزشی، رسمی و دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی 

 

ویرایش از طریق باجه های رفع نقص

تمامی اطلاعات دارای نقص در کارت ورود به جلسه آزمون دکتری از طریق سایت قابل اصلاح نیستند و داوطلبان برای اصلاح ان ها باید به صورت حضوری اقدام نمایند. داوطلبان می‌توانند برای رفع نقص در عکس کارت ورود به جلسه دکتری 1403، اطلاعات مربوط به سهمیه، جنسیت، نوع معلولیت و تغییر زبان خارجی امتحانی و به طور کلی هر اطلاعاتی که در سایت قابل ویرایش نیست، از طریق باجه رفع نقص دکتری اقدام نمایند.

جهت عضویت درکانال اطلاع رسانی و آخرین اخبار در تلگرام بر روی تلگرام مشاوره تحصیلی کلیک کنید و یا در سرچ تلگرام عبارت ” مشاوره تحصیلی دانتل کو ” جست و جو و عضو شوید.

 

بازیابی اطلاعات برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403

ممکن است برخی از داوطلبان کد رهگیری و شماره پرونده خود را گم کنند و در نتیجه برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ با مشکل مواجه شوند. اما جای نگرانی وجود ندارد چراکه سازمان سنجش این مساله را در نظر گرفته است و داوطلبان می‌توانند از طریق سیستم پاسخگویی سنجش نسبت به بازیابی اطلاعات خود اقدام نمایند.

برای این منظور باید پس از ورود به سیستم پاسخگویی و عضویت در آن، درخواستی مبنی بر بازیابی اطلاعات ارسال نمایید. به طور کلی توصیه می‌شود که در نگهداری اطلاعات خود کوشا باشید تا با مشکلی در این زمینه مواجه نشوید. چنانچه سوالی در زمینه بازیابی رمز عبور برای تان به وجود امد، می‌توانید با مشاوران مجموعه دانتل کو صحبت کنید و از آنان کمک بگیرید. 

 

مشاوره کارت آزمون دکتری ۱۴۰۳

داوطلبان متقاضی بر ادامه تحصیل در مقطع دکترا در تمامی دوره‌های روزانه، شبانه و دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد باید در این آزمون مشترک شرکت کنند. پذیرش در دوره دکترا به صورت نیمه متمرکز آزمون کتبی و مصاحبه انجام می گیرد.

پیشنهاد می کنیم داوطلبان در جلسه آزمون آرامش خود را حفظ کرده و دچار استرس نشود.  درب‌های ورودی نیم ساعت پیش از برگزار آزمون بسته می‌شود. پس متقاضیان باید یک ساعت پیش از برگزاری آزمون در مکان تعیین شده حضور داشته باشند. علاوه بر کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ داوطلبان باید کارت ملی یا شناسانه خود را نیر همراه داشته باشند. 

چنانچه در زمینه نحوه دریافت کارت آزمون دکتری و نکات مهم در جلسه آزمون سوالی دارید می توانید با مشاوران تحصیلی صحبت کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید. متخصصان مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل کو در خدمت شما هستند تا در این زمینه یاری‌تان کنند. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

  1. کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ در چه تاریخی منتشر می شود؟

    کارت آزمون دکتری چند روز پیش از برگزاری آزمون از طریق سایت سنجش منتشر می شود.

  2. آیا می توان کارت آزمون را ویرایش کرد؟

    بله در صورت اشتباه در اطلاعات مندرج در کارت می توان آن را از طریق سایت سنجش یا باجه رفع نقص ویرایش کرد.

  3. برای دریافت کارت ورود به جلسه به چه اطلاعاتی نیازمندیم؟

    داوطلبان از طریق شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

کانال تلگرام تحصیلی     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دریافت مشاوره